Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Новия КрАЗ с кабина над двигателя.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Новия КрАЗ с кабина над двигателя.

    Нов КрАЗ с кабина над двигателя пусна компанията АвтоКрАЗ
    http://www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=18066
    http://www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=13288
    Последно редактирано от dino412; 26-11-10, 22:05.
    0887284106-Митко
    http://www.youtube.com/watch?v=6Fdg05yHhKk&NR=1
    http://www.youtube.com/watch?v=wnMy5yek-ks&feature=more_related

  • #2
    От: Новия КрАЗ с кабина над двигателя.

    Безидейно.
    Там отдава има утвърдени производители. Муцунестия работи друго, и там му е мястото. Там е незаменим.

    Коментар


    • #3
      От: Новия КрАЗ с кабина над двигателя.

      Самосвала колко тона е че неможах да намеря каде пише.

      Коментар


      • #4
        От: Новия КрАЗ с кабина над двигателя.

        Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
        Безидейно.
        Там отдава има утвърдени производители. Муцунестия работи друго, и там му е мястото. Там е незаменим.
        Чак пък незаменим... Голямата муцуна не дава практически никакви предимства в техническо отношение.
        Успеха на модела на "родном рынке" в случая е въпрос на цена и почти нищо повече...

        Коментар


        • #5
          От: Новия КрАЗ с кабина над двигателя.

          Шофьора седи зад предната ос, и може да навърти много километри без път. Макар че това е камион само за къси курсове.
          Затова и няма аналог.
          Това е камара чугун. Няма друг 20 - 30 тонен самосвал, който струва само това, че е грозен. Но може да работи денонощно с двама шофьори цял месец.

          Коментар


          • #6
            От: Новия КрАЗ с кабина над двигателя.

            мм добро кразче ЯМЗ-536 не е като ЯМЗ-238

            Коментар


            • #7
              От: Новия КрАЗ с кабина над двигателя.

              Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
              Няма друг 20 - 30 тонен самосвал, който струва само това, че е грозен. Но може да работи денонощно с двама шофьори цял месец.
              Стефане, виж му разхода на гориво и средната скорост и ще видиш, че струва много повече от просто това, че е грозен. Икономическата му ефективност е силно клоняща към минус N.
              А с второто изобщо не съм съгласен - може и да е заради възрастта на парка от Кразове, ама повечето дето съм ги виждал, ако изкарат три пълни 8 часови смени седмично при единична езда, без нещо да даде фира, сигурно собственика си хвърля капата от кеф.
              А колко време губиш докато го запалиш и подгрееш, и какъв шофьор ще се навие да ти го кара...

              ПП. А дискомфорта която тази машина причинява е несравним в сравнение с факта, че си зад предния мост. Падащите кабини обикновено са окачени доста добре и поемат по-лесно всички вибрации от пътя. А при вариант с фиксирана кабина - ева ли има нещо повече от тампони...

              Коментар


              • #8
                От: Новия КрАЗ с кабина над двигателя.

                Не бих искал да бъда 8 часа в КРАЗ - който е сядал в тресящата се дъсчено-ламаринената душегубка знае за какво говоря... В незаменимостта му - не съм убеден. Не съм съгласен, обаче че е грозен. Мноо си е красив даже.
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • #9
                  От: Новия КрАЗ с кабина над двигателя.

                  Хехе,vlageo никой не те "навива" да си купиш такава техника за у нас(или да я продаваш–все тая).
                  Обаче за там при тях си има плюсовете и хората са си направили някаква сметка.Не вярвам да си продават техниката насила,а колкото и да е поизостанала от върховете в този бранш,все пак е някакво произвдство,което има реалния шанс да се развива.И то да се развива при специфични изисквания и условия.Братушките хич не са толкова глупави,за каквито ги мислят някои хора.На практика те имат аналози на почти всичката западна техника,а вероятно и техника без западен аналог.(http://www.avtomash.ru/katalog/pred/...ch1qjkmc3ge5r3 ) Интересното е,че те стават все по-гъвкави при производството.Започват да ползват все повече ноу хау от запада,барабар с готови възли от западни производители.Голямата част от техниката им,може да се поръчва и с "чужди" двигатели.Имат модели,които са с повече чужди части,като са запазили добрите от техните.Продават различна техника по цял свят и се съобразяват с особеностите на някои пазари.На европейския пазар не им е силата.Те са за по-сурови условия с по-малко законови и екологични изисквания(но това не им пречи,да правят плахи опити).

                  За другото–Стефан е прав–седенето зад предният мост на теория е по-благоприятно за конфорта на водача.На практика обаче в КрАЗ–а с дървената кабина,не е хич даже конфортно...Вярно е това за съвременните окачвания на европейските камиони–много са добри,но за по шосе.Тези за лош път пак са добри,но не и в пъти над руските им аналози в момента.
                  А да се сравнява КрАЗ от преди 50 години,с ефективността на нов камион не е правилно.За другото също не съм много съгласен,защото съм го виждал–не се троши толкова лесно стария КрАЗ и изкарва доста време без ремонти.Паленето на този камион е станало нарицателно в шофьорските среди за лесно и безотказно палене при всякакви условия(твърдението за лошото палене е като богохулство).Истина е обаче,че за удобства при каране е много зле.
                  Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                  Коментар


                  • #10
                    От: Новия КрАЗ с кабина над двигателя.

                    Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                    Продават различна техника по цял свят и се съобразяват с особеностите на някои пазари.На европейския пазар не им е силата.Те са за по-сурови условия с по-малко законови и екологични изисквания(но това не им пречи,да правят плахи опити).
                    Не искам да превръщам темата в спор за и против руската техника. Никой мислещ човек (от или извън бранша) никога и никъде по света не е смятал братушките за глупаци.

                    Варианта за Краз с кабина над двигателя и двигатели Еро 4 и Евро 5 я приветствам. Казах, че успеха би се дължал на по-ниската му цена, което е факт.

                    Махни законовите и екологичните изисквания (както и корпоративната и обществената отговорност на едно публично дружество), (а може и грижата за комфорта и безопасността на оператора също) пред западните производители, и ще останеш учуден, колко добър би могъл да е западния камион (при такива критерии).

                    Руската техника е направена за да стига от едно място до друго. Цената на преминаването няма значение. Времето също. Важна е целта.

                    Западната техника е предвидена да превозва хора и товари от едно място до друго, на оптимална цена и с оптимален комфорт. Бързо.

                    Когато един камион отпреди 50 години (не са ли към 70?) се обявява за незаменим, на фона на развитието на техниката, просто не мога да се съглася. А, че предизвиква носталгия - предизвиква, даже у мен...

                    Между другото - там при тях, точно за това за което стария Краз е предвиден - вече не се използва руска техника. Защо ли? Може би откакто строителите им са частници - са почнали да смятат по-добре...
                    Последно редактирано от vlageo; 30-11-10, 10:48.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Новия КрАЗ с кабина над двигателя.

                      Нека и аз да изкажа мнение.Кразът е вид кариерен камион.В далечните,минали 15-20 години Кразът е бил много добра машина,използван по табаните и за военни цели.Незнам дали има камиони които могат да изместят Краза и Зила все пак те са национални камионни на армията така,че имаш ли желание да се качиш на Кразой машина едвали ще те интересува дали тресе,буха пуши и тн..

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X