Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ЯМЗ или ММЗ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ЯМЗ или ММЗ

    Ще ми се да разбера повече за тези двигатели - ЯМЗ 534 и ММЗ Д-245.7, качват се няколко вида камиони, специално се заинтересувах защото и двата варианта ги има на ГАЗ 3308 , който го дават, че бил наследника на ГАЗ-66.
    За ЯМЗ-то прочетох, че е ЕВРО-4, с горивна с-ма комън рейл от БОШ, EDC 7.Интересно ми е до колко надежден вариант е, и кой ЯМЗ-то или ММЗ-то е по-надежден.Не зная ММЗ-то с каква горивна с-ма е, само че е ЕВРО-3.
    Понеже мисля, че двата двигателя у нас не са популярни, хората с опит може да споделят за други творения на тези моторни заводи.

    ММЗ Д-245.7 дизельный

    Характеристики дизельного двигателя ММЗ:

    Значения
    Количество цилиндров 4 цилиндра, с рядным расположением
    Система питания Непосредственный впрыск топлива
    Система зажигания Микропроцессорная
    Рабочий объем, куб. см 4750
    Номинальная мощность нетто, кВТ, (л.с.) / об/мин. 86, 2 (117,2) / 2400
    Экология Евро-3
    Максимальный крутящий момент, Нм / об/мин. 413 (42,1) / 1500
    Применяемое топливо ДТ




    Модели автомобилей ГАЗ, на которые устанавливается дизельный двигатель:

    • ГАЗ 3307
    • ГАЗ 33081 Садко
    • ГАЗ 33086 Земляк
    • ГАЗ 3309
    • ГАЗ Вепрь на базе ГАЗ 33081
    • ГАЗ Егерь 2 на базе ГАЗ 33081
    • ГАЗ Егерь 2 на базе ГАЗ 33086
    • ГАЗ Егерь 2 на базе ГАЗ 3309











    Двигатель ЯМЗ-534 дизельный Евро-4

    Двигатель ЯМЗ-534 — это современный дизельный рядный четырехцилиндровый двигатель производства Ярославского моторного завода. Разрабатывался в сотрудничестве с австрийской компанией AVL.
    Соответствует экологическому стандарту «Евро-4».
    Сегодня двигатель ЯМЗ-534 уставливается на автомобили ГАЗ-3309 и ГАЗ-33081 Садко (первые модели поступили в продажу в ноябре 2012 года).
    Двигатели семейства ЯМЗ-530 — это поистине знаковый инновационный проект, так как подобное производства налажено в России впервые с советских времен, причем налажено на абсолютно новой производственной площадке, построенной с нуля в 2011 году (ОАО «Автодизель»).
    Новый завод обладает девяностопроцентным уровнем автоматизации производства, все оборудование — от ведущих мировых производителей.
    Среди поставщиков компонентов — BOSCH, ZF, Federal Mogul, BorgWarner, MANN-HUMMEL, BEHR, Knorr-Bremse и др., отливки блока и головки цилиндров — Fritz Winter (Германия).
    Особенности двигателя ЯМЗ-534:
    • рабочий ресурс — до 700 тыс. км;
    • достижение максимального крутящего момента низких оборотах (422 Н.м при 1200 об/мин);
    • первое ТО через 15 тыс. км (или 500 часов), второе и последующие ТО двигателя через 30 тыс. км (или 1000 часов);
    • наличие функции круиз-контроль;
    • уровень внутреннего шума в кабине — 75 дБ (А);
    • топливная система аккумуляторного типа Common Rail (BOSCH) обеспечивает давление впрыска 1800 бар.

    Гарантия на двигатель составляет 2 года или 100 тыс. км пробега.
    Технические характеристики двигателя ЯМЗ-534 Е-4
    Кол-во цилиндров и их расположение L 4
    Диаметров цилиндров и ход поршня, мм 105Х128
    Рабочий объем цилиндров, л 4,43
    Степень сжатия 17,5
    Номинальная мощность, нетто кВт (л.с.) 99 (134,5) при 2300 об/мин.
    Максимальный крутящий момент, нетто, Н.м (кгс.м) 417 (42,5) при 1200-2100 об/мин
    Контрольный расход топлива по ГОСТ 20306-90 при движении с постоянной скоростью, л/100 км:
    60 км/ч 15,4
    80 км/ч 18,8
    Максимальная скорость автомобиля на горизонтальном участке ровного шоссе, км/ч 97
    Масса незаправленного двигателя, кг 480
    Система топливоподачи Аккумуляторного типа, ECRS
    Уровень внутреннего шума в кабине, дБ (А) 75
    Расход масла на угар, % от расхода топлива не более 0,1
    Последно редактирано от Самодържец; 04-02-14, 16:16.
    Всеки трети е шести

  • #2
    От: ЯМЗ или ММЗ

    Аз съм за ЯМЗ - по мощен,евро 4,100 000км гаранция.ММЗ-то е с редова помпа с непосредствено впръскване,това го нарежда също с много добър показател нооо може би ЯМЗ.

    Коментар


    • #3
      От: ЯМЗ или ММЗ

      ММЗ-то е доста подобен като двигател Д-240 с промени по горивната уредба. Правих проект точно за този двигател и бях насъбрал доста информация. Мощността му обаче е малко по-голяма от болгара, но е разбираемо от факта че горивната уредба е променена. Впръскването е на порции. Двигателя руснаците го водят Д-245 и последната цифра показва горивната система. Трябва да потърся флашката и мога да дам доста неща за този двигател. Мотират го в трактори в момента.
      За ЯМЗ-то нямам никаква информация. Като гледам данните му обаче се вижда че е малко по-мощен двигател и по-голям въртящ момент

      Коментар

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X