Обява

Свий
Няма добавени обяви.

offroad на магистрални влекачи

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: offroad на магистрални влекачи

    http://www.youtube.com/watch?v=5IcnHj64msg&feature=related
    С исключение на температурите май е същия зор
    Родопите..... Широка лъка.....Солища

    Коментар


    • #17
      От: offroad на магистрални влекачи

      Хайде малко светлина в тунела-това на главините не е нито чистач за калта нито брояч на километри,най близко до истината е dino412-за подържане на зададено налягането в гумите,няма го на втория мост на влекачите защото не е двигателен,т.е. не буксува и гумите не загряват,много е разпространено в южните региони на Испания и Португалия поради големите температурни разлики през деня и ноща,камиона с ремаркето е с два задвижващи моста,затова гази така леко,а и е по проходим по принцип,синия камион от първия клип си е Scania,незнам колегата как го видя че е MB.По добре съединител за 724 лева отколкото композицията в калта заедно със стоката.Справка за цената по долу.Ще се радвам ако от моя скромен стаж като монтьор и шофьор мога да обясня някои тънкости и факти от занаята.Поздрави.
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ceni.jpg
Прегледи:1
Размер:115.5 КБ
ID:5246712
      Прикачени файлове
      Последно редактирано от Валентин Исаев; 25-01-11, 01:32.
      Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
      Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
      0885 660 613

      Коментар


      • #18
        От: offroad на магистрални влекачи

        Смях в залата. Края на 40 -те ... Даже ЗИЛ-157 е приет на въоръжение без маркучи в храстите, а от тогава - 60 години.
        ЦСПШ не поддържа нищо зададено. Шофьорът сам си ги регулира.
        Колкото до съединителите, пътищата, и другите въпроси, горните коментари са странни за офроуд сайт. Можеше да се очаква поне грам грамотност.
        Когато пътя е на това дередже няколко дни, и не всяка година - очевидно няколко бракувани камиона са по-малък разход, от строежа на асфалтов път. Ако обичайните условията бяха други, тоя път нямаше да изглежда така, тия камиони нямаше да са там, а каквито щяха - биха били други, изобщо казано.
        Но самодейността на колоната учудва, разбира се.

        Коментар


        • #19
          От: offroad на магистрални влекачи

          Първоначално публикуван от FLY_FREE Преглед на мнение
          Няма ги на всички мостове,забелязват се на някои водещи и на някои на прицепите.
          Между другото, сякаш влекач с ремарке е по проходим от влекач с полуремарке.
          Да ,правилно си забелязал.Хенгера е по-проходим от прицепа.
          0887632135-Краси

          Коментар


          • #20
            От: offroad на магистрални влекачи

            Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
            Когато пътя е на това дередже няколко дни, и не всяка година - очевидно няколко бракувани камиона са по-малък разход, от строежа на асфалтов път. Ако обичайните условията бяха други, тоя път нямаше да изглежда така, тия камиони нямаше да са там, а каквито щяха - биха били други, изобщо казано.
            Бе не е точно така - там си е субекватор и предполагам, че е така по цял сезон, всяка година. Просто са им много километрите, а и както се вижда - наоколо няма много камъни за добив на инертни материали. По-скоро е въпрос на изключително висока цена да се построи асфалтов/бетонов път.

            Първоначално публикуван от dino412 Преглед на мнение
            При нас не е страшно.Има Джугани Урали Татри и др. такава техника.
            Количеството на тая техника е несъществено, за да поддържа масовия транспорт. А и при нас - по татово време е асфалтирано всичко до третокласна пътна мрежа - в крайна сметка ние имахме военно подделение зад всяка трета трънка...

            Коментар


            • #21
              От: offroad на магистрални влекачи

              След кратка справка по стари списания и вестници разбрах че това си е чиста проба самонапомпващо у-во.Продава се като кит комплект.Поставя се на а-ли работещи в тежки условия и на такива който са с много гуми далеч от или със затруднен достъп до сервиз за гуми.Използва се предимно от автовлакове с две и повече ремаркета или полуремаркета.Работи по принцип като на ЗиЛ-а с някой подобрения.
              0887284106-Митко
              http://www.youtube.com/watch?v=6Fdg05yHhKk&NR=1
              http://www.youtube.com/watch?v=wnMy5yek-ks&feature=more_related

              Коментар


              • #22
                От: offroad на магистрални влекачи

                за тия пътища е само за рено защото имат модели с двигателни мостове на полуремаркето движението се предава через кардан от влекача
                Техниката дава толкова колкото можеш да вземеш от нея!!!!

                Коментар


                • #23
                  От: offroad на магистрални влекачи

                  Първоначално публикуван от druje Преглед на мнение
                  ...рено ... имат модели с двигателни мостове на полуремаркето движението се предава через кардан от влекача...
                  ...това пък къде си го чул...
                  Последно редактирано от vlageo; 28-01-11, 14:23.

                  Коментар


                  • #24
                    От: offroad на магистрални влекачи

                    Работех като международен шофьор когато ходех по Косово френския контингент на нато караха такива влекачи теглеха цистерни,виждал съм го на живо не съм го чул
                    Техниката дава толкова колкото можеш да вземеш от нея!!!!

                    Коментар


                    • #25
                      От: offroad на магистрални влекачи

                      Първоначално публикуван от druje Преглед на мнение
                      за тия пътища е само за рено защото имат модели с двигателни мостове на полуремаркето движението се предава через кардан от влекача
                      Или за Урал и те имат такава разработкаЩом са с такива камиони значи минават и много километри по хубав път.Бразилия е огромна престави си че товарят от пристанищата на Атлантика и карат към Перуанската границаТа при няколко хиляди километра хубав път стотина километра кал като тая на клиповете се ядва.Вижда се че тези камиони не са за този терен но се налага да го преминат.

                      За проходимоста колегите са прави хенгера е много по проходим поради разпределението на товара.

                      За тези джаджи на главините и аз мисля че са самонапомпващи някакво тяхно изобретение нужни само при такова смесено каране -хубав път и тук там калище.За такава кал ако имаш възможност да спаднеш малко гумите „на двигателните мостове“ проходимоста се увеличава чуствително

                      Щом не са с Татри и Урали значи и така можещото има места като другите клипове където пък без Урал или Камаз триос си аут още в първите метри не километриПоздрави на всички колеги.
                      К мирной жизни не пригоден.
                      Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
                      ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

                      Коментар


                      • #26
                        От: offroad на магистрални влекачи

                        Виждал съм го устроиството по Л.Америка. И съм го разглеждал отблизо. Даже исках да купя за подарък на един съфорумник но не можах за съжаление. Кит за въздух си е и автобусите които карат по джунглата са с такива. Някъде даже бях качвал и снимка преди време.
                        Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                        Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                        В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                        Коментар


                        • #27
                          От: offroad на магистрални влекачи

                          Първоначално публикуван от druje Преглед на мнение
                          Работех като международен шофьор когато ходех по Косово френския контингент на нато караха такива влекачи теглеха цистерни,виждал съм го на живо не съм го чул
                          ...интересно...
                          Но дори и да го има - това не е разработка достъпна за цивилни...

                          Коментар


                          • #28
                            От: offroad на магистрални влекачи

                            Сигурно е така
                            Техниката дава толкова колкото можеш да вземеш от нея!!!!

                            Коментар


                            • #29
                              От: offroad на магистрални влекачи

                              Първоначално публикуван от vlageo Преглед на мнение
                              ...интересно...
                              Но дори и да го има - това не е разработка достъпна за цивилни...
                              А дори и да е достъпна колко икономически ще е изгодна за една частна транспортна компания?
                              0887284106-Митко
                              http://www.youtube.com/watch?v=6Fdg05yHhKk&NR=1
                              http://www.youtube.com/watch?v=wnMy5yek-ks&feature=more_related

                              Коментар


                              • #30
                                От: offroad на магистрални влекачи

                                http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=83118 на пост 21 има снимки от Румъния
                                По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X