Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Обороти на КРАЗ 214Б

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Обороти на КРАЗ 214Б

    Здравейте!

    Зачетох се из инструкцията за експлоатация на Краз 214Б (ДВИ София - 1975) и там пише:
    "Не се допуска работа на двигателя на празен ход под 1000 об/min повече от 10 минути. Когато се налага по-продължителна работа, трябва да се остави двигателят да поработи 2-3 минути при 1500-2000 об/min, след което може отново да продължи работа на празен ход в продължение на 10 мин."

    Въпросът ми е, защо?


    С уважение,
    Митко.
    LZ1DSM

  • #2
    От: Обороти на КРАЗ 214Б

    Нещо свързано с мазането, най-вероятно.
    Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

    Коментар


    • #3
      От: Обороти на КРАЗ 214Б

      Четене му е майката!
      След като прочетох повече от гореспоменатата инструкция разбрах, че двигателят на КРАЗ-214Б е двутактов шест цилиндров редови ЯАЗ-М206Б или копие на "Детройт дизел" серия 71.
      "В двигателя е използвана дюзпомпа от открит тип. Налягането ва впръсването на горивото, което достига до 1400 kgf/cm2 и повече при 2000 об/мин на коляновия вал, се понижава значително при малки обороти на коляновия вал. В следствие на това разпръскването на гориво при малки обороти на коляновия вал се влошава и изгарянето става по-неефективно. Изгарянето при малки обороти на коляновия вал се влошава и поради намаляването на налягането на продухващия въздух, вследствие на което се намалява напълването на цилиндрите, спада темперетурата в края на сгъстяването и се увеличава продължителността на изгарянето на горивото.
      За това на малки обороти на коляновия вал икономичността на двигателя спада и се увеличава рязко износването"


      Там била истината.

      С уважение,
      Митко
      LZ1DSM

      Коментар


      • #4
        От: Обороти на КРАЗ 214Б

        Първоначално публикуван от beretta Преглед на мнение
        Четене му е майката!
        След като прочетох повече от гореспоменатата инструкция разбрах, че двигателят на КРАЗ-214Б е двутактов шест цилиндров редови ЯАЗ-М206Б или копие на "Детройт дизел" серия 71.
        "В двигателя е използвана дюзпомпа от открит тип. Налягането ва впръсването на горивото, което достига до 1400 kgf/cm2 и повече при 2000 об/мин на коляновия вал, се понижава значително при малки обороти на коляновия вал. В следствие на това разпръскването на гориво при малки обороти на коляновия вал се влошава и изгарянето става по-неефективно. Изгарянето при малки обороти на коляновия вал се влошава и поради намаляването на налягането на продухващия въздух, вследствие на което се намалява напълването на цилиндрите, спада темперетурата в края на сгъстяването и се увеличава продължителността на изгарянето на горивото.
        За това на малки обороти на коляновия вал икономичността на двигателя спада и се увеличава рязко износването"


        Там била истината.

        С уважение,
        Митко
        Там е. Комшията на село имаше такъв КрАЗ, с въпросният двутактов дизел с помпа-дюза. И той само това повтаряше - "Тоя дивгател не обича ниски обороти". Иначе вадеше страхотен равномерен, мек, плътен звук. После го смени с V8-ка от по-новия модел.
        Nissan Terrano 2,7 TDI

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X