Не са, не са - http://epicenter.bg/article/-quot-Mo...-/218418/11/33
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Първи пилотиран полет на Crew Dragon
Свий
X
-
Много ми е странно уважаеми колеги, как можете да обърнете всяка смислена тема на тъпотия от типа разговор между агитките на Левски и ЦСКА? Ха да вземете леко да се коригирате и да не засипвате всяка новина с помия за Русия.
Това което се е случило е прекрасно, най-послед Русия ще има конкуренция, а това е добре за човечеството. Да се издигат дитирамби възхваляващи великото постижение обаче е леко смешно. Към момента САЩ евентуално ще наваксат изоставането си в космоса. Колко и как ще го наваксат, ще изпреварят ли и в какво предстои да видим. За целта обаче ще са нужни години, много, много тонове изкарани горе, много полети с хора отишли и върнали се успешно...
Мога само да се надявам, че една евентуална надпревара, ще доведе до нещо смислено за човечеството, а не изливане на трилиони в глупости тук на земята... Надявам се!
- 4 likes
Коментар
-
От как се помня, мине не мине месец и по медиите нов полет, Първо беше до "Салют" после беше "Мир" сега до МКС. Летят си хората . рутинно. Когато Мъск се изръси да изпрати космонавт (астронавт ) с български паспорт тогава ще му се радвам . Един полет е успешен, когато се завърнат космонавтите на земята. Една програма е успешна, когато броя на излитанията е равен на броя на кацанията. Ако е рекъл Господ ще поживеем ще видим. Беше време , когато на орбиталните станций менюто беше от български храни ..ама те американците не ядат таратор нали ,
- 1 like
Коментар
-
-
Сега като се замислих, твърде е възможно ако не са в някаква подобна система като по времето на СССР да не са в състояние да постигнат подобни успехи. Или по-вероятно има да изживяват още много обществени и социални реформи докато стигнат отново до ниво да разгърнат потенциала си. Разбира се всичко това заедно с успеха предмет на темата, не значи да се отписват руснаците от усвояването на Космоса. Както се вижда и от примера с българите, за които сега говорим, при подходящи условия винаги ще има талантливи хора, които да реализират потенциала си.
-
Те от тая система не са излизали. Бяха само в кратка пауза. Разликата е че вече ги няма работещите за тях половин Европа и Азия. Имат ресурсите да мачкат с лекота всяка конкуренция, но мачкат предимно себе си и собствените си умове, както са правили винаги. Какъвто и гений да си, като ти сложат за шеф някой като Рогозин, и изобщо принципите на управление на цялата държава не са мръднали от 50 години, няма как да се получи.
А някога по същия начин и от другата страна на голямата вода дечурлигата мечтаеха да са космонавти.
-
Винаги ми е бил странен ентусиазмът, с който българи се хвърлят на абразурата да защитават руските интереси, все едно са български или пък тяхни собствени. Полетът на Дракона е важен не само в технологичен аспект, демонстрирайки смазващо превъзходство над конкуренцията, включително и американска такава. Важен е, за да покаже какво може комбинацията от демокрация, комбинирана със свобода за инициативността и предприемачеството. Освен това, Мъск, при първия опит преди два дни, каза нещо много важно - този полет има още по-важна цел. Целта да запали отново мечтата за космоса. И мисля, че му се получава.Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.
- 2 likes
Коментар
-
Венци, дефинирай "изоставане", защото нещата не са черно-бели. Защото според мен ако има изоставане, то е в извеждането на хора в космоса и в нищо друго, при това от вече 5-6 години в съвсем нищо друго, даже и транспортните полети, които в голяма степен бяха едва ли не монопол на Русия заради цената.
Сондите си хвърчат, марсоходите си пъплят, правят се фундаментални открития за космоса изобщо, в които руското участие поне привидно е... нула, освен с RD-180 на Атлас. Честно казано не знам поради каква причина.
Arianespace разработва Ариана 6 например, с таргет именно по-ниска цена. При руснаците Рогозин се плюнчи, разни генерали ще разследват колко руски части имало в ракетата на Мъск, и прочие нелепици, но нито дума за това какво ще правят в близко или далечно бъдеще. За съжаление аз съм песимист, още повече за това че биха се хванали да направят нещо с чисто комерсиални, а не военни подбуди. Някоя и друга нелепи аварии напоследък също говорят в неблагоприятна посока.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
- 2 likes
Коментар
-
Хм, преди 10год. за 60х.руб (1600$/мес.) в Москва не можеха да си намерят машинисти (обявите висяха буквално везде в метрото) на всички нелегали това им беше мечта да се легализират чрез метрото (както в соца с кремиковци)
у момента 60х.рубли са под 899$, а вие пишете за под 30х.рубли....Последно редактирано от DBRS; 31-05-20, 21:13.
-
А ти прочете ли ми поста?:
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение...в които руското участие поне привидно е... нула, освен с RD-180 на Атлас...
-
Кацането на първата степен
https://twitter.com/i/status/1266824668939538434байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
Суперспам - спама на суперите
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнениеЦелта да запали отново мечтата за космоса. И мисля, че му се получава.
Отначало и аз като всички останали си викам тия електрически коли много скъпи - абсурд да си купя.
Ама като седнах един път в тях случайно - веднага разбрах каква е разликата между Тесла и всички останали коли.И мотива да иска стотина хиляди.
И вече сериозно обмислям да си купя - така че - аз също ще съм човек който ще пълни джобовете на му..
Коментар
-
Прощавай, ама какво ще се промени в Тесла че да не остарява? Ъпдейт на софтуера ще променя ламарини, батерии, електроника? Или няма да ти се скъсат седалките след 10 години? Ще си остярее точно като дърт лаптоп, на който смениш операционната система - пак ще си е опърпан, пак ще е по-бавен от новите и пак батерията му хич няма да е това, което е била.
И модел X след 10 години ще го гледаш на вторичния пазар като всичко друго. С "много малко цикли на батериите" или "с чисто нов пакет (китайски) батерии" и други подобни. Което не променя факта че Мъск показа на всички че могат да се произвеждат електрички на печалба и да зададе курса на цяла индустрия, в точния момент. Но много неща остават нерешени технологично, и докато това не се промени реално мърдане напред няма да се случи.
-
Какво ще се промени ли? Ами примерно ще излезе автопилот(изцяло истински) и само ще ти го заредят.Една от опциите е че ще почнеш да получаваш информация какво има на кръстовище пред теб в реално време..т.е има опция колите да почнат да си говорят и да обменят информация.И още неща.
Що се отнася до ламарините и хардуера.. Ами след 10 години да речем проблемите ще са доста по малко - защото просто имаш електромотор и.. няма ги хилядата клапанчета ремъчки агренажи аспухи антифризи масла - тоз цилиндър тракал онзи слушал и още 1000 лайна…
Уморих се да мириша пушилеци и мръсотии...Искам и аз от бъдещето
Ех... търся аз тесла ама не ми дават 200 000...а цените им втора са около 150 000 и не мърдат и това е...
Но... може и да се прежаля.. не въртя хич км на година ама един живот живеем...искам да се порадвам...а и с парите ще подкрепя Мъск за Марс примерно)
-
Имаш електомотор и... 2 гардероба електроника, която управлява всичко, със софтуер, писан от... индийци. А както твърде категорично доказала практиката, именно автомобилите с повечко електроника, както и такава в ключови системи могат да те докарат до лудост и финансов крах.
За автопилота - де да ставаше само със софтуер...
Това за трафика може и да се случи в Япония или някоя друга подобна държава, ама за тук не го чакай в следващите 20 години.
...и всичкото това се носи от същите гуми, купчина корозираща ламарина (и алуминия никак не е имунизиран от това) и стъкла и материали, които си стареят по същия начин, и които даже са съхраняваш в гараж с климатик и на сянка, след 10 години ще са морално остарели, и същата тая електроника ще изглежда смешно като параметри на фона на новите модели.
И Мъск не е чак толкова алтав да продава коли за цял живот - няма кой да ги купува такива, нито пък към днешно време е възможно чисто технологично. Само в съвременната силовата електроника за 5-6 години има огромно развитие, хич и да не подхващаме компютрите.
С което не казвам че колите на Мъск са лоши, тъкмо напротив. Оглеждал съм такъв, макар и без да влизам вътре, нито да се возя - еми пипнат си е, макар и някои решения да са изглеждали твърде смели за консервативната ми натура. И Мъск ги прави с идеята за 10-ина години експлоатационен срок - другото е икономическо самоубийство.Последно редактирано от sparkybg; 01-06-20, 00:13.
-
-
Първоначално публикуван от Mais Преглед на мнение... Когато Мъск се изръси да изпрати космонавт (астронавт ) с български паспорт тогава ще му се радвам... Беше време , когато на орбиталните станций менюто беше от български храни ..ама те американците не ядат таратор нали ,
https://www.linkedin.com/in/kdontchev
Кирил Дончев е е директор на наземни операции и подготовка за изстрелване в SpaceX, като работи в компанията на Мъск от 9 години и 11 месеца. В компанията на Елън Мъск има и още един българин – Орлин Велев. Той е част от екипа, отговарящ за структурната стабилност на корабите. Започва работа в SpaceX преди три години, след като завършва машинно инженерство в университета „Джорджия Тех“, а после защитава докторантура по компютърни науки.Последно редактирано от icos; 31-05-20, 16:56.And if all others accepted the lie, then the lie passed into history and became truth.
- 1 like
Коментар
-
-
Нещо дето ми прави впечатление - безжично това, безжично онова, ама всички си се разходжат с дългите жици и на ISS, и в центъра на NASA.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Жицата е много по-надеждна в среда на различни по спектър и мощности радиокомуникации. Интеркомът освен това ограничава кръга на слушащите.
А за шоуто бяха включили нормален микрофон с радио plug-in към камерата.Последно редактирано от Веско; 01-06-20, 09:33.
-
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар