Ееех... Тия верно много са си стъпили на пачката ...
МАни го, тва не става! Виж колко е високо, ще се обърне от тука до Владая ...
И с просто око се вижда, че тва грозде е кисело!))
За едно такова си давам душата на дявола,без да се замисля)))
БЕЗДРУМ-Но тълкувайки българския език, безпътието по-скоро е унило състояние на духа, когато просто се чудши какво да направиш в кофти
(това е българска дума) ситуация (която пък не е българска дума).
За големи странични наклони няма да става ма иначе (ako не е много тежко?) яко ще прохожда. Абе не ви ли се струва че тая степенка не е с най оптималните пропорции или има и друга функция за която не мога да се сетя
Сигурно за да се преваля през паднали дървета. И един вид защита на резервоарите. След първата кал ще я отрежат, ще сложат стълбичка от стара верига за гума, и ще хванат да се чешат по вратовете за истинска защита на резервоарите...
Няма как всички такива да не приличат на Унимога, нали той е бил пръв. И новите Ивеко на жандармерията са същите. Класа тон и половина още дълго ще изглежда така, после сигурно ще измислят друго.
За да се увеличи дължината на товарната платформа избутват кабината напред, рядко на някои многоосни даже пред мотора. Максимума на двуосните е с надмоторна компоновка на кабината. Виетнамката например, разни Щаери и кво ли не още. Хубаво, обаче това увеличава вертикалния габарит, и праща шофьора над, или даже пред предния мост, и работата става страшна по вертикалните претоварвания на работното място. Което веднага сваля средната скорост, независимо от високите технически възможности, които вече остават само теоретични. А пък за специалистите по транспорт са важни единствено разходите, всичко останало е от лукаваго. Пък те зависят главно от средната скорост, при равни други условия.
За да не се стига до там, и по условията за безопастност при челен удар я дръпват малко назад, наполовина над мотора, и ей го характерния силует. Голямата гадост в това е, че там няма място за краката на пътника. Возенето там се смята за извращение в Бундесвера...
Значи тя степенката може да не стърчи толкова и пак да пази резервоарите, за сгъваема пак не виждам смисъл да е такава. А специално за центъра на тежеста-ако използват горния багажник по предназначение колкото и да е ниско центъра, пак на страничните ше си доста рисково
Ами-ами. Цялата работа е нещо шосейно-гъзарско, там има повече хром, отколкото мазут Тегловно. Красотата в кабината сигурно пие повече ток от лебедка. Обаче все едно впечатлява. Красиво ... някак си
И с фургончето отзад - съвсем несериозно, ама в мечтите няма лошо ...понякога.
Имаше щабни машини, ЗИЛ-157, Урал, също с фургони. Кой ги знае що, не искаха да ходят в гората. Щото уж МТЛБ-тата се върнали с откъснати куполи, танковете без калниците и варелите, а бе капризи ...))
пак ми е променена темата,само не разбирам какво не и беше доброто тоя път)))
на линка който бях дал имаше доста по-интересни снимки,а и не само снимки...
БЕЗДРУМ-Но тълкувайки българския език, безпътието по-скоро е унило състояние на духа, когато просто се чудши какво да направиш в кофти
(това е българска дума) ситуация (която пък не е българска дума).
Коментар