Добър вечер! Колеги,възможно ли е да се направи ЗиЛ 131 с двойни джанти. Итересно ми е,защото до сега не съм виждал 131,по-рано имаше един джуган,но там май е друга работата. При ЗиЛ 131 уш опирали в спирачните мембрани.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
ЗИЛ 131 с двойни джанти
Свий
X
-
От: ЗИЛ 131 с двойни джанти
Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнениеИтересно ми е,защото до сега не съм виждал 131,по-рано имаше един джуган,но там май е друга работата. .сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш
-
От: ЗИЛ 131 с двойни джанти
Първоначално публикуван от токарев Преглед на мнениеТо не е необходимо да го правиш с двойни джанти.Защо искаш да го правиш?
Коментар
-
От: ЗИЛ 131 с двойни джанти
Здравей колега.
До колкото разбрах от предни твой публикации в другата ти тема си решил да му слагаш самосвал.
Предполагам че ще ползваш готов кош с допълнително шаси. Така като гледам най добрия и евтин вариант ще е от шкода. По спомени ширината на шкодата е 2,20м, което е нормално и не би трябвало да имаш пеоблеми.
Ако решиш да ползваш двойни гуми мисля че няма невъзможни неща. Главините са с 8 дупки и би трябвало зиловите и ифовите джанти да паснат. Смяна на холтовете и слагане на камбанки.
Коментар
-
От: ЗИЛ 131 с двойни джанти
Колеги,намерих по алтернативен начин за "стабилизиране" на ЗиЛ-а. Мисля да ползвам джанти и гуми от ифа 4х4 селскостопански вариант,тези широките дето са. Стават на ЗиЛ-а,а и са доста широки,следователно подобряват проходимоста и стабилноста на машината - вие какво ще кажете по въпроса?
Коментар
-
От: ЗИЛ 131 с двойни джанти
Добър вечер! Колеги,имам един въпрос. Джанти от ифа Л60,от по-широкия вариант ще станат ли на ЗиЛ-а,или трябва да търся от Ифа Л50. Пасват ли на болтовете на главината или трябва преработка,все си мисля,че Л60 е с 10болта,като Шкода
Коментар
-
От: ЗИЛ 131 с двойни джанти
Здравейте колеги мисля че по алтернативното речение е със обърнати джанти зила става със 30см по широк в основата на колелата става по широк от урала със 15 см .Ифовите джанти са дълбоки и пребира гумата към шасито което на зила не става. Заводски задните гуми на зила минават на 40-50 мм от ресьора .Плюс това обръщането става по лесно и с по малко главоболия и ходене по мъките .Във Сърница,Велинградско има майстори шлосери които слагат планката със дупките от Зиловата джанта на джанта от джуган(Зил 157),става по широк по нисък и 18-ките са мн по евтини по моргите има 18-ки по 70 80 лв .Но и зависи какво возиш ,ас карам повече трупи и съм със оригиналните джанти и гуми от Камаз 6х6 по здрави 20-платови“ ако е за дърва и 18-те са решение е разбира се според мен
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар