Добър вечер! От доста време търся трупчийка, тъй като държа да е пълно приводнта. Намирането на читав такъв екземпляр е доста голямо приключение, вносен не ме устройва, че нещо обещават едно, дават гранций, пък накрая идва съвсем различно нещо от показаното и казаното. Въпроса ми е, намерих едно TGA 33.480 с умрял мотор, другите агрегати са наред - кабината е ок (има лек удар от дясно, но за трупчийка, това за бойните белези), диференциали, скорости, раздатъчна кутия и кардани са в добро състояние. Крана е много добър - Penz, като съпоставимо от камиона и той е 2006 година, камиона е с голямата двукръгова помпа и крана работи доста бързо. Каруцерията е така нареченото "заводско" изпълнение с хубавите клемии и здравия под. Тука при мен има един влекач, който ще го даде що годе на сносни пари(говорим за под 10 000). Обаче има разлика в моторите - трупчийката е 480 коня, докато мисля тоя влекач е 440. На какво аджеба се държи тая разлика от 40 коня, като двигатели ушкъм са едно към едно на визия и всичките части за взаимо заменяеми. Трупчийката я дават на сметка - сравнено с другите аналози, дето за по 100 000, че и малко отгоре. Мотора на евентуалния донор е перфектен, като другото е изуснато, но мен не ме и интересува. Ако има фрапираща разлика в моторите на двата камиона, аз ще ползва абсолютно всичко от донора. Инсталациите, мисля, че са еднакви и няма да имам грижи. Това що годе ме устройва, като вариант. Благодаря предварително на отзовалите се!. Поздрави
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Man TGA
Свий
X
-
От: Man TGA
Единствения вариант да са еднакви желЕзата е при D26.
Напиши някакви години на производство или номера на мотори.
В тоя модел има 6-7 различни мотора.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
От: Man TGA
Виж кода на мотора по всяка вероятност е Д28. Коман рейл и е с отделни глави .Този 440кс. трябва да е с цяла глава.
Като цяло TGA-то рядко го хвалят ,доста проблемен е.Карах четириос самосвал tga41-480.година и половина и през това време правихме ремонт на двигателя(спукани глави).скоростите(изключваха 3 и 7ма),съединител,щанги,виско(блокира лагера и събра няколко кабела)дискове.радиатор и други дребни неща.Харесваше ми само как върви(когато не беше в сервиз),имаше хладилник и това че кабината е на 4-ри възглавници(предна дясна управлява останалите струва 450лв и нея сменихме).Забравих кабелите върху мотора дадоха на късо и изгориха EDC-то(електро-дизелов-контрол.)ремонта на платката беше към 700-800лв.нова е 3 и нещо.
Ако държиш да е Ман ,аз лично бих се насочил към по стария F-2000(няма толкова електроника) или по новия TGX(повечето проблеми са отстранени).Погледни и в шофьорския форум(driver -bg)има доста изписано за тга-то има програмата кодове и грешки (към 4000 са.). LRE Bulgaria.
RRC SE V8 91г.
Коментар
-
От: Man TGA
Ако държиш конкретно на МАН за работа в гората това е камиона . http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=214948Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
-
От: Man TGA
Не Съм 100% сигурен, но доколко Съм запознат (повече от обща култура и любопитство), разликата в мощтноста на новите мотори идва най-вече от настройките на компютъра.Старите мотори на МАН (гаворя за серия 1-2-3), разликата по-слаб, по-силен мотор идваше от турбото, газо-разпределителния вал, настройките на ГНП-то и дюзите.
Както каза и колегата по-горе, най-добре се допитай в http://www.driver-bg.eu/ .Там има няколко доста компетентни колеги, който освем да са шофьори, разбират доста и от ремонти.0887284106-Митко
http://www.youtube.com/watch?v=6Fdg05yHhKk&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=wnMy5yek-ks&feature=more_related
Коментар
-
От: Man TGA
Днеска водих майстор. Приключението за конверсията е доста голямо. Трябва цялата карантия под таблото, включително и бордовия компютър, да се изкорубят от влекача и да се вкарат в трупчийката. Трупчийката е първа генерация ТГА с комън рейл с електричеко гнп или нещо от сорта с отделни глави е. Донора се оказа, че е 460 коня. През седмицата, ще вземат блока и коляновия вал на оригиналния мотор и ако ме зарадват, че стават за нещо, мисля да го отремонтирам, но ако си кажат тежката дума. Тогава вече, ще се абонирам за донорски процедури. Трупчийката, както споменах идва около 50 000 български лева. Гледах аз Ф 2000, търсят им по една торба пари (около 70 000 без ДДС) и не стават за нищо - капнали кантари, нямат блокаж на предният мост, разбиени легла на шенкелите на предното и некви смешни кранове, дето един явор ще ги опика. Няма голямо предлагане на 6х6 в нашенско, от това дето се предлага или са с предно разположен кран и смешен товарен отсек или уморен то ента степен камион, дето хем струва 50 000, хем има и ремонт за минимум 20-25 000. Прочетох в камионджийския форум за ядовете на ТГА-то. ABS винаги си свети, клапан високо налягане на рейла умира като африканец по руско и още куп дребни проблеми, като се почне от умиране на моторчето за чистачките и се мине през имобилайзер, та свършиш на модул управление ел стъкла.
Коментар
-
От: Man TGA
Добър камион. Крана също става долу горе, с едно удължение - около 8-9 метра. Тези манове - как ги водят - " 2-ка" или "3-ка", имат здрави мотори, обаче са кекави от към кантари, ресьори и диференциали. Аз да се похваля съм горд собственик от днес на Ман ТГА 2006 година, без двигател. Крана му е добър "HD" серия на Пенц, две удължения, по груби сметки - около 12метра. Скелето, кабината, каруцерията и крана са топ, диференциали също са топ. Намерих същия двигател на цена от 3500лв гол, като мисля да сменя лагери и смегменти и да накача моите боклуци. Легендите за тези манове 2 и 3 са ясни, сега ще го видим туй ТГА, колко струва. Един приятел има същия - 460 коня, доста ядове бра с кантари, ресьори и обеци на предните ресьори. Един път да тръгне, пък после ще го мислим. Поздрави
Коментар
-
От: Man TGA
При нас 3 или 4 Тга трупчиики колега скъсват им гъзовете от работа по 45 50 кубика карат с ремъркето.Единия колега ми казваше че често прави помпата на съединитела,други сериозни ремонти е нямал.Скоро даже тази фирма купи пак тга 2014 година трупчийка....Уникална е.Та според мен го копувай..Поздрави
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар