Обява

Свий
Няма добавени обяви.

От днес с Унимог 406 и първи проблеми:)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От днес с Унимог 406 и първи проблеми:)

    Здравейте, от днес съм собственик на Унимог 406, самосвал 1975г. Има си неща за оправяне, а аз хич не познавам тези машини.На първо място трябва да оправям слирачките. Вдига въздух, но педала пропада, напомпвам 2-3 пъти и педала се нормализира и спирачките леко се появява,т но са далече от приемливото. Ако има товар направо не ми се мисли. Ръчната не работи, жилото е здраво ,феродо има, виждат се накладкити при махнати предпазитили. Моля за съвети и помощ.
    Мерси!
    Последно редактирано от motoristot; 12-09-14, 22:46.

  • #2
    От: От днес с Унимог 406 и първи проблеми

    Поздравления за придобивката. Тоя дерт 100% е въдух-масло система и от многото години, помпата е дала фира. Дано е взаимозаменяема с някой по дърт Мерцедес, иначе ще береш ядове. Като дръпнеш лоста на ръчната, провери дали накладките отварят или са спекли. Колега, няма по-лошо от висяла машина и ще го разбереш по трудния начин. Поздрави

    Коментар


    • #3
      От: От днес с Унимог 406 и първи проблеми

      Днес разглобих точно този възел-спирачна помпа, мембрана на въздух, всичко това в един кюп. Предишните майстори бяха изолирали добросъвестно две от тръбите за въздуха с монети от по 10 ст.Направо кюпа беше аут. Един приятел, го разгледа и установи, че трябва нова гумичка с двойно действие за спирачната помпа и едно О-пръстенче, което е за една тръбичка по която минава спирачна течност от спирачната помпа до другия край на кюпа и стига до клапанче.
      Имам снимки, ще кача да се види. Много ще съм благодарен ако ме насочите към някакво по конкретно решение. Казаха ми че ИФА-та била на такъв принцип и да търся части от ИФА.

      Коментар


      • #4
        От: От днес с Унимог 406 и първи проблеми

        От къде мога да си купя ремонтен комплект и изобщо има ли място в Бг от където може да пазарувам някакви части. Видях сайт ЕлитКар, предлагат нещо ама в моделите нямат 406, има 404.

        Коментар


        • #5
          От: От днес с Унимог 406 и първи проблеми

          Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнение
          Поздравления за придобивката. Тоя дерт 100% е въдух-масло система и от многото години, помпата е дала фира. Дано е взаимозаменяема с някой по дърт Мерцедес, иначе ще береш ядове. Като дръпнеш лоста на ръчната, провери дали накладките отварят или са спекли. Колега, няма по-лошо от висяла машина и ще го разбереш по трудния начин. Поздрави
          'Ял' съм дървото с едно Сузуки и Волво - висяли неизползваеми по няколко години!И колегата е прав, пък и вероятно някъде ще да изпуска я масло-въздух или е влязъл въздух по системата.Може и помпата да е за смяна или рециклиране ако минава този вариант...Имаш ЛС.
          Последно редактирано от Селски пич; 13-09-14, 20:30.

          Коментар


          • #6
            От: От днес с Унимог 406 и първи проблеми

            Излезе ми късмета аз да се занимавам със спирачките на въпросното. Намерихме дефекта ,надявам се,неоригинална гумичка на "втората" помпа,пропускаща течност гумичка от "втората" към "третата"...
            За първи път ми е да се занимавам с такова,но му "влязох под кожата"
            Снимки само от собственика,ако има желание.
            Последно редактирано от kalin09; 13-09-14, 22:20.
            Калин Владов,09РСПБЗН

            Коментар


            • #7
              От: От днес с Унимог 406 и първи проблеми

              Може и да мина на друг вариант-промяна на системата с помпа и серво от "ВИЕТНАМКА" или помпа със или без серво от друга техника.

              Коментар


              • #8
                От: От днес с Унимог 406 и първи проблеми

                Въздух-масло системи, дал бог колкото искаш. Урал е така, но е калпав до безобразие, че може и да те убие някъде, Ифата е така, която е не по-различна от Урала от към спиране. Ако слагаш заместител, което е доста трудоемко преправянето, по-добре търси нещо "западано". Руската техника от онези и тези години е тотален крах. Има едни малко камиончета на Рено, те пак са въздух-масло, Ивеко магирус също е въздух-масло. Колега, има и фирми, който рециклират помпи - зор за аман, ще рециклираш и пак ще кара.

                Коментар


                • #9
                  От: От днес с Унимог 406 и първи проблеми

                  Днес дадох помпата на един познат, работи във фирма за ремонт на хидравлики, до ден-два ще ми звънне с отговор. Разбрах , че в София на ул. Антим | има фирма за ремонт на такива техники, ако моят познат откаже ще пробвам и там.
                  ||

                  Коментар


                  • #10
                    От: От днес с Унимог 406 и първи проблеми

                    Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнение
                    Въздух-масло системи, дал бог колкото искаш. Урал е така, но е калпав до безобразие, че може и да те убие някъде, Ифата е така, която е не по-различна от Урала от към спиране. Ако слагаш заместител, което е доста трудоемко преправянето, по-добре търси нещо "западано". Руската техника от онези и тези години е тотален крах. Има едни малко камиончета на Рено, те пак са въздух-масло, Ивеко магирус също е въздух-масло. Колега, има и фирми, който рециклират помпи - зор за аман, ще рециклираш и пак ще кара.
                    Ифата проблеми с хидро - въздушните спирачки няма . Имах 2 ифи едната 4х4 с балонните гуми другата нормална бордова . Карал съм почти всичките разновидности на Ифа движещи се някога в България включително и седлови влекач с ремарке цистерна млековоз .Проблеми може да дава с всичко друго но не и със спирачките .
                    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                    Коментар


                    • #11
                      От: От днес с Унимог 406 и първи проблеми

                      Части за Унимог в Солун при Арнакис.Тия са царе на тая техника. https://www.facebook.com/unimog.arnakis

                      Коментар


                      • #12
                        От: От днес с Унимог 406 и първи проблеми

                        Нещо няма много надежди за ремонт, утре ще знам със сигурност, но профилите на гумичките са проблемни.Ако се окаже невъзможно да ги изработят ще нося помпата и на Антим1, ако и там не стане ще премина на серво. Даже вече търся информация. Искам вариант със серво и помпа, които да монтирам на шасито, запазвам горната помпа на Унимога-с нея ще предавам движението на спирачния педал към помпата монтирана на шасито. Компресора остава само за блокажите и готово.

                        Коментар


                        • #13
                          От: От днес с Унимог 406 и първи проблеми

                          Чакайки възстановяването на спирачките забелязах теч от един редуктор, разглобих го и стана ясно че съм за нов семеринг 52х90х10, съответно където и да потърсих ровейки в нета и прозвънявайки по фирмите се оказва, че го няма. В Балканстар не съм питал още. По чужди сайтове излиза за по 6-7-8 паунда/долара и най-вероятно ще е от там.
                          Другото, което ме притеснява е сглобяването и по-точно един от лагерите трябва да му бъде набивана гривната(черупката) едновременно със сглобяването)захлупването) на редуктора. Сигурно има методика, която аз незнам.Ако имате идея и по този въпрос ще се радвам да я споделите.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X