Цената на сделката е ~85 милиарда долара... Очаква се следващата стъпка да бъде сливането на Скания с МАН което ще направи новата компания най-големият производител на камиони в ЕС...
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Фолксваген купи Скания
Свий
X
-
До: Фолксваген купи Скания
Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнениеЦената на сделката е ~85 милиарда долара... Очаква се следващата стъпка да бъде сливането на Скания с МАН което ще направи новата компания най-големият производител на камиони в ЕС...
Може би 8,5 , но и това е доста висока цена...
-
До: Фолксваген купи Скания
Скоро купувахме 2 Скании 144 влекачи по за 60Клв на 760К км и на 820К км без прицепи директно от Швеция,имам приятел там Петер Гюнарсон,който ги продава втора употреба-велики автомобили са .Колко дизел мислите че гори един такъв влекач без прицеп-минахме през гадните румънски дупки-Тимишоара-Турносеверин.Жал ме хвана като набутвахме хубавите камиони по тия пътища,ама что делать?Хубаво е,че гиганта е взел Сааб-Скания,но напоследък немците купуват някой с традиции в нещо и след като си изтъкат платното се изс...т на крусното.Примера е Ровър-БМВ.
Коментар
-
До: Фолксваген купи Скания
Това за обединяването на МАН и Скания беше нашумяло преди година някаде. Тогава се говореше упорито за сливане на двете компании, но накрая Скания се отказаха. Сега вече има по-големи надежди за обединение, но времето ще покаже. Иначе и двете марки са доказани и са сред лидерите в Европа. Общо взето по мое мнение към днешна дата не мога да кажа нито че МАН са по-некомфортни от Сканиите, нито че двигателите на Сканиите са по-лоши от МАН-овите. Шведите от край време си развиват и залагат на V8 мотори (затова имат и по-висок разход) докато при МАН са си по-принцип с редови шестаци. Сега новия TGX на немците е с V8 само в най-мощния си вариант (680 коня 3000 Nm). Иначе за D20 Common rail, който го слагат на TGA бях чел, че разработили специална нова сплав за блока на двигателя, който при правилна поддръжка имал до 1,5 млн. километра ресурс. Виждал съм и Скании на по над 1 млн. км. които си вървят прекрасно и не дават почти никакви проблеми откъм мотор. Иначе шведското се води по-престижно и повечето шофьори го предпочитат заради по-голямата кабина, по-красивата изработка, но реално аз поне голяма разлика в практически план не виждам. Просто Сканията демонстрира повече характер колкото и субективно да е това. Последствията от обединението (ако го има) ще са по-скоро икономически според мен и едва ли ще доведе до някаква драстична разлика в качеството на машините.
Поздрави!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар