Обява

Свий
Няма добавени обяви.

СЕДЛОВИ ВЛЕКАЧИ Мадара 796

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • СЕДЛОВИ ВЛЕКАЧИ Мадара 796

    Може ли някой да ми даде информация за новите камиони произвеждани в "Мадара АД". Интересува ме доколко е оправдано закупуването им при цени от около 40000 Евро и дали са качествени и издържливи двигателите им и ходовата им част. Има ли смисъл да се купуват такива машини или е по добре някой МАН на 400000км пр-во 2001г.
    Благодаря Ви предварително.

  • #2
    Е, главния въпрос е за какво ти е.
    А изобщо 4 години не са много за влекача, обаче на половин милион километра вече се приближава до тежките ремонти. Които са ужасни пари(((
    И понеже най-вероятно ще го търкаляш у нас, изобщо не мисли за нищо под 380 коня, и с тях си около или под рентабилността, ако ще минава през планините. Ако е само за Северна България - иди-дойди.

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от Стефан
      Е, главния въпрос е за какво ти е.
      А изобщо 4 години не са много за влекача, обаче на половин милион километра вече се приближава до тежките ремонти. Които са ужасни пари(((
      И понеже най-вероятно ще го търкаляш у нас, изобщо не мисли за нищо под 380 коня, и с тях си около или под рентабилността, ако ще минава през планините. Ако е само за Северна България - иди-дойди.

      Стефане някой хора казват "НОВОТО СИ Е НОВО" само че качеството какво е?
      Защото има машини който издържат много дълго време!
      Независимо каде го търкаляш дали в Бг или извън!Така мисля аз!
      https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

      Коментар


      • #4
        А, с големите камиони работата е много по - сложна. И се върти около цената на тон-километър и времената за доставка и престой. Купуването на нов камион е 40% от цената му, за целия му живот. На Мадарата хубавото И е че завода е тука, и ремонтите могат да са по-бързи. Щото ако камиона е само един, неизбежните престои по техническото състояние май бяха към 4 месеца годишно. Там си има и статистика, и нормативи, нищо общо с малките автомобилчета като наште, за личен кеф. Ама чакай да дойде човека да каже за кво аджеба става дума...

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от Стефан
          А, с големите камиони работата е много по - сложна. И се върти около цената на тон-километър и времената за доставка и престой. Купуването на нов камион е 40% от цената му, за целия му живот. На Мадарата хубавото И е че завода е тука, и ремонтите могат да са по-бързи. Щото ако камиона е само един, неизбежните престои по техническото състояние май бяха към 4 месеца годишно. Там си има и статистика, и нормативи, нищо общо с малките автомобилчета като наште, за личен кеф. Ама чакай да дойде човека да каже за кво аджеба става дума...
          Значи човека да си купува една Мадара и това е!А те не са ли спряни и на тяхно място Шкода Европа!
          https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

          Коментар


          • #6
            СЕДЛОВИ ВЛЕКАЧИ Мадара 796

            Благодаря Ви за отговорите, но нека поясня. Интересува ме качеството на произвежданите в Шумен машини - дали не са поредната "българска работа". Има ли фирми в България закупили от новите Мадара 796?
            Що се отнася до "Там си има и статистика, и нормативи", къде мога да намеря повече информация.

            Коментар


            • #7
              Re: СЕДЛОВИ ВЛЕКАЧИ Мадара 796

              Първоначално публикуван от Nikiexec
              Благодаря Ви за отговорите, но нека поясня. Интересува ме качеството на произвежданите в Шумен машини - дали не са поредната "българска работа". Има ли фирми в България закупили от новите Мадара 796?
              Що се отнася до "Там си има и статистика, и нормативи", къде мога да намеря повече информация.
              Спорет мен зависи от много неща!Може и да попаднеш на нещо качествено и на нещо скапано.Но навсякаде спорет мен е така!
              https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

              Коментар


              • #8
                Стандартите вече не са това, което трябва да бъдат. Демек - хаос. За обща ориентация ти трябват хиляди страници тип "Икономика на автомобилния транспорт", "Товарни превози" и всякво такова. На практика можеш да разгледаш внимателно изискванията на производителя за ТО (техническото обслужване). Неспазването им при тия мощности води до фалит, там не става като в москвича - тел, пирони и абе нали върви.
                Но пак главния въпрос - за какво ти е? И къде ще ходи?
                За Мадарата. С тая височина на седлото ще имаш проблеми със зърновозите и контейнерите. Това е за брезент.
                С тоя малък мотор и без ретардер и моторна спирачка по моему нямаш работа в планините. Макар че редукторите в моста донякъде ще оправят работата.
                Хубавото е че сервиза няма да е ужасен проблем, завода все пак е тук.
                Без Евро 3 практически нямаш шансове да ходиш в разните европи.

                Коментар


                • #9
                  Хм. Ей сега говорих с брат ми. Та той ми обърна внимание, че ако не си транспортна фирма, а камиона ти трябва за обслужване на главния ти бизнес, и с Мадарата не е толкова зле в счетоводен смисъл...
                  За качеството ще научиш най добре и всичко, като купиш три щайги бира и обиколиш няколко сервиза за тирове. Все едно за един камион не е рентабилно да си го поддържаш сам. Само че не им отваряй нови бири без да мотивират псувните, които вече са казали... Щото нали по принцип се псува всяко желязо, пък после се оказва че било просто от мързел, а не щото е лошо или се чупи често.

                  Коментар


                  • #10
                    Стефане за жалост си много прав.На повечето места сички монтиори псуват неща който даже може и да не са виждали.Преди време един ми разправяше как ламборджинито е било най смотаната фирма в света и как имали само бегачки!А тракторите им не ставали за нищо!
                    САМИ СИ ПРАВЕТЕ ИЗВОДИТЕ за какви майстори говорим!
                    https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                    Коментар


                    • #11
                      Сайта на завода в Шумен : http://www.madaragroup.com/
                      УАЗ 452АЭ 1975г.

                      Коментар


                      • #12
                        скоро правих едни проучвания на темата влекачи и говорих с много хора, които се занимават с транспорт не от вчера и те ми казаха да си взема един голям чук и да си избия от главата идеите за кавито и да било камиони различни от мерцедес, МАН, волво и сканиа, без значение от това дали са нови, стари, по - стари или най - стари. приказката новото си е ново не важала за камионите.
                        drive alive

                        Коментар


                        • #13
                          Изхвърли Мерцедес и Волво, не са камиони, и добави ДАФ.
                          Обаче като гледаш отсам-оттам, остават само МАН и ДАФ, по цената де(((

                          Коментар


                          • #14
                            камиони никога не съм карал/имал това, е което получих като инфо от знаещите и можещите в занаята. виж ако става дума за трактори
                            drive alive

                            Коментар


                            • #15
                              През последните 10г. имах възможност да карам доста от тези камиони и най доброто за мен си остана VOLVO FH 12.Може и да съм пристрастен незнам,беше на 1200000км и не ме остави нито веднъж на пътя.В гаража имаше и на по 1500000км също без никакви проблеми поне по мотора(станах направо рекламно лице на VOLVO),ако се допиташ до тираджийте ще ти кажат че по добро от VOLVO и SCANIA няма.Аз споделям също това мнение
                              LZ1NBN

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X