Странна работа да не би да е Татра
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Каква е тая техника
Свий
X
-
До: Каква е тая техника
МАН па кога са имали хребетна рама.
На другото като му гледам зеления задник, сигурно са новите Татри на бившето БНА. Ама каквито и да са, натовските камиони са стандартизирани, та все едно къв им е етикета.
Коментар
-
До: Каква е тая техника
Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнениеМАН па кога са имали хребетна рама.
Бе, имат те. Сега не ми се търси спецификация, но нали се сещаш, че известно време работят много тясно със Щаер и Дойц. От друга страна, понеже ми обърна внимание на задницата - тази "блок-задна светлина" си е типично нашенска. Но Татрите от "бившата БНА" бяха /и са/ с четири моста. От трета страна, тези снимки май ги е правил Йори - така че са скорошни и излиза, че това е Мерцедес: Даймлер-Щаер-Пух!Последно редактирано от davc; 06-11-07, 02:05.Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
Коментар
-
До: Каква е тая техника
Нали си от НАТО и това те пази от злите руснаци бе, що не знаеш? В НАТО има 2, 3 и 4 осни стандартизирани камиони. Общата компоновка и дизелите са на МАН, трансмисията на Пух, дреболиите - на общо двайсе и няколко други кантори. За мерцедес нищо не съм чувал, а виж нови новенички с табелка Татра в бившото БНА има. Шляят се по улицата.
Долу съветското БНА! Да живее натовското БНА!
Това ти го викаш.
Хребетни рами в нато няма. Базовото изискване е напълно нееластична рама при всички експуатационни режими. Щото контейнери и нам кви още оръжейни платформи. И дрън дрън нататък по списъка.
А радетелите на деформируемите зони в офроуда ги монтират в клетки под кабината да духат. Вместо компресор.
Коментар
-
До: Каква е тая техника
Хребетни рами в "чист вид" няма никъде, освен в лабораторни и опитни условия, въпросните Татри и пр. са си със "тривиална" рама, става въпрос, по-скоро за независими мостове! И все-пак, ако снимките са скорошни и ги е правил Йори, това е Мерцедес /не, че не можеш да правиш собствени интерпретации по въпроса за табелките/.
П. П. Това за добрите и лошите го остави за подфорума "Политика...". А за собственото си оцеляване, грижата имам най-вече аз!Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
Коментар
-
До: Каква е тая техника
)) Ти обичаш нато и мразиш руснаците, не аз.
От независимите и пружинни окачвания са се отказали още на ранните етапи на разработката) Колкото и да са безотговорни евровоенните дейци, чак толкова големи глупости не правят. Макар че цялата гама е обичайната бизнес глупост. Не лоши, обаче и не военни камиони.
Не знаех че произвеждани вече 50 години камиони са в мръсен вид. Макар че ги има още от 30-те, значи повече.
Интересно, как може да се модифицира хребетна рама до пълна недеформируемост? Още по-интересно - защо? Кой, на къде и от къв зор ще вози двойно мъртво тегло? И как ще оправдае такова усложнение на конструкцията? Камион с две рами една върху друга ... Такива неща има само в кърпежния тунинг. Когато от джип се зверят да направят бъги, ама без да режат. Само като товарят още винкели.
Нормална стълбищна рама си има там, хем особено масивна.
Коментар
-
До: Каква е тая техника
Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнениеНа втората снимка се вижда обикновена рама, а на схемата-хребетна. Тоест схемата не е за този камион.
Гумите наистина приличат на руски.
quadra, именно: задните светлини са смущаващо познати.Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!
Коментар
-
До: Каква е тая техника
Първоначално публикуван от ivanik1978 Преглед на мнение
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар