Здравейте не разбирам от камиони но сме се захванали да стягаме една газка-53.
Имам няколко питания.
1.Каросерията беше с прогнили дъски и я разглобихме. Как е най удачно от ценово отношение да се направи нова?
Аз си мисля да се купят дъски и с винкелите и рамките на старата каросерия да се сменят.
2. Двигателия не е пален от 3 години 2005 ми казаха. Какво да проверим преди да опитваме да го палим?
Маслото си му изглежда добре М10Д , необходимо ли е да се свалят свещите и да се промиват с газ цилиндрите?
Да уточня на двигателя около 2000 година му е правен основен ремонт на гара Искър и след това е каран доста малко.
Карбуратора дали се е задръстил?
Миналата година опитвали да го припалват запалил и угаснал.
3 Като свалях дървената рамка дето стои зад кабината му изкъртих без да искам щуцера дето влиза в бензиновия филтър откъм резервоара- той е Г образен и се отчупи от резбата която остана завита в тялото на филтъра.
Кажете откъде мога да намеря в София такъв филтър или евентуално само горната планка където влизат тръбичките по евтино че съм фалит
а и незнам къде има магазини с части за такива камиони.
Филтъра като го отворих беше пълен до полвината с бензин който миришеше на ацетон.
Нормално ли е да се бута толкова трудно или са му запекли скоростите? 2 ма мъже и 2 жени едвам го избутахме по улицата в двора при това с свалена каросерия.
Имам няколко питания.
1.Каросерията беше с прогнили дъски и я разглобихме. Как е най удачно от ценово отношение да се направи нова?
Аз си мисля да се купят дъски и с винкелите и рамките на старата каросерия да се сменят.
2. Двигателия не е пален от 3 години 2005 ми казаха. Какво да проверим преди да опитваме да го палим?
Маслото си му изглежда добре М10Д , необходимо ли е да се свалят свещите и да се промиват с газ цилиндрите?
Да уточня на двигателя около 2000 година му е правен основен ремонт на гара Искър и след това е каран доста малко.
Карбуратора дали се е задръстил?
Миналата година опитвали да го припалват запалил и угаснал.
3 Като свалях дървената рамка дето стои зад кабината му изкъртих без да искам щуцера дето влиза в бензиновия филтър откъм резервоара- той е Г образен и се отчупи от резбата която остана завита в тялото на филтъра.
Кажете откъде мога да намеря в София такъв филтър или евентуално само горната планка където влизат тръбичките по евтино че съм фалит
Филтъра като го отворих беше пълен до полвината с бензин който миришеше на ацетон.
Нормално ли е да се бута толкова трудно или са му запекли скоростите? 2 ма мъже и 2 жени едвам го избутахме по улицата в двора при това с свалена каросерия.
4 тона е , ама Стефан искаше да каже че за тон и половина багаж примерно не си струва да разкарваш камион , който харчи двайсе и три-четири литра бензин.
. За каросерията най-добре броиш старите коларски болтове и сменяш с нови , нов винкел и талпи- по старите. Само че ще излезе цифра.
. Но ако акумулатора е читав и няма проблеми с кабели , свещи и делко би трябвало да запали.
Само ще ти кажа че по комунистическо време как дойдеше газка от ремонт от АРЗто следваше сваляне на двигателя и наново истински ремонт ако искаш да е камион и да работиш с него.Само един случай дойде една газка от там и тече вода не приляга отгоре на мотора жабата мъчихме мъчих ме и накрая като свалихме главите какво да видиш разлика в дебелината на главите един сантиметър =10 милиметра те така работеха там
Та най добре не почвай карбуратора а запретни ръкави и го разглоби на съставните му части премери наново вала кой размер е и дали лагерите съответстват.Премери по отделно на кантар и осемте бутала както са си комплект с биелите и капаците колко тежат да няма разлика от бутало до бутало.Друго архиважно занеси да премерят отвора на биелите със сложени капачки те трябва да са комплект биела с капаче ама в АРЗто ги взимат от един куп мешани и край трябват нови биели комплект.Ризите огледай дали са поставени като хората.Сегментите виж внимателно накъде сочат да не са обърнати.Главите огледай дай ги да ги видат да не са криви и да са еднакви на височина.Всички резби огледай да няма искубани особено по шпилките.Провери зацепването по ангренажа .Наслагай нови гарнитури.А това масло М10Д го источи в една туба и си го пази за пълнене на масльонката ше си имаш за цел живот .Това масло не е за двигатели купи му немско или френско 15w40.Виж какви свещи са му навили ония калпазани и дали не са изкубали некоя резба.Има още неща ако си от София напиши си телефона ше дойда да те видя.А за счупения щуцер на филтър утайника къде е проблема?Нали няма да караш на бензин а сигурно на газ.Този филтър тръбите за бензина и резервара се демонтират и се слага едно малко резерварче за бензин колко да припалиш зимата.Поздрави дано да съм бил полезен и да не се отчайваш
Коментар