От: Покупка на камион Ифа w50la или L60
Един приятел на времето беше сложил на ифата скоростна кутия от Иелч с бързи и бавни . Моята първата беше военна с балонни гуми и инсталацията и беше 24 волтова другите две които имах в последствие бяха 12 волта с шалтер зад дясната седалка . Лошото на тази схема е че се зарежда само единя акумолатор и по немската книга зимата трябва да се въртят поне един път седмично . Реглажа на спирачките също е малко тънка работа понеже са хидро въздушни . Цялата система е хидравлична а въздуха натиска само усилвателя . За да ги регулираш има на вътрешния тас едни капачета мисля че се сваляха с 17 ключ на капачето има една пластинка контра . Вътре има едно зъбно колелце което се върти с отвертка и променя позицията на накладките . Вдигаш колелото на крик въртиш го и натягаш зъбното колело докато усетиш че накладките почват да опират в барабана връщаш малко и затваряш капачето . Планката на капачето е контра която не позволява на зъбното колело да се саморазвива и самонатяга .
Един приятел на времето беше сложил на ифата скоростна кутия от Иелч с бързи и бавни . Моята първата беше военна с балонни гуми и инсталацията и беше 24 волтова другите две които имах в последствие бяха 12 волта с шалтер зад дясната седалка . Лошото на тази схема е че се зарежда само единя акумолатор и по немската книга зимата трябва да се въртят поне един път седмично . Реглажа на спирачките също е малко тънка работа понеже са хидро въздушни . Цялата система е хидравлична а въздуха натиска само усилвателя . За да ги регулираш има на вътрешния тас едни капачета мисля че се сваляха с 17 ключ на капачето има една пластинка контра . Вътре има едно зъбно колелце което се върти с отвертка и променя позицията на накладките . Вдигаш колелото на крик въртиш го и натягаш зъбното колело докато усетиш че накладките почват да опират в барабана връщаш малко и затваряш капачето . Планката на капачето е контра която не позволява на зъбното колело да се саморазвива и самонатяга .
Коментар