Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Развитието на Камаз в перспектива

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Развитието на Камаз в перспектива

    Днес попаднах на тая интересна за Мен а надявам се и за доста от Вас информация от сайта на Камаз.План на завода за развитието на Камаз до 2014г.
    Доста интересни модели предвиждат.
    http://www.kamaz.ru/ru/customer/questions/report
    0887284106-Митко
    http://www.youtube.com/watch?v=6Fdg05yHhKk&NR=1
    http://www.youtube.com/watch?v=wnMy5yek-ks&feature=more_related

  • #2
    От: Развитието на Камаз в перспектива

    Направо ме възхитиха...

    Коментар


    • #3
      От: Развитието на Камаз в перспектива

      Никъде в документа не видях автомобила Ока ...

      Иначе, прави впечатление постепенното внедряване на основни агрегати от внос.

      Коментар


      • #4
        От: Развитието на Камаз в перспектива

        И още малко по темата
        http://www.kamaz.ru/ru/vehicle/restyling/
        http://www.kamaz.ru/photos/news/2009/65222.jpg
        http://www.kamaz.ru/photos/news/2009/6460.jpg
        http://www.kamaz.ru/photos/news/2009/6520.jpg
        http://www.kamaz.ru/photos/news/2009/65115.jpg
        Последно редактирано от dino412; 03-12-10, 11:00.
        0887284106-Митко
        http://www.youtube.com/watch?v=6Fdg05yHhKk&NR=1
        http://www.youtube.com/watch?v=wnMy5yek-ks&feature=more_related

        Коментар


        • #5
          От: Развитието на Камаз в перспектива

          Абе нещо съм резервиран към руснаците, като автомобилостоители. УАЗ-Патриотът който имаме (на 16 000км) ми дава сериозно основание за това. Както и да го докарат на визия си е трошливо дърво.
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • #6
            От: Развитието на Камаз в перспектива

            Мен лично ме учудва споменаването за преминаване към хипоидни предавки в диференциалите. Че с какви по дяволите са в момента?
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #7
              От: Развитието на Камаз в перспектива

              Короната на Камазовите диференциали май е обърната на 90о (т.е. успоредно на терена) и затова може и да са си обикновени зъбни колела със спираловидни зъби.

              Аз бях ироничен в твърдението си, че съм възхитен...
              Автомобили от това ниво в никакъв случай няма да са конкурентни на произведеното в Китай или в Турция.
              Аз си мисля, че руснаците имат много повече шанс да възродят автомобилостроенето си ако започнат да произвеждат западни камиони на ишлеме, но това си е тяхна работа в крайна сметка...
              Лесно е да произведеш МПС, да го продадеш в достатъчно бройки е доста по-трудно.
              Така, че докато разчитат само на собствения си пазар - винаги ще са на това техническо равнище...независимо какви агрегати влагат...



              ПП. Не било хоризонтално (само капака на картера е такъв), ами най-била двустепенна редукция с 2 последователни паралелни предавки. Веднъж на 90 градуса и веднъж успоредно. Затова и короната е с по-малък диаметър без хипоидно зацепване.
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Kamaz rear axle.jpg
Прегледи:1
Размер:148.4 КБ
ID:5232808

              Баси загубите, баси КПДто... Да не говорим за аксиалните натоварвания и вибрациите - те затова им се трошат диференциалите като ги напънеш с по-мощен двигател...
              Последно редактирано от vlageo; 03-12-10, 13:30.

              Коментар


              • #8
                От: Развитието на Камаз в перспектива

                Сроден им по производство завод се сцепи да мисли и твори и натвори...Лада Калина.
                Каквото при малките каручки, такова и при големите, като няма вече поточни линии за прибиране от победените ...

                Коментар


                • #9
                  От: Развитието на Камаз в перспектива

                  Тях не ги мислете с реализацията на продукцията те си имат гарантиран пазар с държавни поръчки за поне едни 20 години напред докато напълно дизелизират армията МЧС и другите им държавни структури. Гражданския пазар на Авто Кам е повече от второстепенен а и на практика там нямат избор щът нещът в отдалечените райони купуват само тяхна техника защото иначе за един филтър можеш да си чакаш със седмици.
                  Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                  Коментар


                  • #10
                    От: Развитието на Камаз в перспектива

                    Не може изобщо да се говори за второстепенност на гражданския пазар. Сигурно се случва заводът да затвори за месец-два годишно и да работи само за фуражките, но останалите 10-11 месеца, 4 или 5 дни в месеца (колкото пъти се падне сряда) този завод произвежда самосвали и магистрални влекачи. Като изключим твърде обширната тема "защо в тази страна военните и цивилните имат толкова близки нужди", заводът е преди всичко граждански.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Развитието на Камаз в перспектива

                      На мен лично,като човек,работещ с транспортна техника,ми харесват(на пръв поглед).С удоволствие бих ги изпробвал.И съм сигурен,че ще покажат свои силни страни спрямо западноевропейската конкуренция.
                      За кинематичните схеми,няма какво принципно ново да се каже.Хипоидните предавки имат някои предимства,пред обикновенните,но подобрен КПД,не е от тях.Двойнините(а не двустепенни) главни предавания се ползват в голямата част от товарните автомобили.Причините са конструктивни и мисля че са ясни.Има го и във варинт с една предавка при диференциала и колесни редуктори.Последното има предимства и недостатъци,които определят използването му при машини за по-тежки терени и условия на експлоатация.

                      За конкурентноспособност няма какво да говорим.Всичко е въпрос на пазарна политика,начини на управление и ориентация към определени потребители.Никой не може да ме убеди,че едните инженери са по-добри от другите(дори напротив–едно определено маратонско състезание го доказва всяка година,като измежду цялата супер техника печели точно марката КамАЗ,и то всяка година и от годни,и често с голяма преднина).

                      От известно време,сме свидетели на едно много интересно явление,наблюдавано при новопроектираната западноевропейска техника.А именно,хората нарочно спряха да правят нещата по най-добрия начин,за да могат да печелят повече от продуктите си.Това рано или късно ще им изиграе лоша шега.Параметрите които са постигнати от най-съвременните машини,могат да се постигнат и при много по-добра и смислена изработка на машините.Някои неща в западната техника са откровено и явно направени за оскъпяване както на продукта(и като резервна част също),така и на ремонта.Това е само една от насоките в които и руската и китайската,че и турската техника могат да "преборят" марковите европейци.Ще дойде време(а за някои вече е дошло) когато цифрите ще заговорят и тогава старият имидж на утвърдените марки няма да може да им помогне.
                      Между другото,мисля че в Русия има заводи на западни марки камиони(май на Волво) но не помня точно.А Турция е пък отличен пример точно за производство на чужди марки(разбира се,имат и свои).

                      Sek е прав,че разпространеността на тези автомобили в Русия и бившите републики е много голям коз за тези производители.На практика голямата част от дизеловите двигатели за камиони в Русия са на ЯМЗ.Там има няколко моделни реда мотори,като във всеки ред машините са максимално унифицирани.Това е и причината да се предлагат и по-стари модели задижващи агрегати за нови модели автомобили.В тази страна разстоянията са много големи,а условията за автомобилен транспорт не много добри–все обективни причини за избора на такава тяхна си техника(а още повече,видях и разни таблици за сравнения на надеждността на тази техника при техните си,реални условия).Явно няма нищо случайно,че марката гледа в бъдещето.
                      Последно редактирано от cecoa1; 05-12-10, 00:13.
                      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                      Коментар


                      • #12
                        От: Развитието на Камаз в перспектива

                        Ами то е повече от естествено едва ли има представителство на МБ или Волво в един малък по руските стандарти град да речем като Воркута с около 70 000 жители но за сметка на това има голям АРЗ където се извършват всякъкви ремонти на всичките марки и модели руски камиони. Тука с куриер от Германия (около 2 000км) обикновенно една малка пратка идва за 3 - 6 дни а там само до столицата на Коми Сиктифкар са 1000 километра .
                        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                        Коментар


                        • #13
                          От: Развитието на Камаз в перспектива

                          Както се казва–"камъкът си тежи на мястото".
                          Старите легенди от соц-лагера възкръсват и ще живеят втори живот(например Татра са още по-напред,с множество нови и собствени разработки).Питам се дали това е случайно?!
                          Според мен,няма обективни причини,внасяната в която и да е страна техника да е по-рентабилна от техниката произвеждана(че и проектирана) в страната.Да,има го момента с евтиният труд от Изтока,който сваля цената на машините и силно конкурира собственото производство на развитите страни(дори и при разходите за транспорт),но пък смятам че рано или късно саморегулацията на пазара ще се пребори с този феномен.Жизненият стандарт на Изток ще се повиши,за сметка на лекото му намаляване(или застой) в развитите(сега) страни и така на практика ще се изравнят производствените и покупателните способности,а с това и цените на произвежданите и предлагани стоки.Разбира се,сериозна роля ще изиграят и природните ресурси в различните региони на света,а всички имаме представа къде,какви и приблизително колко са тези ресурси.

                          P.S.Това са смели предположения,но на практика нищо не пречи те да се сбъднат.
                          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                          Коментар


                          • #14
                            От: Развитието на Камаз в перспектива

                            Чехите са съвсем друга бира тях Шикългрубер и социализъма яко ги спъна .Тяхното машиностроене преди второта световна е едно от най добрите в Европа а Татра е втората по история автомобилостроителна фирма след МБ. Тук нещата са на светлинни години въобще не може да ги сравняваме с руснаците и по времето на социализма пак правеха най качественото в сферата на машиностроенето. И в момента най голямия металургичен комбинат в средна европа е в Кошице (Словакия) а като цяло освен товарните Шкода и Татра на тяхната територия има два голями автомобилни концерна Шкода/Фолксваген и Деу.
                            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                            Коментар


                            • #15
                              От: Развитието на Камаз в перспектива

                              http://trucks.autoreview.ru/archive/...kamaz_restyle/
                              http://trucks.autoreview.ru/archive/2009/07/pirojkov/
                              0887284106-Митко
                              http://www.youtube.com/watch?v=6Fdg05yHhKk&NR=1
                              http://www.youtube.com/watch?v=wnMy5yek-ks&feature=more_related

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X