Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ЗИЛ-130

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ЗИЛ-130

    Преди месец станах собственик на тази машина:


    Въпросът ми е следният,какво е устройството на тази помпа и какви технически данни има,дебит налягане и т.н.
    Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

  • #2
    От: ЗИЛ-130

    Честито!
    LZ1ZAH

    Коментар


    • #3
      От: ЗИЛ-130

      Честито,със здраве да си го карашНе е на много км Браво добра машина!
      Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

      Коментар


      • #4
        От: ЗИЛ-130

        Къде ше го кара без номер и тахограф.А и такива цистерни вече не превозват гориво.

        Колега за стационерна цистерна ли ше го ползваш да си зареждаш техниката.За такава става имам приятел с такава цистерна само че на ГАЗ 53.Държи си я в базата пълнят му е и той си сипва у камионите.
        За помпата колега не знам дебита ама неговата върши работа като от бензиноколонка .
        К мирной жизни не пригоден.
        Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
        ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

        Коментар


        • #5
          От: ЗИЛ-130

          Честито и със здраве да си го ползваш.Ако свалиш цистерната става и за крос да знаеш:
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:130jm.jpg
Прегледи:1
Размер:16.4 КБ
ID:5354373Натиснете снимката за да я уголемите

Име:708626G_pQ.jpg
Прегледи:1
Размер:22.7 КБ
ID:5354374Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Truck-cross-04_1024.jpg
Прегледи:1
Размер:212.9 КБ
ID:5354375
          0887284106-Митко
          http://www.youtube.com/watch?v=6Fdg05yHhKk&NR=1
          http://www.youtube.com/watch?v=wnMy5yek-ks&feature=more_related

          Коментар


          • #6
            От: ЗИЛ-130

            Първоначално публикуван от Стария Преглед на мнение
            Къде ше го кара без номер и тахограф.А и такива цистерни вече не превозват гориво.

            Колега за стационерна цистерна ли ше го ползваш да си зареждаш техниката.За такава става имам приятел с такава цистерна само че на ГАЗ 53.Държи си я в базата пълнят му е и той си сипва у камионите.
            За помпата колега не знам дебита ама неговата върши работа като от бензиноколонка .
            Имам си 10-тонна стационарна цистерна със всички екстри,трябва ми да подготвя(да полива) трасето за машината от аватара,няма да се кара по асвалт,ще зарежда и пръскачката на нивата.Навремето имаше такива в чистотата,използваха ги за миене на улици със два струйника отпред със доста впечатляващо налягане.Въпросът е дали на двата модела помпите са еднакви.Разговарях със една фирма(разнос на горива),обясниха ми,че ако всичко е нормално на средна газ разтоварва 6 куб/м за 10минути,ако е наистина така,си решавам проблема.Мисля да я разглобя за профилактика,и без това ще смъквам кардана за да оправя теча от раздатката.
            Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

            Коментар


            • #7
              От: ЗИЛ-130

              Колега тази помпа е много добра и хвърля много. Не знам колко и е дебита в цифри , но на практика е идеална. Само виж как включва, има механични има и с въздух. Ако е с въздух е задължително да се смени мембраната иначе надува маслото в раздатката и се губи дебита , а при маслото става...
              FREELANDER 2000 TDI 1999 г.

              Коментар


              • #8
                От: ЗИЛ-130

                Един приятел има такъв ЗиЛ и го ползва за стационарна горивна цистерна от нея си зарежда камионите с нафта . На времето като го купи първата работа беше да изхвърли оригиналната помпа и да сложи електрическа .
                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                Коментар


                • #9
                  От: ЗИЛ-130

                  Първоначално публикуван от RODJER009 Преглед на мнение
                  Колега тази помпа е много добра и хвърля много. Не знам колко и е дебита в цифри , но на практика е идеална. Само виж как включва, има механични има и с въздух. Ако е с въздух е задължително да се смени мембраната иначе надува маслото в раздатката и се губи дебита , а при маслото става...

                  Включването е механично,раздатката е с реверс,явно може и сам да се товари.На пода отдясно има нескопосан отвор издялан с флекс за включващият лост и сега като се замисля,май се е управлявала с въздух.Вчера го метнахме от 9 до 19ч,сменях му две гуми,смъкнахме помпата и раздатката за профилактика,днес остана да сглобявам.Помпата се оказа двусекционна(ниско и високо налягане) центробежна,без триещи и ръждясващи части и сглобена неправилно,след смяна на всички уплътнения(от картон)е готова за монтаж.Раздатката течеше от уплътнения салници,след смяна и тя е готова.Очертава се днес и да пробвам как действа,ако съдя по турбината за високо налягане,би трябвало да има много сериозен дебит.





                  Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                  Коментар


                  • #10
                    От: ЗИЛ-130

                    Честито за придобивката Пламба. Мисля ,че ще има кални екшъни по трасето щом вече има с какво да поливаш.

                    Коментар


                    • #11
                      От: ЗИЛ-130

                      Оня ден пробвахме,оказа се,че нямаме това налягане за което си мислех,почти го достига на пълна газ.Сега го оставям да втасва и другата седмица ще го мисля,май ще му правя повишаваща предавка от кардана към помпата.
                      Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                      Коментар


                      • #12
                        От: ЗИЛ-130

                        Това чудо на бензин ли ще го караш ?
                        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                        Коментар


                        • #13
                          От: ЗИЛ-130

                          Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                          Това чудо на бензин ли ще го караш ?
                          За момента,на бензин,много е лаком и със сигурност ще се газифицира.Инак си гори около 32-33л на 100км,което е леко под нормата,но петлаеше няколко цилиндъра и все пак беше празен,транспортирахме го от около 170км с 55литра бензин в туби от минерална вода,на резервоара някой беше изкъртил пробката за източване.
                          Последно редактирано от petroffbg; 14-03-12, 09:15.
                          Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                          Коментар


                          • #14
                            От: ЗИЛ-130

                            Най добре му измисли някакъв дизелов двигател . Тоя V8 и на газ харчи много .
                            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                            Коментар


                            • #15
                              От: ЗИЛ-130

                              Няма да е за ежедневна употреба,едва ли ще му се събере една седмица плътно каране за година.Мисля си за Д240 от Болгар,имам и ЯМЗ-236 от МАЗ но май не се събирал в коша,тъй,че ще видим.
                              Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X