Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ПАЗ 672

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ПАЗ 672

    Колеги, някой ако знае за този автобус или има опит от едно време с него, да пише подробности и да разкаже.До колкото зная е имало пълноприводна версия, която разбира се е най-интересна за всички.Мойте спомени са от детските години, с такъв паз ни водеха учителките по екскурзии и да разглеждаме забележителности.А може би пък темата е за раздел ретро или класика.

    http://www.youtube.com/watch?v=scFve8kAOXY

    http://www.youtube.com/watch?feature...&v=G5OmuSrir2Q

    http://www.youtube.com/watch?v=czE3ZdRcwSY

    http://www.youtube.com/watch?v=kVYMjlmsgw4

    http://www.youtube.com/watch?v=lOqVHRkoPHE

    http://www.youtube.com/watch?feature...NkVVHDqf8&NR=1

    http://www.youtube.com/watch?v=HkW5YWyDH-c
    Всеки трети е шести

  • #2
    От: ПАЗ 672

    Аз имам бегли спомени от този автобус. Само няколко пъти съм се возил на подобен в детските години. Но е интересно че скоростния лост не е направен както при виетнамката, въпреки разпокожението на двигателя. А ми се струва че тези автобуси са започнали да се произвеждат преди виетнамките, а защо ли не са ползвали при тях подобна лостова система.

    Коментар


    • #3
      От: ПАЗ 672

      Имах и такова чудо но утре ше пиша че недоскив на ламбата....
      К мирной жизни не пригоден.
      Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
      ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

      Коментар


      • #4
        От: ПАЗ 672

        Пиши, Старши, пиши особено за тия дека са биле щар по щар, ако знаеш нещо.
        Всеки трети е шести

        Коментар


        • #5
          От: ПАЗ 672

          Здравей, simeonauto ! Тук : http://mirknig.com/knigi/professii/1...-avtobusy.html , http://mirknig.com/2011/07/22/avtobu...busy-sssr.html , http://mirknig.com/2012/03/14/kratki...-avtobusy.html , http://publ.lib.ru/ARCHIVES/G/GOL%27...7din_M.I..html , има качени книжки за автобусите в СССР и се надявам измежду тях , да намериш нещо подходящо !
          Последно редактирано от ivelin7133; 03-01-13, 20:55.
          Лада-2107 , 1.5л, 1989г

          Коментар


          • #6
            От: ПАЗ 672

            Както и базовия модел,пълноприводния автобус е унифициран по двигател,трансмисия,ходова част с товарния автомобил ГАЗ.Раздатъчната кутия и предния мост са взаймствани от ГАЗ-66-11,а задния мост с двойни колела от ГАЗ-53-12. На ПАЗ-32-06 е монтирана нова спирачна система с разделен хидропривод и пневмоусилвател.Сгъстения въздух в него се подава от компресор,който се използува за отваряне и затваряне на вратите.В зависимост от предназначението си може да бъде оборудван с една или две врати за пътниците.Техническа характеристика на автобус ПАЗ-3206:брой места за сядане-28;
            общо тегло-5165кг;
            максимална скорост-80 км/ч;
            контролен разход на гориво при 60км/ч-24л/100км;
            Двигател:моделЗМЗ-672-11;брой цилиндри-8;работен обем-4250см3;мощност 120к.с/88kW при 3200-3400об/мин.
            Трансмисия:съединител сух еднодисков;скоростна кутия-четеристепенна(I-6,55;II-3,09;III-1,71;IV-1,00;з.х-7,77)раздатъчна кутия-двустепенна(I-1.982;II-1,0).Предавателно число на главното предаване 6.83;
            Дифференциал-кулачкова типа.Автобуса е пуснат в производство 1989г.Данните са от списание,, За рулем".

            Коментар


            • #7
              От: ПАЗ 672

              А така а сега аз какво си спомням.

              Такова Рейсче купихме орташки с един другар ;бяхме си наумили да пуска ме автобусна линия от София до едни софийски села.1992 година още Господ ходеше по земята.Нямаше милиция нямаше актове страшнИ за най малкото нещо.

              Като ми скимнеше сипвах за 5 лева бензин слагах акумуратора от москвича(много лесно палеше)и така както си беше без номера без застраховки и регистрации качвах апапите и ги возех из Надежда.

              Сега за рейсчето;отпред беше с мост като ГАЗ 53 и същите гуми 8.25-20 цола
              мотора прилича на Газковия но е с по горяма кубатура има хидравлик на волана(още пазя помпата)въртящ се с ремък.Спирачната му помпа беше особенна двукръгова но не като новите газкови а по различна(и нея я пазя)с две серва.

              Вратите се отварят и затварят с едни интересни вакуум апаратчета с вакум от сервото.

              Скоростите са газкови само горния капак е различен и лоста е с едни щанги.Но иначе лоста е на удобно место и няма проблеми с вслючване то.

              Ресорите на задния мост са под моста а не отгоре като при камиона с четири амортисора по два от страна.

              Рейсчето си беше доста добро но имаще един основен недостатък.Под 40 на 100 разход бензин трудно можеше да го свалиш.Купето му е много тежко и няма начин.

              Та така проекта пропадна и рейса беше разглобен и купето седе за кокошарник в един двор преди да поеме към вторичните.......
              К мирной жизни не пригоден.
              Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
              ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

              Коментар


              • #8
                От: ПАЗ 672

                Двигателя си е чиста газка отварял съм главите на такова чудо с 92мм бутала е . Хидравлика имат по новите . На времето в казармата имахме 3 такива командира беше забранил по какъвто и да било повод да напускат поделението . Заради едно такова излизане от поделението с едното ПАЗче за малко да ме вкарат в ареста . Един набор по сред нощите го свиха бъбреците линейката ни УАЗка беше разглобена за нещо и единствената подходяща работеща машина за момента беше едното рейсче . Натоварихме го сгънат на две и с пълна газ отцепих към военна болница Пловдив . Като се върнах дежурния по поделение ми три сол на главата и за малко му се размина да не го отупам . Ползвахме ги за вътрешен транспорт возеха зимата караула ; дежурните пилоти и тнт. ПАЗ 672 има много странна манивела като ръчен маткап ама отпред е дълга поне 1.5 метра колко съм я въртял
                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                Коментар


                • #9
                  От: ПАЗ 672

                  Ето ви Паз 672 на военните в движениеhttp://www.youtube.com/watch?v=uj8y1AsaaqY

                  Коментар


                  • #10
                    От: ПАЗ 672

                    Хубаво е, че все още им върши работа.
                    Всеки трети е шести

                    Коментар


                    • #11
                      От: ПАЗ 672

                      Като изключим високия по днешните ни стандарти разход на гориво и ниския комфорт това си е една много корава машинка .
                      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                      Коментар


                      • #12
                        От: ПАЗ 672

                        Ето го офроуд изпълнението:

                        Всеки трети е шести

                        Коментар


                        • #13
                          От: ПАЗ 672

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:_MG_5751.jpg
Прегледи:1
Размер:166.5 КБ
ID:5543587
                          ето един още действащ

                          Коментар


                          • #14
                            От: ПАЗ 672

                            И е от "газобалонные автомобили", които се търкалят в тоя вид доста преди нашите "еко" бусове.
                            Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                            Из "Златния телец"

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X