Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Покупка на камион Ифа w50la или L60

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Покупка на камион Ифа w50la или L60

    Един приятел на времето беше сложил на ифата скоростна кутия от Иелч с бързи и бавни . Моята първата беше военна с балонни гуми и инсталацията и беше 24 волтова другите две които имах в последствие бяха 12 волта с шалтер зад дясната седалка . Лошото на тази схема е че се зарежда само единя акумолатор и по немската книга зимата трябва да се въртят поне един път седмично . Реглажа на спирачките също е малко тънка работа понеже са хидро въздушни . Цялата система е хидравлична а въздуха натиска само усилвателя . За да ги регулираш има на вътрешния тас едни капачета мисля че се сваляха с 17 ключ на капачето има една пластинка контра . Вътре има едно зъбно колелце което се върти с отвертка и променя позицията на накладките . Вдигаш колелото на крик въртиш го и натягаш зъбното колело докато усетиш че накладките почват да опират в барабана връщаш малко и затваряш капачето . Планката на капачето е контра която не позволява на зъбното колело да се саморазвива и самонатяга .
    Последно редактирано от sek.1; 02-10-12, 05:32.
    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

    Коментар


    • #17
      От: Покупка на камион Ифа w50la или L60

      Усилвателя е на въздух и той натиска главния спирачен цилиндър, който нагнетява спирачната течност. На мен ми се наложи да разглобя усилвателя и да му сменя всички о- пръстени от прекалена загуба на въздух , но проблема при теб може и да е от ръчния спирателен кран (капана) по едно време имах ядове с педала на спирачките, като запаля не се връщаше докрай и не вдигаше въздух сложих му една пружина да го опъва допълнително и се оправи.

      Коментар


      • #18
        От: Покупка на камион Ифа w50la или L60

        Другото характерно слабо място което те оставя на пътя е чашката на филтърчето на инжектора . Оригинално е гетинаксова и единствения начин да я отвиеш е отдолу с газков ключ за гуми . Дори и с такъв ключ вероятноста да я счупиш си е направо 100% . Решението е при стругар да ти направи бронзова с шестограм за ключ отдолу тогава я отвиваш от кабината .
        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

        Коментар


        • #19
          От: Покупка на камион Ифа w50la или L60

          Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
          Другото характерно слабо място което те оставя на пътя е чашката на филтърчето на инжектора . Оригинално е гетинаксова и единствения начин да я отвиеш е отдолу с газков ключ за гуми . Дори и с такъв ключ вероятноста да я счупиш си е направо 100% . Решението е при стругар да ти направи бронзова с шестограм за ключ отдолу тогава я отвиваш от кабината .
          Личи си кой е стар ифаджия ,може би са ги правели бакелитови за да се стягат и отвиват на ръка или заради кекавата гарнитура да не се пререже. Стар колега ми даде неговата метална чашка правена от стругар, но беше много тънкостенна в началото на резбата и ми режеше гарнитурите. Сложих дебела клингеритова, но тя се разложи от нафтата и ми задръсти филтърчето, последно кандиса на 6 мм маслоустичив о-пръстен наврян плътно по стените на горивоподкачващата помпа

          Коментар


          • #20
            От: Покупка на камион Ифа w50la или L60

            Колега, нищо лично, но аз бих заложил на Шкода 4х4 пред тоя дръгел. Много по-здрава, надеждна и мощна е от Ифата, пък и ще е по-икономична с 10кубика. Ако пък изнамериш някоя от военните, направо ще забравиш за каквото и да било. Ифата е слаба, при спускане с товар на скорост по стръмно спускане, чувал съм от стари ифаджий, че давали лагерите на коляновия вал много фира, като се сбира на скорост, до колко е вярно незнам. Двете машини горе доло са е един ценови диапазон. Единствения минус на Мадарата е, че е по-тежка от Ифата, но пък няма счупени скорости и други данданий.

            Коментар


            • #21
              От: Покупка на камион Ифа w50la или L60

              С оглед на предстоящит зимен сезон Аз пък бих те посъветвал да си потърсиш система за подгряване на антифриза за да нямаш проблеми с паленето!
              Не е нищо особено просто в най ниската част на охладителната система си монтира нещо като бързовар така да се каже.
              Някои ИФИ дори го имат монтирано,иначе да ти кажа в студа много е мъка с паленето.
              Не е важно какво караш, а как го караш !

              Коментар


              • #22
                От: Покупка на камион Ифа w50la или L60

                на никой не съм се пресмявал или наричал лошо всеки съм уважавал досега е май само теб чудесно колега о колко се радвам да покажа на зима когато стане дебел замръз и ифоната изрови и те попита превря ли виното ще приври в шкодата навярно надявай се

                Коментар


                • #23
                  От: Покупка на камион Ифа w50la или L60

                  Когато торя с ифата я събуждам преди вие да сте заспали с трифон зарезан от години имам моя начин на минус 20 с гореща вана и гореща целувка ей хора без

                  Коментар


                  • #24
                    От: Покупка на камион Ифа w50la или L60

                    Мадарата няма база за сравнение с ифата. От различен клас са. Мадарата без проблеми си тегли 20-30т товар. А ифата е направена за много по-малко. Разхода на гориво при шкодата празна е много по-голям от на ифата, но пък отнесен към товар при по-големия камион става по-малък. Относно паленето, всичко е въпрос на подръжка и при шкодите има дето палят лесно, но има и такива дето лагерен огън да и запалиш, пак не пали.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Покупка на камион Ифа w50la или L60

                      каквото и да правя ще е да подтисна турското и да въздигна българия

                      Коментар


                      • #26
                        От: Покупка на камион Ифа w50la или L60

                        Колега ако сърказма ти сериозен и е по мой адрес няма да коментирам тук "високите" ти познания по темата!!
                        Не е важно какво караш, а как го караш !

                        Коментар


                        • #27
                          От: Покупка на камион Ифа w50la или L60

                          който и да сведе глава или не пак трябва защото това е българия имаме една родина българия

                          Коментар


                          • #28
                            От: Покупка на камион Ифа w50la или L60

                            Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнение
                            Колега, нищо лично, но аз бих заложил на Шкода 4х4 пред тоя дръгел. Много по-здрава, надеждна и мощна е от Ифата, пък и ще е по-икономична с 10кубика. Ако пък изнамериш някоя от военните, направо ще забравиш за каквото и да било. Ифата е слаба, при спускане с товар на скорост по стръмно спускане, чувал съм от стари ифаджий, че давали лагерите на коляновия вал много фира, като се сбира на скорост, до колко е вярно незнам. Двете машини горе доло са е един ценови диапазон. Единствения минус на Мадарата е, че е по-тежка от Ифата, но пък няма счупени скорости и други данданий.
                            Няма по пиклив "високопроходим" камион от мадара 4х4 . Имахме един такъв ВАРЕМ в казармата закъсваше на места където ЗиЛ 130 минаваше с лека засилка . Когато мотора на ифата е долу горе добре зимата и при - 20 и трябва само едно факелче има си отвор на смукателния колектор и пали от половин оборот .
                            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                            Коментар


                            • #29
                              От: Покупка на камион Ифа w50la или L60

                              На вниманието на Balta : Ифата има идеална моторна ,но 90% от шофьорите или не знаят или....За да работи ефективно моторната ръчната газ за малките обороти трябва да се развие гайката!!!В противен случай ти натискаш моторната( затварят се колекторните тръби) а в това време ГНП-то подава гориво на дюзите и хоп гарнитура на глава.Ифата пали като МАЗ само след две доработки с минимални средства.Това го твърдя от личен опит.Успех Борислав GSM 0888788178 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ifa20.jpg
Прегледи:1
Размер:144.1 КБ
ID:5416262 Тегло - 11.4 т.Ходил съм до с.Борово(преди Кръстова гора) никъде на първа.Надолу втора с моторна .

                              Коментар


                              • #30
                                От: Покупка на камион Ифа w50la или L60

                                Колега , не се притеснявай с педала на спирачките , Когато всичко е на ред щом дръпнеш ръчната педала на крачната пада даже светят стоповете и на прегледите ме бъзикаха. И на истина тези военните са изцяло на 24 волта.Със здраве да я караш и без аварийни!
                                п.п Между другото съм спускал Искърското дефиле с ремарке само на моторна и нямах никакъв проблем.
                                Последно редактирано от aptt; 13-10-12, 22:58. Причина: 2
                                По добре късно от колкото никога .
                                Нула89781нула019

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X