Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Легендата УНИМОГ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Легендата УНИМОГ

    Приятели на офроуда,от доста време се каня да подхвана тема за този наистина достоен представител на 4х4 автомобили!До колкото знам първите екземпляри са слезли от конвейра през 51 год. и както много други легенди се произвежда и до днес. Унимога модел U3000,U4000 и U5000 по заводско предписание изкачват наклон от 100% преминават водно препятствие с дълбочина 1,20 и много други.............. Също така Унимога е един наистина универсален автомобил.Тои излиза във варианти на пожарни,строителни машини с наи различни приложения,автомобили за чистота,селското стопанство и множество други изпълнения редом разбира се и с военните разработки.Мостовете са редукторни,а скоростните са с по 16-18 предавки.

  • #2
    Re: Легендата УНИМОГ

    Тука ми се иска да добавя че повечето камиони който са унимог в градовете са модели направени за специялни цели!
    Има модели който са разработени за електроразпределение и по точно за разни фирми който прекарват кабели на макари!Там камионите са изцяло на предно предаване.За мен това е единствения камион с предно предаване!А пък тези който са на различни фирми и са 4х4 са винаги с фургон отзад.
    До сега не съм виждал такъв който е за цивилни цели.Тоест да можеш да си го караш като джип!
    За това че е добар добар е!Доказано от великите траяли който даваха по Евроспорт!
    Там те заедно с Татрите и някоя друга руска машина бяха царете на състезанията!
    Унимога е направен така че да може да прекара някаква част от боеприпасите на малко разтояние!
    За това е толкова проходим.Но спорет мое лично мнение не може да се сръвнява с руските машини като ЗИЛ-131!ГАЗ-63 или пък ГАЗ-66
    https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

    Коментар


    • #3
      Всичките градски камиони вече са с предно предаване. Това дето му викат дявол знае що "бусове". Че се и научиха да карат като маршрутките да ги вземат дяволите. Имам мощното усещане че всеки момент ще се прегръщаме с някой такъв(((
      ЗИЛ 131 е от по-горния теглови клас, че е и 6х6, няма как да ги сравняваш. Ама той може малко от това, което може батко му - ДжуганаА иначе силно се опасявам, че поне окачването на Унимога все пак е по-добро от ГАЗовското.

      Коментар


      • #4
        днес се влябих в тая машинка,ако може така да се нарече...
        след като минах и последният кръг в SCRAMER 4x4 с тойотката и се освободи унимогчето...ако се държи и на 20% в действителност ....
        поопарича ли се малко си вземам едно,...а що се отнася до това че нямало цивилни...съмнявам се
        БЕЗДРУМ-Но тълкувайки българския език, безпътието по-скоро е унило състояние на духа, когато просто се чудши какво да направиш в кофти
        (това е българска дума) ситуация (която пък не е българска дума).

        Коментар


        • #5
          По-скоро няма военни. Бундесвера после ги продава, по 500 евро. Което иде да покаже, че от тях е изсмукан и костния мозък.
          Има една грамадна автокъща при МГИ-то, за камиони. Там почти година стоеше един, бил е с булдозерен нож. Искаха нещо към 20 000, а машината беше трагична. Нямаше даже две еднакви гуми ...

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от Стефан
            По-скоро няма военни. Бундесвера после ги продава, по 500 евро. Което иде да покаже, че от тях е изсмукан и костния мозък.
            Има една грамадна автокъща при МГИ-то, за камиони. Там почти година стоеше един, бил е с булдозерен нож. Искаха нещо към 20 000, а машината беше трагична. Нямаше даже две еднакви гуми ...
            понеже ДАВЕЛа каза че "До сега не съм виждал такъв който е за цивилни цели.Тоест да можеш да си го караш като джип! " за това споменах...
            явно все пак е останал един)))
            БЕЗДРУМ-Но тълкувайки българския език, безпътието по-скоро е унило състояние на духа, когато просто се чудши какво да направиш в кофти
            (това е българска дума) ситуация (която пък не е българска дума).

            Коментар


            • #7
              Карат си ги, още как Най - обичат тия с КУНГ-овете, щото в кабината има място само за шофьора.

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от Стефан
                Карат си ги, още как Най - обичат тия с КУНГ-овете, щото в кабината има място само за шофьора.
                Вифях че и руснаци имат и продаваха един за много пари.Който е участвал даже в състезания.
                МОя грешка!
                https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                Коментар


                • #9
                  Re: Легендата УНИМОГ

                  Унимог е универсална машина създадена от Мерцедес-Бенц за строежи на трудно достъпни места, планински полета и тресавища. Най-често е използван в планински условия.
                  Двигателите на Унимог варират от 230 до 280 конски сили, шест цилиндрови, дизелови. Автомобилите се комплектоват с 2 вида скоростни кутии:
                  Автоматична с 8 скорости и механична с 24 предни скорости плюс задна. С тези скоростни кутии скоростта на движение може да варира от 0.07мили до 70 мили в час, използвайки и демултпликатор.
                  Оригиналните гуми позволяват скорост до 70 мили в час (112км/ч)
                  Унимог разполага с уникална хидравлична система, която осигурява подключването на всякакви допълнителни изпълнителни устройства включително хидравлична лебедка!
                  Унимог разполага с блокаж на предния и задния диференциал, което много подобрява проходимостта и му позволява да стига до трудно достъпни места за строежи и други цели.
                  Системата за охлаждане, добрите огледала и седалките на въздушна възглавница осигуряват добрия комфорт на водача!
                  Кабината на Унимог разполага с 2 седалки като има опция за вграждането на 3-та.
                  Унимог разполага с малко багажно отделение зад шофьорската седалка, в което могат да се поберат по дребни и важни неща.
                  Подът на Унимог е плосък, под който е по-удобен за почистване!
                  Вградените 3-точкови колани са нещо непълно ново за камионите на Мерцедес. Могат да се регулират според шофьора. Всяка една от седалките е на въздушна възглавница и може да се регулира и на височина.
                  Вентилационната система е от високо ниво. Зимата може да стопли кабината и в най-големите студове, а пък лятото да разхлади и в най-голямата жега.
                  Стандартно вграден е климатик, който може да поддържа температура около 20 при външна 40 градуса целзий.
                  Климатика на Унимог разполага с фин филтър за прах и други вредни вещества.
                  Отоплението на кабината става чрез затопляне на въздуха посредством топлината на двигателя.
                  Унимог е една универсална машина намерила своето място в много сфери, и има много различни изпълнения: пожарна кола, самосвал, бордови автомобил, военен камион и даже съществува версия с 3 моста предназначен за военни цели.
                  Това е камион, с който може да се стигне до много трудно достъпни места. Не отстъпва на някой джипове. Проходимостта му е впечатляваща. А пък комфорта завиден!
                  Унимог е една прекрасна машина за този, който е решил да работи или живее нестандартно.

                  Филмче с тест на Унимог:
                  Внимание Размера на филма е:14.8mb
                  http://www.unimogtrucks.com/media/unimog.mpg
                  https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                  Коментар


                  • #10
                    Много ми се иска някой може ли да ми обясни Уникат какво се води.Нова разработка на мерцедес или наследник на Унимог?
                    https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                    Коментар


                    • #11
                      Най-често срещаните модели който съм виждал който са 4х4 U1000! Една от целите на тази камиончета е да почистват заснежените пътища.











                      Едно от интересните неща в Унимог е и лебетката която на някой модели е Хидравлична а на други електрическа.




                      Обаче повечето хора който са карали въпросния камион казват че трябва да си много луд за да го вкараш на място за където ще ти потрябва лебетката. В повечето случаи тя върши работа като повдига лопатата на снегопочистващите машини! Или пък да изкара затънал джип или друга машина!
                      Твърди се че кадето стига УНИМОГ може да стигне само някой Зил-131,Урал или някоя запазена Прага.

                      Макар че по снимките си личи че може би е преувеличено това мнение на някой собственици на камиона!

                      Дори американците са харесали възможностите на унимог.В колорадо съществува клуб на немския камион.В който клуб влиза и другата велика немска машина.А именно Пинзгуер.Като в клуба са 778 човека който притежават 903 камиона.За мен лично това е фантастична цифра.Като моделите на Унимог започват от 2010 до U100.А моделите на унимог са към 30.Нека всеки сам да си прави сметката.

                      В крайна сметка Унимог е много разпространен и функционален камион.Много хора го използват за какви ли не цели.Дори и селско-стопански.


                      P.S За съжаление не ми е настроена програмата за качване на снимки и филмчета! И не мога да кача сичко което имам за унимог. Но скоро ще го разуча и ще го кача!
                      https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                      Коментар


                      • #12
                        За моделите U3000,4000,5000 съществуват и двоини кабини с още един ред седалки.А що се отнася до това дали има шосейна версия-да има.Даже има и такава която е тунингована от не безизвестната тунинг фирма на мерцедес Brabus.Имам снимки но са от списание а в нета не можах да ги намеря,а не мога да намеря и списаниетоНо ще дам всичко от себе си да ги изровя от някъде защото си заслужава да се видят.Наистина жалко,че вече не ги дават тези състезания по евроспорт.Аз един единствен път имах честа да се кача на такова животно и трябва да кажа че съм впечатлен от това как наистина е мислено докато е конструирано това чудо.Винаги сам се питал защо не организираме едно състезание само за камиони-Урали Газки Зилове Унимог-дай боже Праги също,да видим как са ни състезателите в този клас Аз лично мисля че ще бъде забавно,да видим тези машини на един истински траял кадето скороста няма значение.

                        Коментар


                        • #13
                          Е, на Ладога-та като че ли криво - ляво се оправят ...
                          Такова езеро, на края на Петербург. През оная война е изяло главата на групата армии Север, и после са опитали да се поправят. Там момчетата врътват едно кръгче по брега, плажен купон. Примерно 1 000 километра, от тях 200 - чисто блато. Някои стигат и до финала.

                          Коментар


                          • #14
                            А някои изчезват в блатото както и е до днес на Ладогата

                            Коментар


                            • #15
                              (((((((((((( На последната загинаха двама((( Един на трасето от дим в кабината, един при евакуацията, реактивната щанга се скъсала на буксираната машина...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X