Обява

Свий
Няма добавени обяви.

IVECO TRAKER

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • IVECO TRAKER

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SP_A4052.jpg
Прегледи:1
Размер:127.7 КБ
ID:5898459Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SP_A4053.jpg
Прегледи:1
Размер:106.2 КБ
ID:5898460OFF-ROAD специалистът така поне е рекламата
    добра машна е 500 к.с е черния на снимката а белия е 410 к.с
    мах товар 55т.
    HONDA AFRICA TWIN XRV 750 RD 04

  • #2
    От: IVECO TRAKER

    Ако мислиш да го копуваш недей! Много са зле с електрониката.

    Коментар


    • #3
      От: IVECO TRAKER

      Не разбрах какво имаше предвид. Реклама? Въпрос? Просто се кефиш на рекламата? Това с 55те тона малко трудно.

      Коментар


      • #4
        От: IVECO TRAKER

        Първоначално публикуван от ATV_FEN-1997 Преглед на мнение
        Ако мислиш да го копуваш недей! Много са зле с електрониката.
        Рядко пиша, а също така почти никога не си позволявам да коментирам, но тук просто не мога да остана безучастен. Дали ще можв многоуважавания колега да поясни какво точно има в предвид с по-горното си изказване и да разясни нам неговият опит точно с тези автомобили? Благодаря предварително.
        NO EXCUSE for not driving a TOYOTA!!
        Toyota Land Cruiser LJ70, 2L-T, KUMHO 31/10.5/15, 2,5" TrailMaster, SuperWinch 10000

        Коментар


        • #5
          От: IVECO TRAKER

          Първоначално публикуван от Kalinkata Преглед на мнение
          Това с 55те тона малко трудно.
          Никак не е трудно, бих казал нормално за този тип камиони.
          --------------------------------------------------
          [FONT=Courier New]понякога седя и си мисля, а понякога само си седя......

          Toyota Yaris 1.0 VVTI :)
          [/FONT]

          Коментар


          • #6
            От: IVECO TRAKER

            Първоначално публикуван от kolio33 Преглед на мнение
            Никак не е трудно, бих казал нормално за този тип камиони.
            Ъхъ, само дето това се случва много рядко и в много специфични случаи. Колко трябва да е относителното тегло на товара за да ги събереш тези 55 тона в коша? Според регулациите имаш право Он роуд да возиш по 8 тона на ос. Тоест четириосния не можеш да го караш с повече от 32 тона, като 17 от него са самия камион. Да го претовариш, да го претовариш, колко да го претовариш? Ако са тежки условията и возиш кал, трябва да ползваш 3 осен. Максималния обем на 3 осен самосвален кош е 18 кубика, обаче при това положение е труден за товарене. Стандарта е 16 кубика. Т.е. относителното тегло на товара трябва да е 3,5 тона на кубик. Калкъв ли ще е този материал? Пак минахме в сферата на изказванията от общ характер.

            Колкото това за което Мишо Кюркиев по горе се дразни, мога да кажа, че няма по корав самосвал от Тракера. Той е изключително здрав и пригоден за тежки условия. Аз и той, сме виждали чудеса от тези камиони и ако Ивеко е силно в дадени направления, то това са Тракер и Дейли!

            Коментар


            • #7
              От: IVECO TRAKER

              Първоначално публикуван от Kalinkata Преглед на мнение
              ...и ако Ивеко е силно в дадени направления, то това са Тракер и Дейли!
              ...безспорно...
              А 55те тона ми се чини да са или общо тегло, или общо тегло с ремарке... Пак нещо журналягите са се объркали.
              Апропо и на мен не ми стана ясно за какво е темата...

              Коментар


              • #8
                От: IVECO TRAKER

                Първоначално публикуван от vlageo Преглед на мнение
                ...безспорно...
                А 55те тона ми се чини да са или общо тегло, или общо тегло с ремарке... Пак нещо журналягите са се объркали.
                Апропо и на мен не ми стана ясно за какво е темата...
                55 те тона, се водят "дизайн 55 тона" тоест от Ивеко показват колко максимално би могла да натовари машината при специфични условия. От една страна това е рекламен трик, от друга е реален показател. Наистина при поръка на най-усиленото окачване, има възможност да се превозва такъв товар, без той да окаже влияне на камиона и да го счупи.

                Имаше някаква спънка, която се очакваше по времето което аз се занимавах с камиони. Очакваше се ограничение за максималния брой оси, които може да да направиш на композиция и много клиенти се плашеха от слуховете. Т.е. говреше се, че не можеш да окомплектоваш четириоска с 2 или 3 осно ремарке. В крайна сметка, май всичко се оказа само слух.

                Коментар


                • #9
                  От: IVECO TRAKER

                  Първоначално публикуван от Kalinkata Преглед на мнение
                  55 те тона, се водят "дизайн 55 тона" тоест от Ивеко показват колко максимално би могла да натовари машината при специфични условия. От една страна това е рекламен трик, от друга е реален показател. Наистина при поръка на най-усиленото окачване, има възможност да се превозва такъв товар, без той да окаже влияне на камиона и да го счупи.

                  Имаше някаква спънка, която се очакваше по времето което аз се занимавах с камиони. Очакваше се ограничение за максималния брой оси, които може да да направиш на композиция и много клиенти се плашеха от слуховете. Т.е. говреше се, че не можеш да окомплектоваш четириоска с 2 или 3 осно ремарке. В крайна сметка, май всичко се оказа само слух.
                  55 тона е шасито, като се монтира гондолата която е между 4 и 5 тона + 4 оси по 8 тона, или просто казано тара на камиона 17 тона+гондола 5 тона+ товара 8х4=32 тона то тотала на МПС-то колко е??
                  Реално шасито и мотора си дърпат 55тона.
                  Последно редактирано от Николай Шиваров; 19-08-10, 13:00.
                  --------------------------------------------------
                  [FONT=Courier New]понякога седя и си мисля, а понякога само си седя......

                  Toyota Yaris 1.0 VVTI :)
                  [/FONT]

                  Коментар


                  • #10
                    От: IVECO TRAKER

                    Първоначално публикуван от kolio33 Преглед на мнение
                    55 тона е шасито, като се монтира гондолата която е между 4 и 5 тона + 4 оси по 8 тона, или просто казано тара на камиона 17 тона+гондола 5 тона+ товара 8х4=32 тона то тотала на МПС-то колко е??
                    Реално шасито и мотора си дърпат 55тона.
                    Тцъ. Камиона в завършен вид е 17,5 тона, при условие, че говорим за 4 осна Астра с най-усиленото окачване, 10 листа ресьори и кош Хардокс. Тракера при същото изпълнение е 16,5 тона за 4 осен и около 15 тона за триосен с 16 кубиков кош.

                    Гондола, обикновенно наричат полуремаркето, което се закача за влекач и пак е за инертни материали и цилиндър за разтоварване.

                    55те тона ги носи четориосния самосвал. Окачване, шаси и прочие са изчислени за толкова. Това е нещо като конските сили. Максималните са 100 примерно, до ги достигаш на 4500 оборота, понякога. Иначе всички казваме карам кола 100 коня...
                    Последно редактирано от Kalinkata; 19-08-10, 17:42.

                    Коментар


                    • #11
                      От: IVECO TRAKER

                      Първоначално публикуван от Kalinkata Преглед на мнение
                      Тцъ. Камиона в завършен вид е 17,5 тона, при условие, че говорим за 4 осна Астра с най-усиленото окачване, 10 листа ресьори и кош Хардокс. Тракера при същото изпълнение е 16,5 тона за 4 осен и около 15 тона за триосен с 16 кубиков кош.
                      Е са ша та набара cecoa и ще ти разкже играта на сметките за кг-те...

                      Първоначално публикуван от Kalinkata Преглед на мнение
                      55те тона ги носи четориосния самосвал. Окачване, шаси и прочие са изчислени за толкова. Това е нещо като конските сили. Максималните са 100 примерно, до ги достигаш на 4500 оборота, понякога. Иначе всички казваме карам кола 100 коня...
                      Тия пинизи с цифрите са специалитет на талянците - там можеш да работищ 5 години и пак да не ти се изясни кое какво значи като показател, колко е правилно и колко е смислено като аргумент, най вече. Доста често води до излагане на неподготвени продавачи пред разбиращи клиенти... Да не говорим, че ги пишат и по табелките...

                      Допускам че 55т са технически допустимо общо тегло - т.е. не само товар, а и тарата на камиона и надстройката.
                      Тук обаче има няколко пиниза - окачване, рама, мотор и трансмисия ОК - ще издържат - ако не падне в дупка... обаче спирачки, и съединител - едва ли ще изкарат дълго... Също не съм сигурен че ще стане със всеки тип гуми - най вероятно трябва нещо от рода на 1200 R 24. Заради това - при такива претоварвания обикновено производителя казва, че скоростта не може да е над 35 км/ч напр.
                      А пък ако вкараш така натоварена машина в кариера - жална ти майка къде отиваш с това налягане върху земята - преди тебе трябва да се движи валяк, зад теб грейдер - а до теб репатрак...
                      Иначе и Рено около до 2001 даваха 60т общо тегло и 120 т композиция на един от кераксите влекачи 6х4 (с 400 кс) и 60 т/90т на четириоска - но спряха да пишат глупости по проспектите след като Волво ги купи...

                      Коментар


                      • #12
                        От: IVECO TRAKER

                        Вижте какво може МАН-чето като имате предвид, че имаме и 110 тонно ремарке с тара 22тона което го няма на снимките

                        http://www.planettrans.bg/gallery/
                        --------------------------------------------------
                        [FONT=Courier New]понякога седя и си мисля, а понякога само си седя......

                        Toyota Yaris 1.0 VVTI :)
                        [/FONT]

                        Коментар


                        • #13
                          От: IVECO TRAKER

                          А, нагледали сме се на какво ли не. Мерцедеси с 15 тонни оси???!!! Манове с незнам си кави екстри.... абе шоуто беше на ниво.
                          А е напълно нормално, клиента да е по запознат с камионите от търговеца. Единия ги е виждал, карал малко ако е имало тестдрайв евентуално и ги е изпратил по живо по здраво до портала, където другия ги е поел и по един или друг начин се е сблъскал с всички плюсове и минуси на марката в следващите години. Печените клиенти ни задаваха следния въпрос за начало на разговора: Ти инженер ли си или икономист? След отговор - икономист, разговора продължаваше с: Води ме тогава при камиона да си го разгледам аз и почвай да ми говориш за лизинга...

                          Скоростта е от жизнено важно значение при движението на самосвалите. Имахме една тежка доставка на голямо количество самосвали, на които ограничихме скоростта на 40 км/ч. Виждали ли сте как самосвал се движи на дрифт по табан с препълнен кош?

                          Коментар


                          • #14
                            От: IVECO TRAKER

                            Първоначално публикуван от Kalinkata Преглед на мнение
                            Виждали ли сте как самосвал се движи на дрифт по табан с препълнен кош?
                            Ъхъ... Луд умора няма.
                            Ей тоя пич се пробва на прясна кал сутринта щото му била супер добра машината...
                            Направи 1 курс - на втория закъса и си тръгна от пробите...
                            А дъмперчето си вървеше без проблем... Самосвалите (Камази) тръгнаха чак късния следобед...
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                            • #15
                              От: IVECO TRAKER

                              Първоначално публикуван от kolio33 Преглед на мнение
                              Вижте какво може МАН-чето като имате предвид, че имаме и 110 тонно ремарке с тара 22тона което го няма на снимките

                              http://www.planettrans.bg/gallery/
                              За извънгабаритни товари МАН определено е доста добър избор.
                              Интересното при тях е, че имат най богата палитра от опции за специални приложения.
                              Всички други работят с подизпълнители.

                              Един интересен пример: Двигателя Е-Тех на Рено Магнум във версията Е3 фабично стигаше до 480 кс. Имаше обаче хомологизирана версия с мощност 530 кс, която не се слагаше във фабричните модели, но за сметка на това се купуваше от фирми като TITAN (http://www.gimaextitan.com/) и THOMAS (http://www.thomas-constructeurs.fr/i...ail&vehicle=17).
                              Интересна разлика между французи и немци, която затваря доста врати на първите...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X