Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КРАЗ 6322 Дискусии за модела - наследника на 255Б

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • КРАЗ 6322 Дискусии за модела - наследника на 255Б

    Колеги,предлагам ви в тази тема да дискутираме и споделяме това което знаем за модела,а също така и да отговорим на въпроса - това ли е наследника на легендата 255Б?
    Малкото,което зная за тази машина е,че е с 8 цилиндров турбодизелов двигател с 330 к.с.,има блокажи на всички диференциали и че има и версия с компановка 4х4.
    Прикачени файлове

  • #2
    От: КРАЗ 6322 Дискусии за модела - наследника на 255Б

    Значи колега тази версия е по-добра от към двигател, в сравнение с 255; Като товароносимост му дават 10 тона - на 255 е 8, но нали знаеш българина, че не товари и не експлоатира според книгите така че кажи-речи по товароносимост са еднакви, от към място за товарене 6322 е по-дълъг и с по-малка кабина, като трансмисия 6322 си е нова машина - въздух в съединителя, въздух в скоростите, блокирване на междуосовия диференциял с въздух, което е типично за съвременен камион. В сравнение от към трансмисия 255 е сравниетелно "прост"( на което аз съм фен - повече механика, отколкото въздух), всичко изброено за 6322 на въздух, при 255 е маханично. Единственото нещо на въздух при този камион са спирачките.КрАЗ 6322 е с постоянно включено 6х6, докато 255 е с постоянно 6х4 и ако видиш зор на "екстремен" терен дърпаш лоста и си с 6х6. Руски камиони с блокажи са единствено МАЗ-овете (модификации 4х4, 6х6 и т.н.) иначе КрАЗ-овете. КамАЗ-ите, УРАЛ-ите имат само блокаж на междуосовия диференциял. От към ходова част 255 има по-яки мостове, предния тежи почти 1 тон, следователно носи повече на натоварване. Включване на бавните при 6322 става с електропневматика, докато при 255 е лостово.

    Значи като цяло 6322 е добра машина - като дизайн, товароносимост, размера на товарния отсек и други са го измислили хората за 21 век като "offroad" и военен камион, но за мен ... просто не съм фен на многото въздух по камиона (иначе не съм чул някой от новите 6322, 260 -малко по-нов е от 255) да се оплакват от загуба на скорости, бавни и т.н. Но това си е лично мнение ... аз съм привърженик на 255; малко по-слабичък, много дурако устойчив, по-малък разход и както се вижда тук и на запад все още ги използват кой за каквото му падне

    Мерси за темата колега, ще я следя с интерес, защото това ми е любимата марка руски камиони


    П.П. - не съм писал в поста си 255Б или 255В. Това са модофикациите на 255 (бордови и влекач), при които няма особени разлики, освен какъв товар носят и разположението на лебедката ))))

    Коментар


    • #3
      От: КРАЗ 6322 Дискусии за модела - наследника на 255Б

      И на мен 255 ми е любимец,дори в казармата откраднах един за разходка в поделението(не съм служил като шофьор и нямах право да припарвам до машините,но един ден толкова исках да го подкарам,че не издържах и го изкарах дежурния влекач,но цялата история с подробностите звучи малко идиотски и може би ще я разкажа друг път).А пък за 6322 до колкото разбрах от едно руско филмче(рекламно) блокажи имал и междуосеви и "междуколесни",но истината е че не разбирам съвсем добре руския и може би греша.

      Коментар


      • #4
        От: КРАЗ 6322 Дискусии за модела - наследника на 255Б

        Освен всичко друго има нормална паркинг спирачка с пружинен механизъм на задните мостове и при отказ на двигателя и/или компресора, както и при утечка не се разчита висша сила да спре камиона.

        Коментар


        • #5
          От: КРАЗ 6322 Дискусии за модела - наследника на 255Б

          Главная передача - мосты центральные, двухступенчатые , односкоростные, с межколесными блокируемыми дифференциалами, средний мост проходного типа с межосевым блокируемым дифференциалом ... прав си колега просто не съм се заглеждал по устройството на 6322 толкова задълбочено. Иначе евала им правя на украинците, че са измислили блокажи на КрАЗ-четата )))

          Коментар


          • #6
            От: КРАЗ 6322 Дискусии за модела - наследника на 255Б

            Моля модератор, ако се прецени и е възможно тази тема да бъде преместена в основната тема за КрАЗ.

            Коментар


            • #7
              От: КРАЗ 6322 Дискусии за модела - наследника на 255Б

              Това чудо има ли цивилно применение?

              Коментар


              • #8
                От: КРАЗ 6322 Дискусии за модела - наследника на 255Б

                Има си да.В основната тема за КРАЗ съм качил списание и линк към каталог с моделите им.

                Коментар


                • #9
                  От: КРАЗ 6322 Дискусии за модела - наследника на 255Б

                  Да ти призная честно не го виждам по пътищата на Европа.Виж по бездорожието на Русия да.Там където разходът и ергономичността нямат значение.

                  Коментар


                  • #10
                    От: КРАЗ 6322 Дискусии за модела - наследника на 255Б

                    Точно това няма как да го видиш по асфалтираните пътища на Европа, за тях си имат друг тип техника.Най-вероятно може да го видиме по време на кризи и/или природни бедствия, или през военно време.

                    Коментар


                    • #11
                      От: КРАЗ 6322 Дискусии за модела - наследника на 255Б

                      И в Сибир където път няма.

                      Коментар


                      • #12
                        От: КРАЗ 6322 Дискусии за модела - наследника на 255Б

                        Както на всички ни стана ясно сега покрай снеговете, си има нужда от такава техника в различни служби и подразделения, и при военните разбира се.Извън темата мисля,че освен различна полиция от тази,която познаваме, безпристрастен и не корумпиран съд, принципно по различен начин организирано здравеопазване и качествено образование, имаме нужда и от силна пожарна и аварийна безопасност и силна силна гражданска защита.А там има място и за такъв тип техника.Лошото е,че скоро имаше информация, че ще закриват държавния резерв и ще се създаде петролен резерв.За мен това е недопустимо независимо колко модерни са времената в които живеем.Държавен резерв(във вида в който сме свикнали) трябва да има, просто трябва да се управлява съвестно и да не се допуска да се краде, сиреч постоянен контрол.

                        Коментар


                        • #13
                          От: КРАЗ 6322 Дискусии за модела - наследника на 255Б

                          Но тези теми са доста обширни, а от друга страна народа все още спи и продължава да затъва в простащина и необразованост.Извинявам се за отклонението от темата!

                          Коментар


                          • #14
                            От: КРАЗ 6322 Дискусии за модела - наследника на 255Б

                            http://www.youtube.com/watch?v=HFu8vEpPlYA Тук можете да видите и версията 4х4.

                            Коментар


                            • #15
                              От: КРАЗ 6322 Дискусии за модела - наследника на 255Б

                              Технически данни на машината:

                              http://www.autokraz.com.ua/pdf/tr-6322.pdf

                              и на неговото малко (двуосно) братче:

                              http://www.autokraz.com.ua/pdf/tr-5133be.pdf

                              Забележете, че малкия по-голем го вади.... клиренса.Но пък баткото може да носи по-големо оръдие...
                              Всеки трети е шести

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X