Отговарям на колегата aqx
който не си е изчистил пощата и не може да получава съобщения.
Трябва ти заден ангренажен капак за редова помпа който е с по широк отвор и по дебели шпилки и тръбичките за високо налягане са с друга форма.
Как става;сваляш радиатора да не пречи после шайбата на коленовия вал и ангренажния капак.
Завиваш болта на коляновия вал и въртиш докато ти дойдат всички белези по зъбните колела.Сваляш първо паразитното колело и после останалите .После сваляш картера и задния ангренажен капак .Качваш новия капак и новата редова помпа после картера и останалите зъбни колела без паразитното то се слага накрая и внимаваш всички белези да съвпаднат.За редовата колелото е с авансатор и внимаваш да не прескочи белезите.Палиш и ако всичко е наред затваряш капака.Като палиш слагаш задължително болта и шайбата на коленовия вал да не изпадне зъбното колело(имал съм такъв невероятен случай)
Ако има друго питай и си изчисти съобщенията.Поздрави

Трябва ти заден ангренажен капак за редова помпа който е с по широк отвор и по дебели шпилки и тръбичките за високо налягане са с друга форма.
Как става;сваляш радиатора да не пречи после шайбата на коленовия вал и ангренажния капак.
Завиваш болта на коляновия вал и въртиш докато ти дойдат всички белези по зъбните колела.Сваляш първо паразитното колело и после останалите .После сваляш картера и задния ангренажен капак .Качваш новия капак и новата редова помпа после картера и останалите зъбни колела без паразитното то се слага накрая и внимаваш всички белези да съвпаднат.За редовата колелото е с авансатор и внимаваш да не прескочи белезите.Палиш и ако всичко е наред затваряш капака.Като палиш слагаш задължително болта и шайбата на коленовия вал да не изпадне зъбното колело(имал съм такъв невероятен случай)
Ако има друго питай и си изчисти съобщенията.Поздрави

Коментар