Може и да не е точно тук мястото на темата но имам един много огромен проблем с моита газка .По време на движение ми отказаха спирачките. Направо потъна педала и изгуби спирачки.Криво ляво спрях.И реших че са оттървали гумичките на помпата на спирачките дето се намира под педала точно.Отидох в магазина КАМИОН и купих нови комплект ми дадоха.Две гумички и една клапа имаше в комплекта.Доидох и ги смених сичко се оправи имаше спирачки.Обезвъздуших първо от сервото,после почнах отзад-напред.Сичко беше ОК докато не направих първия метър и потъна педала и почти дръпна сичката течност от казанчето. Долях и долях още около 1.5-2.0 литра течност.Но интересното беше че я зима сичката течност а от никаде не капе,нито от тръбичките нито от сервото нито от колелата дори и капка.Някои хора ми казаха че може да влиза течността в сервото,демек може би има скъсана гума и я вкарва там дето не трябва (сееедно се пълнело сервото отпред от към кабината.Кажете какво да правя от каде да почна .Дали може да се присади от друга руска машина спирачна система.Извинявам се ако несъм обеснил нешата както трябва.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с газ 53
Свий
X
-
От: Проблем с газ 53
И аз така мисля че бяга в сервото.Забравих да отбележа че газката е с дизелов двигател перкинс.Колега не знам как може да влезе в двигателя и да изгори като нито една спирачна тръбичка не води в двигателя.Може при оригиналния осмак да е така
Коментар
-
От: Проблем с газ 53
Течноста е в сервоапаратите. Те са доста големички и могат да поемат. Там е подобно като при помпата с гумички и една голяма мембрана. Гумичките са отървали, мембраната може и тя да е сцепена. Може да изолираш проблемния апарат и да караш с един. Обаче да имаш на предвид че трябва да натискаш педала повечко за да спре.
Коментар
-
От: Проблем с газ 53
Както се разбира от първия пост системата е еднокръгова.Какви два апарата?Първоначално публикуван от dimich87 Преглед на мнениеТечноста е в сервоапаратите. Те са доста големички и могат да поемат. Там е подобно като при помпата с гумички и една голяма мембрана. Гумичките са отървали, мембраната може и тя да е сцепена. Може да изолираш проблемния апарат и да караш с един. Обаче да имаш на предвид че трябва да натискаш педала повечко за да спре.
Коментар
-
От: Проблем с газ 53
Eеее отива в единия апаратПървоначално публикуван от Пламен Исаев Преглед на мнениеКакто се разбира от първия пост системата е еднокръгова.Какви два апарата?
нормално ...
Сваляш сервото и сменяш голямата мембрана
лесно става и нямаш проблеми
Имам 20 тина такива мембрани ама сигурно си ми далече
К мирной жизни не пригоден.
Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157
Коментар
-
От: Проблем с газ 53
Само че колегата му се губи течност. Би трябвало до мембраната да не стига течност. Към мембраната има закрепено бутало и е като спирачна помпа. Така мембраната създава усилие и водача прилага по-малка сила. На газката не съм разглобявал, но съм ремонтирал на УАЗ-ка. Като се скъса мембрана, не се губи течността, но трябва да се приложи по-голям натиск от водача. Системата може да е двукръгова, имат разпределител. Само че сервото е вързано на всеки кръг по отделно.
Коментар
-
От: Проблем с газ 53
Това е ремонтен комплект за еднокръгова спирачна помпа от което следва,че е с едно серво.Първоначално публикуван от gecata93 Преглед на мнениеДве гумички и една клапа имаше в комплекта.
Сервоапаратите са два модела и за стария модел не се произвеждат рем.комплекти. Могат да се намерят само ако са изостанали някъде /в пликче вързано с конец/.Разликата е в две гумички.
Смени си гумичките на помпата и мембраната на сервоапарата.Течноста в момента се събира при мембраната,но няма да е за дълго и ще отиде във вакумпомпата
Коментар
-
От: Проблем с газ 53
Точно така. Отговорност за това носи една гумичка в помпата.Първоначално публикуван от dimich87 Преглед на мнениеБи трябвало до мембраната да не стига течност.
Коментар
-
От: Проблем с газ 53
Серво апаратите са един моделПървоначално публикуван от Пламен Исаев Преглед на мнениеТова е ремонтен комплект за еднокръгова спирачна помпа от което следва,че е с едно серво.
Сервоапаратите са два модела и за стария модел не се произвеждат рем.комплекти. Могат да се намерят само ако са изостанали някъде /в пликче вързано с конец/.Разликата е в две гумички.
Смени си гумичките на помпата и мембраната на сервоапарата.Течноста в момента се събира при мембраната,но няма да е за дълго и ще отиде във вакумпомпата
А спирачните помпи са два модела





Нов и стар


30есе години се борим с овия железън камион








К мирной жизни не пригоден.
Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157
Коментар
-
От: Проблем с газ 53
Изглежда малко си се борил.Първоначално публикуван от Стария Преглед на мнениеСерво апаратите са един модел
А спирачните помпи са два модела





Нов и стар


30есе години се борим с овия железън камион










Повярвай ми няма да се изкажа за нещо с което не съм наясно.
Коментар
-
От: Проблем с газ 53
Аз ли?Първоначално публикуван от Пламен Исаев Преглед на мнениеИзглежда малко си се борил.
Повярвай ми няма да се изкажа за нещо с което не съм наясно.

Огледай отново всичко отдоле
....Точно за ГАЗ53 всеки болт ми е ясен



Пред очите ми е АЙЛАВИМ ГО











К мирной жизни не пригоден.
Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар