Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Документация за Авия Преслав или Чавдар Ц5

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Документация за Авия Преслав или Чавдар Ц5

    Здравеите ако някой може да ми помогне да намеря документация за Авия Преслав или Чавдар ц5 ще му бъда много благодарен.

  • #2
    До: Документация за Авия Преслав или Чавдар Ц5

    Документация нямам но питай какво те интересува .Нали затова сме тук да си помагаме.Пиши конкретно двигател скорости диференциали какъв е проблема ?
    К мирной жизни не пригоден.
    Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
    ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

    Коментар


    • #3
      До: Документация за Авия Преслав или Чавдар Ц5

      Пет години си блъскам главата и аз с такива работи така че казвай какво те интересува.Преслава е
      двигател-перкенс 4
      скоростна кут.-газ 53,66
      раздатка-газ 66
      кардани,карета-газ 53,66
      деференциали-Преслав,Чавдар.
      Знам им кътните зъбки.Между другото това е много здрава и практична машина.Ако те интересува ще ти разкажа каква машина съм си направил и колко работа върши.Самосвал,лебедка ,гребло,влекач.

      Коментар


      • #4
        До: Документация за Авия Преслав или Чавдар Ц5

        Ами би било интересно да споделиш какво точно си направил.Ако имаш възможност покажи някоя снимка.Диференциалите имаш ли представа с какво предавателно число са?

        Коментар


        • #5
          До: Документация за Авия Преслав или Чавдар Ц5

          Първоначално публикуван от bildera Преглед на мнение
          Ами би било интересно да споделиш какво точно си направил.Ако имаш възможност покажи някоя снимка.Диференциалите имаш ли представа с какво предавателно число са?
          За предавателно число не знам нодеференциали имам на кило.Те са много здрави и не правят проблем.Имам впредвид на по новите,те не че са толкова нови но все пак има и още по стари.Снимки ще пусна само да се стопи снега,защото съм го вкарал на едно тясно и тъмно място и не мога да направя снимки-качественни.

          Коментар


          • #6
            До: Документация за Авия Преслав или Чавдар Ц5

            Първоначално публикуван от p.djartov Преглед на мнение
            Пет години си блъскам главата и аз с такива работи така че казвай какво те интересува.Преслава е
            двигател-перкенс 4
            скоростна кут.-газ 53,66
            раздатка-газ 66
            кардани,карета-газ 53,66
            деференциали-Преслав,Чавдар.
            Знам им кътните зъбки.Между другото това е много здрава и практична машина.Ако те интересува ще ти разкажа каква машина съм си направил и колко работа върши.Самосвал,лебедка ,гребло,влекач.
            Давай снимки итересува ме лебедката.

            Коментар


            • #7
              До: Документация за Авия Преслав или Чавдар Ц5

              Виж тука http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=27782

              Те това е на Джартов машинката
              К мирной жизни не пригоден.
              Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
              ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

              Коментар


              • #8
                До: Документация за Авия Преслав или Чавдар Ц5

                Много полезно и благодаря, но ме интересуват ТТ данните. Мисля да участвам на един търг за такова нещо/Преслав - фургон 1989г./ и да заменя моя Зил 157К/много запазен/ защото го ползвам само за лични нужди на село.

                Коментар


                • #9
                  До: Документация за Авия Преслав или Чавдар Ц5

                  Първоначално публикуван от TONI 1977 Преглед на мнение
                  Много полезно и благодаря, но ме интересуват ТТ данните. Мисля да участвам на един търг за такова нещо/Преслав - фургон 1989г./ и да заменя моя Зил 157К/много запазен/ защото го ползвам само за лични нужди на село.
                  Е то пък чудните данни ! : Двигател : "Перкинз" , 4 цил. , 3800 куб.
                  Желателно да е с редова помпа . Оригинални слагаха "Моторпал" , плюс ижектор .Роторните са румънски боклук . Пък и вече едва ли ще се намери помпаджия да си играе с тях на стенд.
                  Товароносимост на фургона : 3 т.
                  Има си хидравлик на управлението , бързи и бавни . За скоростна кутия и раздатка , както и спирачна система колегите писаха обширно . Газ-ково изпълнение . Включително и ресорите.
                  Проблем са сферите на предните колела . Каретата едно време са доставяни от германски военни камиони на Бундесфера , но и в завода в Преслав не можаха да ми кажат от какъв точно. Аз моя и затова го продадох , щото при 60 км. имаше опасност да ми изхвръкне волана от ръцете. Впрочем , имах и ръководство за експлоатация някъде. Ще потърся по шкафовете и ако го намеря ше го сканирам.

                  ПС Един приятел в Търново беше присадил двигател ОМ 617 на Мерцедес , плюс петстепенна скор. кутия от Зил 155 . ... с което се беше родил повторно
                  Последно редактирано от Vlado_Ts; 20-04-10, 15:22.
                  Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Документация за Авия Преслав или Чавдар Ц5

                    Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                    Е то пък чудните данни ! : Двигател : "Перкинз" , 4 цил. , 3800 куб.
                    Желателно да е с редова помпа . Оригинални слагаха "Моторпал" , плюс ижектор .Роторните са румънски боклук . Пък и вече едва ли ще се намери помпаджия да си играе с тях на стенд.
                    Товароносимост на фургона : 3 т.
                    Има си хидравлик на управлението , бързи и бавни . За скоростна кутия и раздатка , както и спирачна система колегите писаха обширно . Газ-ково изпълнение . Включително и ресорите.
                    Проблем са сферите на предните колела . Каретата едно време са доставяни от германски военни камиони на Бундесфера , но и в завода в Преслав не можаха да ми кажат от какъв точно. Аз моя и затова го продадох , щото при 60 км. имаше опасност да ми изхвръкне волана от ръцете. Впрочем , имах и ръководство за експлоатация някъде. Ще потърся по шкафовете и ако го намеря ше го сканирам.

                    ПС Един приятел в Търново беше присадил двигател ОМ 617 на Мерцедес , плюс петстепенна скор. кутия от Зил 155 . ... с което се беше родил повторно
                    Много благодаря. Ако стане работата с ръководството ще бъде чудесно. Интересува ме колко тежи. Не мога да открия писаното за спирачната с-ма.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Документация за Авия Преслав или Чавдар Ц5

                      Първоначално публикуван от TONI 1977 Преглед на мнение
                      Много благодаря. Ако стане работата с ръководството ще бъде чудесно. Интересува ме колко тежи. Не мога да открия писаното за спирачната с-ма.
                      Тежи малко над 3.5 т. Не помня точно вече , макар да съм го мерил на кантар по разни поводи. За спирачките може да е споменавано по друг повод . Ако не друго , имаше страхотни спирачки. Сервото е от Газ - 53.
                      Накладки могат да се наковат , не са проблем.

                      ПС. Днес ще накарам секретарката да разрови за ръководството.
                      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Документация за Авия Преслав или Чавдар Ц5

                        Намерих въпросното ръководство . Оказа се обаче , че е само за двигателя - Д3900 . Атмосферен и турбо.
                        Поствам най-важните неща : технически данни , данни за въртящ момент при затягане на резбови съединения при ремонт и данни за регулировка на помпите. Сори за качеството - ама печатницата е от социализЪма.
                        Прикачени файлове
                        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Документация за Авия Преслав или Чавдар Ц5

                          Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                          Намерих въпросното ръководство . Оказа се обаче , че е само за двигателя - Д3900 . Атмосферен и турбо.
                          Поствам най-важните неща : технически данни , данни за въртящ момент при затягане на резбови съединения при ремонт и данни за регулировка на помпите. Сори за качеството - ама печатницата е от социализЪма.
                          Благодаря. Беше ми полезно.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X