Здравейте колеги,
вчера се захванахме със смяната на семерингите на Мога, понеже тече маслото на предния диференциал. Огледахме мястото и започнахме да разглабяме. Веднага стигнахме обаче до едно шарнирно съединение (141, червена стрелка), което по никакъв начин не иска да се отлепи от дясното рамо на диференциала. Даже с крик го напънахме и не ще. От схемата се вижда, че полуоската откъм дифа е на шлици и би трябвало да излезе. Вярно, че кормилния накрайник в момента пречи да излезе, но поне трябва да се отлепи, а то все едно заварено. Според нас е спекло яко. Някой има ли си идея как може да излезе, преди довечера да разкачим и кормилния накрайник и да го напънем по-сериозно.

Освен това карето (зелена стрелка) има лек луфт. На схемата не се вижда лагер. Има лагер в редуктора. Ако се е разбил дали не е причина за заминаването на семеринга?
вчера се захванахме със смяната на семерингите на Мога, понеже тече маслото на предния диференциал. Огледахме мястото и започнахме да разглабяме. Веднага стигнахме обаче до едно шарнирно съединение (141, червена стрелка), което по никакъв начин не иска да се отлепи от дясното рамо на диференциала. Даже с крик го напънахме и не ще. От схемата се вижда, че полуоската откъм дифа е на шлици и би трябвало да излезе. Вярно, че кормилния накрайник в момента пречи да излезе, но поне трябва да се отлепи, а то все едно заварено. Според нас е спекло яко. Някой има ли си идея как може да излезе, преди довечера да разкачим и кормилния накрайник и да го напънем по-сериозно.
Освен това карето (зелена стрелка) има лек луфт. На схемата не се вижда лагер. Има лагер в редуктора. Ако се е разбил дали не е причина за заминаването на семеринга?
Коментар