Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ЯМЗ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ЯМЗ

    някой може ли да каже нещо за двигателите ЯМЗ, на кои машини ги слагат, какв модификации има
    drive alive

  • #2
    236 и 248 май че на МТЛБ и КрАЗ 256 и кой ли още беше. А са/се произвеждат десетки.
    Другите не ги знам, ама тоя 236 дето стои на тракторите се е утепал гарантирано. Щом живее и в ръцете на неграмотните войничета ... А живее, факт.

    Коментар


    • #3
      236 е двигателя на К700
      drive alive

      Коментар


      • #4
        Двигатели ЯМЗ

        Ярославски моторен завод

        ЯМЗ-236М2 - Двигател за МАЗ-500,МАЗ-5337
        ЯМЗ-238М2 - Двигател за КрАЗ-256,257,255,КрАЗ-6510,УРАЛ
        ЯМЗ-240БМ2 - Двигател за К-701
        ЯМЗ-240М2 - Белаз
        ЯМЗ-240НМ2- Белаз
        ЯМЗ-238ФМ,238Д,238Б - Супер МАЗ
        ЯМЗ-238НД5 - К-700,701 заменя ЯМЗ-240 - по икономичен

        и т.н

        ЯМЗ-7511,ЯМЗ-7512

        web site :
        only 4 x 4,sim AWD

        Коментар


        • #5
          Сигурно Много правилни дизели.
          Правилните фирми така и правят - измислят каквато им трябва машина, и в нея слагат подходящ двигател от съществуващата гама. А историята с модификациите по месеци и години на производство е извращение и нагло бъркане в джоба на хората.

          Коментар


          • #6
            гледах скоро един Т 150 К, на който бяха насадили един двигател ЯМЗ но нямам представа кой точно, на размери е почти същия, като оригиналния но си личи че е друг. казаха че бил по - мощен и по - икономичен, но си траят и не казват какав е. не че мога да направя такова нещо ама просто ми е интересно
            drive alive

            Коментар


            • #7
              Да така е !!
              Слагат двигател от МАЗ на Т150 и наистина е по-мощен и по-икономичен !!
              Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

              Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

              Коментар


              • #8
                а знаете ли как става това на практика, как го напасват кам скоростите каква камбана използват. Т то е с доста сложна скоростна купия, няма ли проблеми от по - голяамата мощност
                drive alive

                Коментар


                • #9
                  Явно няма големи проблеми .... защото го правят на двора на ТКЗС-то ...
                  Виждал съм го да го правят някакви момчета от Шумен ... а ааа .. май от там някъде бяха ..

                  Ама не съм се интересувал никога за подробности ...
                  Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                  Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                  Коментар


                  • #10
                    ЯМЗ-Т150

                    ЯМЗ-236 двигател се слага законно със документация единствено
                    от ЕТ"Триас" гр.Плевен тел. +359 64 850 845.
                    Слагат и други фирми но не са минали изпитания в гр.Русе .
                    И след като тръгне узаконяване на селскостопанската техника ще имат проблеми.

                    Двигателя за който говорите може да е ЯМЗ-236Д, който в момента се слага на Т-150 серийно
                    only 4 x 4,sim AWD

                    Коментар


                    • #11
                      благодаря за инфото
                      drive alive

                      Коментар


                      • #12
                        Мы тут все очень ждем запуска на ЯМЗ нового, так называемого 530-го семейства 3-6 цилиндровых дизелей с объемом литр-цилиндр (диаметр 102, ход поршня 122 мм). Моторы готову к производству уже несколько лет, но у завода все не было денег... Вот к осени обещают запустить. Будет тогда и ЯМЗ-536 для "Тигра" и "Садко", и ЯМЗ-534 для "Валдая".
                        Андрей Судьбин ("Кирасир"), журнал Off Road DRIVE

                        Коментар


                        • #13
                          А УЗКу перепадет?

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от Стефан
                            А УЗКу перепадет?
                            УАзу? Вот я право, не знаю. Во-первых, я не уверен,что такие моторы нужны УАЗу, это достаточно тяжелые грузовые моторы(самый легкий из них, трехлитровый ЯМЗ-533 весит 370 кг), и низкооборотные - рабочая скорость 2300 об/мин. А во вторых - УАЗ и сейчас не берет моторы соседнего УМЗ (хотя у них есть отличные разработки - например, впрысковая версия трехлитрового УМЗ-421), поскольку тот принадлежит "Руспромавто" (как и ГАЗ, и ЯМЗ), а предпочитет двигатели ЗМЗ, также входящего в "Северсталь".
                            Андрей Судьбин ("Кирасир"), журнал Off Road DRIVE

                            Коментар


                            • #15
                              А, понятно((( Очередной и полный облом, эх ...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X