Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кран на камион

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Кран на камион

    Здравейте,
    Вчера ми се обади един приятел, купил си кран за Ивеко 75е15, дал да му го монтират но нещо не се е получило както трябва, крана се мъчел при по голям товар в рамките на допустимият и за да достигне на 75% параметрите които му дават трябвало да качи много оборотите на двигателя. По показания на някакъв манометър на крана за да влезе в зоната на работно налягане се искали много високи обороти, примерно 4000. Имате ли идея къде е грешката?

  • #2
    От: Кран на камион

    За да вдигне нещо крана не трябват обороти, а налягане и дебит на маслото. Вижте там.
    LZ1AIV

    Коментар


    • #3
      От: Кран на камион

      Искате да кажете че възможно помпата да не осигурява нужното налягане. Или за да го доближи човека компенсира като качва оборотите което не е правилното решение.

      Коментар


      • #4
        От: Кран на камион

        Най лесния начин да конкретизирате проблема е: Направете операция с лостовете която е невъзможна (Например прибиране на стрелата въпреки че е прибрана) и гледайте манометъра. Ако е добре трябва да дигне налягането до нивото на предпазния клапан - който обикновено е на разпределителя с лостчетата. Почти всички са на 165-175атм.Ако налягането не се променя след натягане на предпазния клапан и стои около 90-100атм. Събирайте пари за помпа С поздрав Борето

        Коментар


        • #5
          От: Кран на камион

          или са обьркали нещо маисторите при врьзването или е помпата.

          Коментар


          • #6
            От: Кран на камион

            Първоначално публикуван от blekota Преглед на мнение
            Здравейте,
            Вчера ми се обади един приятел, купил си кран за Ивеко 75е15, дал да му го монтират но нещо не се е получило както трябва, крана се мъчел при по голям товар в рамките на допустимият и за да достигне на 75% параметрите които му дават трябвало да качи много оборотите на двигателя. По показания на някакъв манометър на крана за да влезе в зоната на работно налягане се искали много високи обороти, примерно 4000. Имате ли идея къде е грешката?
            Не мога да приема ,че тези които са се хванали да монтират уредбата не знаят какво правят.
            Що се отнася до причината - трябва диагностика с монтиран на правилното място манометър.
            Вероятните причини вече са ВИ ясни-Ниско налягане или хидравлични пропуски в системата на цилиндър,разпределител , предпазен клапан.
            При недостиг на дебит ще достига стойностите ,но ще работи бавно. Повишаването на оборотите, частично компенсира пропуските и дебита.

            Коментар


            • #7
              От: Кран на камион

              Проверете с какво масло е заредена системата?
              Масово се слага МХЛ32.
              Като стопли, а и помпата ако не е читава, се получава това.
              За повече инфо- на лични.
              Ясен: ”в Наречен си лекувам нервите от форумното модериране...”

              Коментар


              • #8
                От: Кран на камион

                Първоначално публикуван от boreto2 Преглед на мнение
                Най лесния начин да конкретизирате проблема е: Направете операция с лостовете която е невъзможна (Например прибиране на стрелата въпреки че е прибрана) и гледайте манометъра. Ако е добре трябва да дигне налягането до нивото на предпазния клапан - който обикновено е на разпределителя с лостчетата. Почти всички са на 165-175атм.Ако налягането не се променя след натягане на предпазния клапан и стои около 90-100атм. Събирайте пари за помпа С поздрав Борето
                Здравейте,
                Днес направихме такава проба с крана, опитахме движения които са невъзможни. При 1500 оборота на двигателя без да правим нищо стрелката на манометъра стои на минимум, и при свита стрела независимо от кой лост зададем още да се свива манометъра едва мърда а двигателя променя съвсем слабо оборотите, едва се усеща натоварване.

                При минимални обороти е същото с разликата че при мърдането лостовете в посока разгъване, крана не помръдва или го прави много бавно. При всички опити изобщо не се вижда да качва налягане 20 и нагоре атмосфери.

                Стрелката скача до към 70-80 атмосфери само ако направим опит да повдигнем нещо тежко с много високи обороти на двигателя примерно над 3000.

                Коментар


                • #9
                  От: Кран на камион

                  Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
                  Не мога да приема ,че тези които са се хванали да монтират уредбата не знаят какво правят.
                  Що се отнася до причината - трябва диагностика с монтиран на правилното място манометър.
                  Вероятните причини вече са ВИ ясни-Ниско налягане или хидравлични пропуски в системата на цилиндър,разпределител , предпазен клапан.
                  При недостиг на дебит ще достига стойностите ,но ще работи бавно. Повишаването на оборотите, частично компенсира пропуските и дебита.
                  При оглед на монтираните неща ми прави впечатление че има някакво тяло монтирано от страни на скоростната кутия, което определено е ново, то си личи, към него е включена една тънка тръба, и след това за него пък е подкачено друго тяло което вероятно е помпата понеже в него влизат две дебели тръби около 20 мм, това тяло обаче за разлика ми се струва втора употреба. Това обаче си е мое мнение.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Кран на камион

                    Трябва да измерите налягането на изхода на помпата но за целта трябва да имате уред който представлява манометър с кран, като при включена помпа се натяга крана постепенно и се гледа дали помпата вдига заводски предписаното и налягане.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Кран на камион

                      Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
                      Не мога да приема ,че тези които са се хванали да монтират уредбата не знаят какво правят.
                      В повечето случай всеки прави това от което не разбира.
                      Към колегата с проблема: Ако си от София, обади се! Част от работата ми е точно това. Тел. Нула осем 88 7 три пет 007.
                      Като начало проверете дали случайно нивото на маслото в скоростната кутия не е необичайно високо. Това за да не правите скоро и кутия освен кран
                      Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Кран на камион

                        Първоначално публикуван от Sasho74 Преглед на мнение
                        В повечето случай всеки прави това от което не разбира.
                        Като начало проверете дали случайно нивото на маслото в скоростната кутия не е необичайно високо. Това за да не правите скоро и кутия освен кран
                        Съмнявам се да са толкова боси и да не хванат евентуален пропуск през семерингата или да объркат посоките.
                        Могат да сгрешат И при подготовка на помпата за обратно въртене. Един грамотен оглед лесно ще локализира проблема.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Кран на камион

                          Колега за часта която е нова,предполагам е муфата за включване на помпата на нея обикновено има и датчик за сигнална лампа в кабината,която свети при включена помпа.Муфата най често се задейства от въздух под налягане.Може да провериш дали маслото се запенва в резервоара,това е признак че някъде то дроселира,след малко работа пипни помпата и усети дали е топла,износената помпа дроселира маслото в нея и загрява.Най добре щракни няколко снимки на системата за евентуални други напътствия,ако трябва нещо може да ми звъннеш на 0896608408-Александър.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Кран на камион

                            неказваш какво стана сьс крана,оправихте ли го и каква му беше болката?

                            Коментар


                            • #15
                              От: Кран на камион

                              На първо четене - Помпата не е свързана правилно.
                              Good guys drive Land Rovers!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X