Вероятно е по-лесно, но не и по-евтино. Ние пращахме рамата на един кран до завода в Германия за ремонт, след целия демонтаж, монтаж, транспорт и самия ремонт, пак излезе много по-евтино отколкото нова.
The Flat Earth Society has members all around the globe.
Не, камионите са изцяло изградени около рамата, т.е. двете надлъжни греди. За да се сменят, трябва буквално целия камион да се разглоби на части и после да се сглоби наново, включително кабина, двигател, мостове и всичко което има досег със шасито. Това е много работа и е по-лесно, евтино и бързо да се изправи и ремонтира шасито, особено с техниката която имат.
Според мен такива камиони трябва право в моргата да се карат. Скъсания метал си е скъсан каквото и да се прави неможе да стане вече толкова здрав. Плюс това това е шаси не е някой винкел на асмалъка, подложено е на постоянни усуквания и всякакви натоварвания и ако се скъса ще загинат хора.
Хаха, Актрос е любима марка на Изток... Преди няколко години хииляди такива заминаха за Афган. Грешка, освен такива, и страхотна скрап. Там на място си ги оправят.
Прочие, на клипа май не показват някои от най-важните неща. Немска му работа.
И то не била немска, ми холандска
Последно редактирано от jordanov sv; 06-07-17, 21:13.
Прочие, на клипа май не показват някои от най-важните неща. Немска му работа.
Като например сертифицирана вътрешна подсилваща греда.
По време на глада за камиони 2004-2007 година в една фирма,
производител на бетон помпи, беше масова практика да се удължават шасита.
Но това ставаше по документация и с материали на МАН и МЕРЦ.
Така че нищо ново под слънцето.
Ясен: ”в Наречен си лекувам нервите от форумното модериране...”
В България също се правят подобни ремонти. Дали точно толкова пинизчийски, не мога да кажа.
Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
На времето смяна на рама си беше нещо нормално и се правеше във всеки по голям ДАП . В АРЗтата камиона се попиляваше на съставни части и се събираше наново . Аз съм прехвърлял рама на Шкода Мадара в бившия първи клон .
Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
А пък тука при нас е наводнено от поляци - изкупуват ВСИЧКО! Размазани коли, камиони, багери и трактори. Карат ги в Полша, правят ги ''нови'' и ги връщат пак тук, или в Германия, и ги продават. Мога да напиша роман по темата /без майтап!/, за толкова години съм видял и лично преживял какво ли не.
Тия от видеото така като гледам, нещо не са им много холандски физиономийте .......
Поляци и литовци са най-големите авто магьосници!
Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
Само DIESEL !!!
Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.
То затова някои инж. аспекти на заваряването се учат във ВУЗ, а не в ПУЦ. Светът е пълен с ужасно отговорни заварки...
Старата технология учеше че по рама на камион не се заварява . Рамите на старите камиони са нитовани . На времето моята на мадарата почна да пука покрай ушите на задните ресори докарах нова от Шумен и я прехвърлихме за една седмица . Умората на метала е страшно нещо . Вярно камионите бяха значително по простички като устройство .
Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар