Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Волво за американския пазар

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Волво за американския пазар

    Не е 6Х6, а 6Х4, но пак е красиво:
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

  • #2
    Волво си е номер 1 независимо дали е за американския
    пазар или за европеиския.

    Коментар


    • #3
      да така ее определено това е един от най добрите влекачи не зависимо в къква разновидност е направен

      Коментар


      • #4
        А какво е удоволствие да го караш

        Коментар


        • #5
          Съмнително е. Удоволствието. Където има Рено, вече няма камион. Обаче има нежелателни разходи. Само скоростните им кутии кво чудо са ...
          Шарените реклами и възторжените отзиви "щот в Корекома няма да продават лошо, я" са ми странни. Не ви ли мина?

          Коментар


          • #6
            Стефане, айде пак се изказа ненамясто. Първо Рено Трък вече принадлежи на Волво а не обратното, и второ този на горната снимка е правен за американския пазар и от американски комплектуващи, даже и двигателя.
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #7
              Силно се съмнявам че една и съща фирма разработва две съвсем различни конструктивни идеи за едно и също изделие. Двигателите - иди-дойди, обаче тия влекачи се строят общо взето около скоростната кутия а не около мотора, това не е Ф-1. А СК на Рено са бич божи за собственика си. Как може нормален МАН, ДАФ, Скания, да струват 2-4 000 лева за 100 000 км, а реното - 10-15 000 за 10 000 км? И то айде, на мене да ми се е паднало счупено, ами те бяха 4, всичките на едно дередже. А докато пиеш две кафета по тир-паркингите и по-страшни работи ще чуеш. Само мерцедес са страшни колкото тях, всички други са мечта на фона на това, и нашите Мадари в това число са по-добри.
              А лъскавите бунгала за шофьорите отдавна не са за чудене, от няколко години евроизискванията за това са ... Нормално хората не живеят в толкова луксозни къщи.

              Коментар


              • #8
                Ако минаваш 10-12 хил. км. на месец и караш такъв камион без проблеми е това е удоволствие. За Волво частите се произвеждат
                в Швеция и САЩ.Нормален МАН,ДАФ,СКАНИЯ няма.За 100 000 км.
                ще трябва да смениш два пъти масло на двигателя,на 60 000 маслото на дефренциал и скорости,три пъти горивен и два пъти въздушен,
                и феродо един път да не пиша и за други неща който ще се наложи да смениш.
                При правилна експлоатация Волвото изминава 1 600 000 км.
                без основен ремонт.При правилна калкулация на цената се
                включват и тези разходи .
                Пример:Гуми 0.04ст/км Масла и консумативи 0.04/км и т.н ,(застраховки TIR,пътни такси,командировки,заплати,ГОРИВО)
                сумата от всички разходи + 20% ИЛИ 30% е равно на цена за един
                километър.
                Ако неможете да си позволите да поддържате ВОЛВО
                значи возите за без пари.
                Рено 10-15 000 за 10 000 км ПРОДАВАЙТЕ ГО ТОВА РЕНО
                Малее до сега не съм писал толкова.

                Коментар


                • #9
                  ) Естествено че отдавна ги няма, бяха ни ги натресли зорлем. Па и БДЖ-то тогава крадеше просто неистински, не че това беше работа за камиони и то в денонощен режим.
                  Работата не беше ревизията, това го има в счетоводството и е отделен въпрос. Казах че възторгът от гланцовите снимки на красиво боядисани тенекии не е много умно занимание. Особено ако главната причина е, че там с мигащи букви пише кока-кола, и толкова

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от Стефан
                    ) Естествено че отдавна ги няма, бяха ни ги натресли зорлем. Па и БДЖ-то тогава крадеше просто неистински, не че това беше работа за камиони и то в денонощен режим.
                    Работата не беше ревизията, това го има в счетоводството и е отделен въпрос. Казах че възторгът от гланцовите снимки на красиво боядисани тенекии не е много умно занимание. Особено ако главната причина е, че там с мигащи букви пише кока-кола, и толкова
                    Стефане Аз съм TIRаджия и в кръвта, това което написах е от опит и
                    дебели книжки не съм чел и съм се учил от грешките си.
                    За мен Волвото е О.К.

                    Коментар


                    • #11
                      преди година трбваше да проуча пазара и гаранционната поддръжка на камионите, които се продават унас и установих, че нормално може да се купи и поддържа само мерцедес, като от сметката първоначално отпаднаха ивеко и рено, поради много лошите отзиви за тях.

                      как е сега положението, доколкото знам от хора в този бизнес МАН е много надежден камион и съответно доста скъп, има ли смисъл от такъв

                      а за американските камиони, те наистина са напълно различни от европейските, там макс домустима маса на камиона + товар е 75 тона, в европа е май 23 тона. от там тръгва всичко. стефане камиона се строи около товара, а не около скоростната кутия
                      drive alive

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от go go go
                        преди година трбваше да проуча пазара и гаранционната поддръжка на камионите, които се продават унас и установих, че нормално може да се купи и поддържа само мерцедес, като от сметката първоначално отпаднаха ивеко и рено, поради много лошите отзиви за тях.

                        как е сега положението, доколкото знам от хора в този бизнес МАН е много надежден камион и съответно доста скъп, има ли смисъл от такъв

                        а за американските камиони, те наистина са напълно различни от европейските, там макс домустима маса на камиона + товар е 75 тона, в европа е май 23 тона. от там тръгва всичко. стефане камиона се строи около товара, а не около скоростната кутия
                        Все още пазарът в България е неблагоприятен за транспорта
                        и затова условията са такива,тук в България Волво се продава от
                        "ВОЛВО БЪЛГАРИЯ" докато другите товарни автомобили са чрез
                        посредници. В България максимално допустима маса за 5 осна
                        композиция е 40 тона изключение правят контейнеровозите
                        (пет осна композиция с 40 футов контейнер поБДС 44тона)

                        Коментар


                        • #13
                          от мойте наблудения в гаража където работи баща ми определено шкода европа се предтавя много добре като се има предвид год на производство и тн спрямо цената и разбира се ивеко не са мноо добри най вече в спирачките и окачването поне това тук са най големите оплаквания
                          над други марки нямам наблюдения

                          Коментар


                          • #14
                            Re: Волво за американския пазар

                            Първоначално публикуван от quadra
                            Не е 6Х6, а 6Х4, но пак е красиво:
                            Аз искам Волво за американския пазар и да работя
                            на цените на този пазар и да живея в България.

                            Коментар


                            • #15
                              Не може! В Европа ограничението е 22 метра дължина на влака) В щатите е повече, в Австралия няма, там има камиони и по 300 метра.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X