Много ми е интересно какво точно значат зелените букви по тировете. Питал сам тираджий ама никой не може да ми каже. Нали се сещате L,G,H и S в зелен кръг.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Зелените букви по тировете
Свий
X
-
До: Зелените букви по тировете
Първоначално публикуван от amonra Преглед на мнениеМного ми е интересно какво точно значат зелените букви по тировете. Питал сам тираджий ама никой не може да ми каже. Нали се сещате L,G,H и S в зелен кръг.
-
До: Зелените букви по тировете
Към,казаното по-горе от колегите искам да добавя,че това са параметрите на новите изисквания на евро стандартите на безшумност и екологичност на камионите и двигателите.Например-Н означава че на дигатела е монтиран филтър за твърдите частици и калобраните му са оребрени и разпрашват вадата след камиона а не летят струйки.Теси и още някой неща одговарят на евро-4 и позволяват на камионите да пътуват нощем през градовете.S-отговаря на изискванията на новия евро-5,който осве по-горе изредените от колегите и впръсква една добавка с горивото и от аспуха,трябва да мерише на "теменужки".Това ми обясни ха ,хората който уж разбират от тези неща.
Коментар
-
До: Зелените букви по тировете
Интересна тема, рядко някой ги забелязва тея подробности.
G - ППС с намалени шумови емисии съгласно немския стандарт
L - ППС с намалени шумови емисии спрямо австрийския стандарт (понеже G не се признава в Австрия и затова на камионите пътуващи по дестинация Австрия - Германия могат да се видят и двата знака)
Е - ППС което е с ограничена допустима маса, по-ниска от предвидената в австрийското законодателство
U - МПС отговарящо на стандарта ЕВРО 1
S - ППС отговарящо на стандарта ЕВРО 2
3 - ППС отговарящо на стандарта ЕВРО 3
К (не в зелено кръгче а в квадратче) - ППС, което участва само в комбинирани превози.
Иначе нещо не съвсем по темата да споделя. Бях чел че за постигане на ЕВРО 5 стандарта производителите на камиони общо взето подхождат по 2 начина. Едните използват системата EGR (Scania) - система за доизгаряне на вредните частици в изгорелите газове. Другите чрез системата SCR (Volvo, Renault, Iveco), което представлява впръскване на добавката Ad Blue, която вече се намира по европейските бензиностанции. Лошото в първия вариант е че страда мощността на мотора, а при втория е че тая добавка трябва да се зарежда на няколко хиляди километра (по спомен).Последно редактирано от Y_B; 29-06-08, 15:37.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар