здр,
по повод моите щоротии за направата на перерфектното бъги за работа в гората, въртят ми се някои идеи още.
в момента работим с зил 131,виетнамка и зил 157.
какво да ви кажа терене и много кофти.мокри дерета завои в дере страничен наклон "дето дупито не стои на седалката"слог, сипеии. не ми се говори и за усукванията на шасътата.
изкам да исползвам наи доброто от трите машини.
едното 131 е с гуми на джуган "виетнамка"-стана малко по широк от другия които е скран и шкодови гуми.виждам недостатъците и придимствата им в гората на пресеч терен.
като приключа с дървата мога да разходя мераклиите с джиповете. на 20км. от в. търново е.
какво да ви разкажа оше не знам, просто е екшън и придезвикателство.
до.. и само напред дори и калта да прелива в пазвата
по повод моите щоротии за направата на перерфектното бъги за работа в гората, въртят ми се някои идеи още.
в момента работим с зил 131,виетнамка и зил 157.
какво да ви кажа терене и много кофти.мокри дерета завои в дере страничен наклон "дето дупито не стои на седалката"слог, сипеии. не ми се говори и за усукванията на шасътата.
изкам да исползвам наи доброто от трите машини.
едното 131 е с гуми на джуган "виетнамка"-стана малко по широк от другия които е скран и шкодови гуми.виждам недостатъците и придимствата им в гората на пресеч терен.
като приключа с дървата мога да разходя мераклиите с джиповете. на 20км. от в. търново е.
какво да ви разкажа оше не знам, просто е екшън и придезвикателство.
до.. и само напред дори и калта да прелива в пазвата
Коментар