Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Получете гърч. Тролей.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Получете гърч. Тролей.

    Ето:
    Прикачени файлове

  • #2
    Re: Получете гърч. Тролей.

    това е то еко ефроуд, каде са го ползвали, мина? нещо промишлено ще да е, с не голям периметър на действие. много е зъл де, кефи ме много... дали има оцелели?

    Коментар


    • #3
      Re: Получете гърч. Тролей.

      утре си го слагам на плакат в офиса
      В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

      Коментар


      • #4
        Re: Получете гърч. Тролей.

        Не се надувайте толкова има си и дизелов двигател да се предвижда извън обхвата ва жиците. Иначе се движи в открит рудник - нали изгорелите газове се трупат вътре и падат на дъното на чашата. Междудругото и до ден днешен много от модерните кариерни самосвали са с такова хибридно задвижване, така че всичко е точно.
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #5
          Re: Получете гърч. Тролей.

          Тоя няма. Виж как свети през решетките където е бил двигателят ...
          Два електромотора от тролейбус по 200 и нещо коня. Хибридни са били част от тролейбусите, аварийните и товарните тролеи. За да могат да маневрират лесно из дворовете на магазините. Имало е и бензинови и дизелови. Сега почти няма, смята се че от духовна леност. А кариерните - щото трудно се местели жиците всеки ден. Да не ги късат крачещите ескаватори, те се местели всеки ден. Куадрата е прав, в чашата на рудника пушека от ауспусите бил наистина нереално тежък проблем. Особено в кимберлитовите тръби.
          Мда. А в това време всички пискат за енергийна ефективност, замърсяване, затопляне и какво да е друго. Що ли не вярвам на тия сълзи ... И на фирмите които бързат да пробутат закони, засягащи транспортни конструкции след 10 и 20 години. При положение че климатолозите категорично казват: Ние НЕ знаем какво става и какво ще се случи.

          Коментар


          • #6
            Re: Получете гърч. Тролей.

            Е те затова са хибридни. Долу покрай багера са на дизел, а по спиралата нагоре са на ток. Даже скоро даваха някъде в САЩ такива кариерни самосфали (модерни с компютри и всякакви дивотии вътре). А при нас понеже в Мариците се ползват вагони и релсоф път са го решили просто - закачат релсата за трактора и я примъкват на друго място...И после има вид на влакче на ужасите...Как върви и не пада локомотива по тях не ми е ясно и до ден днешен...
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #7
              Re: Получете гърч. Тролей.

              Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
              Е те затова са хибридни. Долу покрай багера са на дизел, а по спиралата нагоре са на ток. Даже скоро даваха някъде в САЩ такива кариерни самосфали (модерни с компютри и всякакви дивотии вътре). А при нас понеже в Мариците се ползват вагони и релсоф път са го решили просто - закачат релсата за трактора и я примъкват на друго място...И после има вид на влакче на ужасите...Как върви и не пада локомотива по тях не ми е ясно и до ден днешен...
              5 до 10 км/ч, това е скоростта на работния влак. Става въпрос за строеж на железен път дори по абсолютно необработено трасе, преди баластовата призма, преди нивелации, ос, ниво, горно строене и каквото и да било друго. Натоварването при работния влак е доста по-голямо от това на кариерна композиция.
              Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

              Коментар


              • #8
                До: Получете гърч. Тролей.

                Бре,ама той е със long distance кабина
                Kawasaki GTR 1400

                Linked brakes are designed for heating your seat,go round a corner,touch your rear brake pedal mid lean,shit yourself......heated seat---simple!!!

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X