Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Интересна руска разработка на нов вид самолет

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Интересна руска разработка на нов вид самолет

    Ето поредната революционна руска разработка, която за съжаление както много други не е намерила все още пазарна реализация.

    http://www.ekip-aviation-concern.com/

    Както винаги всичко изглежда чудесно на четеж и в прототипен стадий, но серийно призводство все още няма???
    [COLOR=blue][COLOR=#000000][FONT=Times New Roman][FONT=Arial Black]When you see DEATH staring in your eyes and you feel her cold breath on your face, don’t slam on the brakes – make a sharp turn…[/FONT] [/FONT][/COLOR]
    [/COLOR]

  • #2
    От: Интересна руска разработка на нов вид самолет

    На чертеж и прототип-добре.
    И като почнат да го зделать, ела да гледаш смях.
    По-добре да се кооперират с някой да им го направи.

    Коментар


    • #3
      От: Интересна руска разработка на нов вид самолет

      Първоначално публикуван от lazarlk Преглед на мнение
      На чертеж и прототип-добре.
      И като почнат да го зделать, ела да гледаш смях.
      По-добре да се кооперират с някой да им го направи.
      Това беше автоматична модна щуротия, без да се обиждаш. Точно пък руснаците ако не могат да си сделват сами хвърчикоптерите, не знам кой може.
      Издъних се на Тюринг теста

      Коментар


      • #4
        От: Интересна руска разработка на нов вид самолет

        Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
        Това беше автоматична модна щуротия, без да се обиждаш. Точно пък руснаците ако не могат да си сделват сами хвърчикоптерите, не знам кой може.
        Военните-да. Ама гражданските.....Я вземи да ми кажеш някой всепризнат руски граждански самолет, дето света се избива да го купува.

        Коментар


        • #5
          От: Интересна руска разработка на нов вид самолет

          Първоначално публикуван от lazarlk Преглед на мнение
          Военните-да. Ама гражданските.....Я вземи да ми кажеш някой всепризнат руски граждански самолет, дето света се избива да го купува.
          Наблегни малко на политиката и ще разбереш защо. И въобще не е заради липса на качества, а именно заради тях...
          Когато опознаеш живота - няма закъде да бързаш...

          Коментар


          • #6
            От: Интересна руска разработка на нов вид самолет

            Първоначално публикуван от lazarlk Преглед на мнение
            Военните-да. Ама гражданските.....Я вземи да ми кажеш някой всепризнат руски граждански самолет, дето света се избива да го купува.
            Пътувал съм и с едните и с другите, и предпочитанията ми не отиват към не-руските. Нищо че на тях съм се возил повече. А за покупките - да му мислят политиците. Самолет не се купува както се купува колело.
            Издъних се на Тюринг теста

            Коментар


            • #7
              От: Интересна руска разработка на нов вид самолет

              Първоначално публикуван от lazarlk Преглед на мнение
              Военните-да. Ама гражданските.....Я вземи да ми кажеш някой всепризнат руски граждански самолет, дето света се избива да го купува.
              За времето, когато е конструиран и пуснат, ту154 например е бил не лош самолет, да не кажем един от най-добрите. В по-късно време и днес го недолюбват поради 2 причини - шум и неикономичност. А и все пак е конструкция на много години. От тогава има сериозно развитие в материалите, двигателите и конструкциите.

              Забележи - никой никъде не споменава летателни качества и надеждност в аргументите си против. Замисли се защо ли?
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #8
                От: Интересна руска разработка на нов вид самолет

                Точно в Ту-154 съм се возил и всичко останало на което съм се возил в сравнение с него е като да сравниш трабант с мерцедес. И джъмбовци, и мъмбовци - някой и друг ербъс от големите евентуално може би се доближава до него по комфорт.

                Ту-134 - отново далеч по-комфортен от тогавашните си преки екиваленти - Боинг 727 и 737, с малко по-комфортен от 727 и с много - от 737.

                Интересното е че въобще не съм запомнил 154ката като шумен самолет, може би е бил шумен в сравнение с някой модерен ербъс например. Но със сигурност не по-шумен от някой по-достолепен джъмбовец.

                Тъй че да речем в личната ми класация - може би някой от чисто новите ербъс А-320 в които съм се возил да се е вързал малко по-комфортен от 154ката, и до там. А не броим въобще че не съм се качвал примерно в Ил-86, Ил-96 или някое подобно прасе.
                Издъних се на Тюринг теста

                Коментар


                • #9
                  От: Интересна руска разработка на нов вид самолет

                  Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                  Интересното е че въобще не съм запомнил 154ката като шумен самолет, може би е бил шумен в сравнение с някой модерен ербъс например.
                  Нямам конкретни данни, пък и не съм се интересувал в подробности. Останал съм с впечатление че се говори за шума навън, а не вътре. Нали и това им е един от аргументите да свалят Конкорд от полети. Не съм останал с впечатление да е липсвал пазар.

                  Не знам и какво са направили през годините руснаците по отношение на двигателите. Поне съм останал с впечатлението че развиват предимно военните си технологии, за което естествено може и да не съм прав.

                  Общо взето аргументите за недопускането им до европейски полети, са същите, каквито и за затварянето на блоковете с Козлодуй - чисто маркетингови и политически, нямащи практически никаква сериозна техническа обоснованост.

                  За информация - на самолет не съм се возил. На пътнически не съм се и качвал. Срам и резил, при положение че баща ми е пилот.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Интересна руска разработка на нов вид самолет

                    Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                    Точно в Ту-154 съм се возил и всичко останало на което съм се возил в сравнение с него е като да сравниш трабант с мерцедес. И джъмбовци, и мъмбовци - някой и друг ербъс от големите евентуално може би се доближава до него по комфорт.

                    Ту-134 - отново далеч по-комфортен от тогавашните си преки екиваленти - Боинг 727 и 737, с малко по-комфортен от 727 и с много - от 737.

                    Интересното е че въобще не съм запомнил 154ката като шумен самолет, може би е бил шумен в сравнение с някой модерен ербъс например. Но със сигурност не по-шумен от някой по-достолепен джъмбовец.

                    Тъй че да речем в личната ми класация - може би някой от чисто новите ербъс А-320 в които съм се возил да се е вързал малко по-комфортен от 154ката, и до там. А не броим въобще че не съм се качвал примерно в Ил-86, Ил-96 или някое подобно прасе.
                    По отношение на комфорта няма спор за тези, с които сравняваш - Ту-154 има много по-еластично крило.
                    За шума - двигателите действително са много шумни (най-вече на Б-варианта), но вътре не се усещаше поради разположението им в опашката. Отвън е съвсем друго нещо. И точно това мерят по летищата. Има и политически елемент разбира се.
                    Друго интересно беше уникалният им колесник, който им даваше много предимства.

                    И за да не съм съвсем офтопик - онова нещо от линка в първия пост си беше само демонстратор, никакъв пазарен успех не му е търсен.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Интересна руска разработка на нов вид самолет

                      Как да не е търсен пазарен успех? Прочети им сайта, там си пише - търсят партньори И т.н.

                      Off topic: според бледите ми спомени от TU154 комфорта му е като на 737 И това е нормално, близки са по възраст. TU154 имаше прякор ПУТИНка, защото само Путин може да ползва тоалетната без да се наведе.

                      A320 е друго поколение, дори има 2 пъти повече тоалетни от TU154 или 737. Сменял сам пелени И в 3те самолета та затова знам тоалетните...

                      Извинете ме за Методиевицата но пиша от телефон И нямам Кирилица.



                      Kak da ne e tarsen pazaren uspeh? Procheti I'm saita, tam si pishe - tarsqt partnyori I t.n.

                      Off topic: spored bledite mi spomeni ot TU154 komforta mu e kato na 737 I tova e normalno, blizki sa po vazrast. TU154 imashe prqkor PUTINka, zashtoto samo Putin moje da polzva toaletnata bez da se navede.


                      A320 e drugo pokolenie, dori ima 2 pati pove4e toaletni ot TU154 ili 737. Smenql sam peleni I v 3te samoleta ta zatova znam toaletnite...


                      Izvinete me za Metodievicata no pisha ot telefon I nqmam Kirilica.
                      Последно редактирано от Peppy; 23-06-10, 08:05. Причина: превод
                      [COLOR=blue][COLOR=#000000][FONT=Times New Roman][FONT=Arial Black]When you see DEATH staring in your eyes and you feel her cold breath on your face, don’t slam on the brakes – make a sharp turn…[/FONT] [/FONT][/COLOR]
                      [/COLOR]

                      Коментар


                      • #12
                        От: Интересна руска разработка на нов вид самолет

                        В интерес на истината под "комфорт" имах предвид само возия и шум вътре в самолета. Факт е че не съм им сравнявал тоалетните, а те са си важен фактор.

                        Конкретно 737 съм го запомнил като изключително друсащ сандък в сравнение дори със 134ка, да не говорим за 154ка. Все пак 737 беше относително малък самолет. Но може би има значение че в руските самолети (е, съветски) ни возеха български пилоти, а в боингите - северно африкански... Може да е било и до майсторлък...
                        Издъних се на Тюринг теста

                        Коментар


                        • #13
                          От: Интересна руска разработка на нов вид самолет

                          Пропускате една много важна подробност. Който е летял на дълги полети с руски и западни самолети я усеща интуитивно. В Ту 154 разстоянието между седалките е по-голямо. Има си и обяснение. Русия не е подписвала международният договор за ограниченията които налагат компаниите за презокеански превози с кораби. Малко история: Когато започват първите успешни прелитания на Атлантика с пасажери, корабособствениците усещат как им се изплъзва бизнеса и надавот вой срещу конкуренцията, най-вече Кунард лайн. Та от тогава и този ограничителен договор. Не си спомням точно в подробности че съм го чел отдавна. Руснаците естествено използват това че не са сложили парафа под това споразумение. Наистина тоалетните са едвали не за джуджета и шумът отвън е доста по-силен в сравнение с техните аналози от запад. Също е истина че са и по-лакоми на гориво/ те пък руснаците кога ли са се интересували от това/ но за конфорт-е конфортно си е. А и Гоблин е прав, ама много прав за пилотите. Пресни спомени от март месец когато ме тътрузиха по небето пилоти от 4 различни нации. Е няма по-добри от нашите!!! Мое мнение, а май че и не само.
                          Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                          Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                          В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                          Коментар


                          • #14
                            От: Интересна руска разработка на нов вид самолет

                            Интересно ми е някой пилот да си каже впечатленията от руски и западен самолет.Как е като управление,как се чувства след полет,въобще всякакви впечатления.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Интересна руска разработка на нов вид самолет

                              Малко не по темата,ама да вляза и аз в "тон"...
                              -като иде реч за авиация на мен лично комфорта ми е последна грижа-основното е надежността на "хвърчилото"!майната му широчината на седалките и разстоянието м/у тях!и нека не се забравя,че надежността много зависи от поддръжката!и то-съвестната!
                              -руските самолети са с най-твърдите(нееластични) крила и ТУ-154 не прави никакво изключение!
                              -ТУ-134 е най-опасният аероплан-с огромна стреловидност на крилете,но и с най-висока скорост на излитане и кацане!е-и с най-висока крейсерска полетна скорост(950км./ч.),което мен не ме топли...но най-малко друса,защото прелита бързо през"ямите".винаги съм избягвал полети с тази томахавка!ама той първоначално е бил мислен за военни цели.
                              -безспорно е,че руските(съветски)конструкции са най-дуракоустойчиви,като поддръжка и условия на експлоатация-просто няма кВо да им се опре в това отношение!
                              -АН-12 и хеликоптера МИ-8 са много уважавани по света!
                              -основен недостатък на руските самолети са неикономичните двигатели.

                              Съвременните аероплани много ми приличат на паркетните нови жипки:по-бързи,по-икономични,по-удобни,с повече екстри и глезотии,но и по-ненадеждни,което в авиацията често е фатално!
                              Хубаво са го казали руснаците:много автомати-слаби резултати!Максима,в чиято истинност се убеждавам все повече,и която все по-усърдно следвам!
                              Последно редактирано от mbenz; 07-07-10, 20:27. Причина: допълнение
                              много автомати-слаби резултати!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X