Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Зил 131 Самосвал

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Зил 131 Самосвал

    Добър вечер! Колеги, тъй като имам нужда от високо проходим самосвал за пресечени терени, реших да реконстуирам Зилчето на самосвал. За целта ще ползвам кош от шкода самосвал и самосвален крик от волво ФМ12, че е по къс и няма да удря в диференциалите и кардана, при движението на моста нагоре и надоло. Ето някокя снимка от напасването на гредите на който лежи кошаНатиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0199.jpg
Прегледи:1
Размер:113.5 КБ
ID:6046657Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0200.jpg
Прегледи:1
Размер:108.2 КБ
ID:6046658Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0201.jpg
Прегледи:2
Размер:111.9 КБ
ID:6046659Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0202.jpg
Прегледи:1
Размер:98.3 КБ
ID:6046660

  • #2
    От: Зил 131 Самосвал

    колега,пьрво требва да сложиш/подшаси/ под тези напречни греди зада стане работата.

    Коментар


    • #3
      От: Зил 131 Самосвал

      Моя съвет е да вземеш цялото спомагателно шаси от самосвала, а не само напречните греди. Ще се вдигне с още 10см височината на коша, но няма да имаш проблеми. Така при вдигане на по-сериозен товар могат да станат големи бели. Крика се хваща в спомагателното шаси и не мисля че ще имаш проблеми с опиране в моста.
      Може да си решил да вкараш надлъжните греди между напречните, но ще трябва да се променя и по коша, че ще опира в тях.
      Правилен и евтин вариант си избрал кош от шкода.

      Коментар


      • #4
        От: Зил 131 Самосвал

        Надлъжните греди, ще са между напречните, крика ще се монтира на спомагателното шаси, като ще има разпънки пак напречно да не се разчекне. Това е още соров вид, днес ще има още снимки от процеса на работа. Поздрави

        Коментар


        • #5
          От: Зил 131 Самосвал

          Ето го вече готовото спомагетелно шаси, също монтирах и привода от където ще се взима движение за хидравличната помпа. Тези дни ще има монтаж на коша. ПоздравиНатиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0203.jpg
Прегледи:1
Размер:182.7 КБ
ID:5566376Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0204.jpg
Прегледи:1
Размер:136.2 КБ
ID:5566377Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0205.jpg
Прегледи:1
Размер:129.4 КБ
ID:5566378Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0207.jpg
Прегледи:1
Размер:100.4 КБ
ID:5566379Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0208.jpg
Прегледи:1
Размер:148.3 КБ
ID:5566380
          Прикачени файлове

          Коментар


          • #6
            От: Зил 131 Самосвал

            Колега бъркаш в постановката на, за помощното шаси.
            Самосвалната надстройка трябва изцяло да ляга върху помощното шаси, захващането към шасито е с нитове и планки, височината на профилите и малака.
            Намери време и иди разгледай някоя Европа или Камаз и сама ще видиш разликите.
            Дано да стане това което ти трябва!
            За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
            0878 79 20 61 Борис

            Коментар


            • #7
              От: Зил 131 Самосвал

              Спомагателното шаси не е заварено към шасито на камиона. Стегнато е с скоби от каруцерия, в предният и задният край ще се стегне с болтове. Целата е, коша да е максимално прибран надоло и да се избегне ненужното повдигане на спомагателното шаси, затова профила е 10см. Като нахлузим коша отгоре ще видим как стои. Благодаря за съветите

              Коментар


              • #8
                От: Зил 131 Самосвал

                Роко, може и да се лъжа по спомени спомагателното шаси беше с височината на основното.
                За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
                0878 79 20 61 Борис

                Коментар


                • #9
                  От: Зил 131 Самосвал

                  Остатъците от спомагателното шаси на шкодата, бяха 12см. Един познат го е направил с 12см П-образ, но е качил напречните греди на който лежи коша върху П-образа. Така става много високо и склони към обръщане, пък и става много трудно за товаряне.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Зил 131 Самосвал

                    Щам си ги мерил, няма да спорим, но защо напречниците върху помощното?
                    Сега се сетих имаш тука колега с Шкода Мадара самосвал, даже му беше аватар може и той да помогне .
                    За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
                    0878 79 20 61 Борис

                    Коментар


                    • #11
                      От: Зил 131 Самосвал

                      Ако се ползва шкодовия крик е много дълъг и винаги ще опира в средният мост и кардана - удря и троши карето.Затова е дигнал напречните греди върху спомагателното шаси, което е много неправилно и има много голямо странично лашкане при това, особено дърва, като се натовари над капаците. Аз затова ще ползвам крик от Волво ФМ 12, който е наполовина на дължината на Шкодата и е максимално прибран.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Зил 131 Самосвал

                        Така както са поставени гредите ще има проблем с гредите на коша, които са по диагонал. Към средата, където се хваща крика са с почети 2-пъти по-голямо сечение. Може да се наложи доста изрязване там. Ще следя темата с интерес. При зила проблема вероятно е в кардана между мостовете. При шкодата крика е една идея пред дигеренциала и кардана е на ниско, като няма опасност от допир.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Зил 131 Самосвал

                          Колега, правилно си обърнал внимание, ще има изместване на гредите, където лежи коша. Ще одължавам и самия кош, сега е 3,90м вътрешно, мисля да го направя около 4,20м. Проблема при зила е, че прави много голям ход на кантара и винаги ще удря крика ако е шкодов, също и сглобката, която е по-средата, така е центрирана, че пречи за какъвто и да било крик.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Зил 131 Самосвал

                            такива зилове се правиха много.даже вьв момента гледам продават от тях вьв мобилето.ходи на един оглед зада ти се изясни положението.за легена,да знаеш отзад на последната греда до края ако не е здраво подсилен, когато е натоварен сьс 10кубика и катери голям наклон, кьрши легена до гредата.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Зил 131 Самосвал

                              Шасито горе долу е станало, но ще има проблем с положението на коша в спуснато състояние. Отделно че ще има проблеми при изсипване на страни.
                              На оригиналното шаси надлъжните греди в задния край са зарязани, за да влезе напречната греда в тях. Там напречната греда е на 2-3см от основното шаси. Предната греда е сложена върху надлъжните греди. Това е така за да е на същото ниво, като задните уши. Така предния край ще е с 10-тина см по-ниско от необходимото. Това ще минимален наклон, но забележим. Когато не се ползва и е оставен в спуснато положение ще събира доста вода ( в това не съм сигурен, зависи от плутното затваряне на капаците). Ако ще го ползваш за разтоварване на страни е хубаво да се преработят ограничаващите шайби. Хванати са със слаби болтове и се късат. На мене веднъж ми се е случвало да падне коша с цялото ухо поради скъсване на болтовете, баща ми 2 пъти го е събарял по същия начин.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X