Искам да монтирам на урал, ако може някой да помогне с какви скорости става по-добре и каква по-точно трябва да е кутията, моля да помогне, ако има снимки ще бъда благодарен!!!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Урал с дизелов двигател!!!
Свий
X
-
От: Урал с дизелов двигател!!!
Като чели, най-евтино е с Мазов двигател, барабар със скоростите, имам наблюдения от един, преди беше на газ, сега е с Мазов, по думите на човека, няма база за сравнениеЗа Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
Honda Dominator 650
088ЧЧ93979-->Борис
0878956Ч38-->Борис
Коментар
-
От: Урал с дизелов двигател!!!
А какво е на оригиналните камазови двигатели. В сравнение с преработката на МАЗ си мисля че е доста по-добър вариант. Нашия камаз след основния ремонт е много добре. Мерцедес също е добър вариант. Имаме една каска 1735 и е доста добър мотора. Скоростите са на въздух и лесна ще е трансформацията заедно със скоростите.
Коментар
-
От: Урал с дизелов двигател!!!
Урал-Маз, става добра комбинация, но има доста тънкости за изкусуряване, иначе ще хвърлиш мотора много бързо. Пример, масовата практика е рязане на картера (заради Ураловият преден мост), което е най-голямата и фатална грешка, която ще ти струва мотора на по-късен етап. Картера се обръща не се реже!!! Маслената помпа се измества входа/цедката с траба към, вече обърнатата и най-далечна част на картера. Не е както повечето хора си мислят - плъг енд плей, иска си работа и то сериозна. Можеш да ползваш Мерцедесов мотор от рейс, като там картера е плосък и няма да имаш тези главоболия, също така можеш да ползваш Мерцедесов мотор от 4х4 камион, като пак няма да имаш главоболия. Друг вариант е или просто чист късмет, който имах аз, намерих мотор с достатъчно скосен картер, да не закача на предният диференциал, но при мен беше 131, там е друга работа, защото прасето е назад, на Урала е нагоре. Та има за какво да се мисли, само да си мераклия. Поздрави и усех в начинанието
Коментар
-
От: Урал с дизелов двигател!!!
Първоначално публикуван от dimich87 Преглед на мнениеА какво е на оригиналните камазови двигатели. В сравнение с преработката на МАЗ си мисля че е доста по-добър вариант.
Примерно ще се ползва за подвоз на дървесина на тежки и силно пресечени терени -избора трябва да "клони" при близко тегло и кубатура на двигателите към този, който има по голям въртящ момент. ( Случвало ми се е Камаза да изгасне(блокира от раз) при падане на оборотите на 1300 ,Мазовия двигател при тези условия няма проблем 210-180 к.с.)
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар