Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ЗИЛ Е167

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от DJDAVEL
    Първоначално публикуван от Стефан
    Тоя не , а?



    Стефане това не е ли УРАЛ?
    и на мен ми се струва че е УРАЛ, но и ЗИЛ да е, пак не прилича.

    Муцуната на тоя ЗИЛ който видях беше по- тясна.
    Ако някой може да се сети.

    Коментар


    • #17
      diavol koleda

      Това си Урал от всякъде а машината която ти най- вероятно си видял е ЗИЛ-157 или какато му казват тука Джуган с някакава система за задвижване на колелата на ремаркето тези машини са били ТЗМ(Транспртно зареждаща машина) на ракетните комплекси Луна но незнам дали точно те са имали такова задвижване на ремаркето сигорно ги е имало и в нашата армия щото преди господата всезнаиковци от НАТО да ни нарежат ракетите в българската армия имаше ракетни комплекси Луна и съвсем е възможно по някаква линия на Агенцията за кражби и продажби извинявам се на агенцията за частна и държавна собственост такова чудо да е попаднало в някои
      ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
      тел.088четири 9едно9 4нула4
      -------------------------------------------------------

      Коментар


      • #18
        Re: ЗИЛ Е167

        Първоначално публикуван от DJDAVEL
        Първоначално публикуван от assendus
        И такива неща е имало...
        То ако става на дума и такива неща е имало






        Преди да се стигне до!




        И ето цялата фамилия!

        На первых двух фотографиях изображен ГАЗ-62 (модель 1959 года), третья горьковская машина с этим индексом. Третья фотография попала сюда по ошибке - на ней самый обычный ГАЗ-66 с буровой установкой. На четвертом фото - заводские ходовые испытания ГАЗ-62 в 1959 году. В колонне, кроме двух ГАЗ-62 едет еще Unimog, а замыкает колонну ГАЗ-63. Кстати, не смотря на внешнее сходство, ГАЗ-62 и ГАЗ-66 - это очень разные автомобили, не имеющие ни одной общей детали. Но больше всего мне почему-то жалко, что не была запущена в производство предыдущая модель ГАЗ-62 (195, хотя рекомендация армейского НИИ на постановку на вооружение была положительная. Очень уж мне ее внешний вид импонирует:

        Опять же, если бы приняли, были бы у нас отечественные колеса большой размерности, чтоб к уазикам прикручивать
        Андрей Судьбин ("Кирасир"), журнал Off Road DRIVE

        Коментар


        • #19
          Сколь веревочка не вейся ...) А может хоть ща завод зашевелится, нынче такой размер очень даже в моде ...
          Кстати, куда дела идут с новым армейским джипом? 2006-й на носу.

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от Стефан
            Сколь веревочка не вейся ...) А может хоть ща завод зашевелится, нынче такой размер очень даже в моде ...
            Кстати, куда дела идут с новым армейским джипом? 2006-й на носу.
            C каким. с "Тигром"? В этом году планируется собрать 120 машин - 90 для частных лиц и компаний и 30 - для МВД и ВВ. Армия их пока не будет 536 дизелей не возьмет (пока на Тигры Cummins B180 ставят). А вообще тут начальник ГАБТУ в интервью обмолвился. что ВС собираются объявить конкурс на новый армейский внедорожник. в котором смогут принять участие УАЗ, ГАЗ, ВАЗ и любые другие заводы. Сомнительно мне что-то - в этом году общий госзаказ на УАЗе составляет 3000 машин, включая МВД, МЧС, Минздрав, Минлесхоз и прочая. На армию приходится машин 300-400...
            Андрей Судьбин ("Кирасир"), журнал Off Road DRIVE

            Коментар


            • #21
              Гм. Я не думаю что из Тигры выдет жирный заяц. На камингсов с алисонами не доведут, и общее ощущение - развлекуха типа моей Багиры. Уже пошло не туда - что делать этому теленьку в ВДВ? Кроме как начальству клеить дефок ... Потом будет сырой дизель, на сырой конструкции ... Мрак. А обещали перевооружаться с 2006-ого. Жаль. Похоже новая мечта появиться не скоро)

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от Стефан
                Гм. Я не думаю что из Тигры выдет жирный заяц. На камингсов с алисонами не доведут, и общее ощущение - развлекуха типа моей Багиры. Уже пошло не туда - что делать этому теленьку в ВДВ? Кроме как начальству клеить дефок ... Потом будет сырой дизель, на сырой конструкции ... Мрак. А обещали перевооружаться с 2006-ого. Жаль. Похоже новая мечта появиться не скоро)
                В ВДВ, может, и нечего, там нужны более легкие машины, а вот ВВшники "Тиграми" довольны. У нас нет другой машины, заточенной для перевозки отделения бойцов со всем оружием и снаряжением. При этом бронированный "Тигр" едет по грунтовке. по которой на УАЗе пришлось бы двигаться 30-40 км/ч, со скоростью 90-100. Подвеска у машины (а это, собственно, половинка БТР-90) просто замечательная - уж поверь, я пробовал. Кстати, наши выставляют "Тигра" на тендер к индусам. Посмотрим...
                Андрей Судьбин ("Кирасир"), журнал Off Road DRIVE

                Коментар


                • #23
                  Половинка БТРа? )) Дык че раньше не сказал, а то я тут уже с выводами попер курам на смех)) Тады - порядок и довольство у танковых войсках! Скажи им что я одобрил!)))

                  Коментар


                  • #24
                    Първоначално публикуван от Стефан
                    Половинка БТРа? )) Дык че раньше не сказал, а то я тут уже с выводами попер курам на смех)) Тады - порядок и довольство у танковых войсках! Скажи им что я одобрил!)))
                    А классиков читать надо



                    http://voenavto.almanacwhf.ru/cavaleria/cav1.htm
                    Андрей Судьбин ("Кирасир"), журнал Off Road DRIVE

                    Коментар


                    • #25
                      Я морально убить, нервно курю и иду читать!

                      Коментар


                      • #26
                        Абе да не би да говориш за Зил 151 по известен в България като Джуган?
                        За съжаление нев мога да намеря снимки.

                        Коментар


                        • #27
                          У нас ЗИЛ-151 е известен като ЗИЛ-164, Зила с десет колела, или Табун колес по руския военен жаргон.
                          А като Джуган е известен ЗИЛ-157.

                          Коментар


                          • #28
                            Значи аз съм се объркал. Благодаря за редакцията.

                            Коментар


                            • #29
                              Извинявам се че се намесвам в стара тема, но въпросния камион е ЗИЛ-157 /с 6-цилиндров редови двигател/, и с карданна предавка от третия мост се предава въртящ момент към другите два моста /на прицепа/. До 99 година го имаше живо това нещо в едно зенитно-ракетно поделение /което сега не съществува/. Използваха се за носене на по 1 ракета. За товарене си има отделна машина - ТЗМ /Урал/.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X