Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Правила за частни самолети във въздушното пространство на САЩ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Правила за частни самолети във въздушното пространство на САЩ

    Мод: Темата произхожда от тук

    Първоначално публикуван от Любенов Преглед на мнение
    Знаеш ли по същото време колко такива самолетчета с наркотици са нарушавали щатското въздушно пространство дневно?Колко са прихванати и свалени от ВВС или НОРАД?
    Знам, че щатското въздушно пространство е свободно за прекосяване от всякакви невоенни летателни средства, идващи от Канада или от Мексико. Това го пише у интернето и го знае всяко хлапе. Самолетите, особено тези тип "Чесна" са нещо като автомобили и се карат по същия начин, стига да си имат съответната регистрация и разрешителни. Все едно да питаш защо Боса не го потопява Бреговата охрана на САЩ всеки път щом навлезне в техни териториални води.
    Последно редактирано от Чавдар (V93); 27-02-17, 15:54.
    В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

  • #2
    От: F-35

    Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
    Знам, че щатското въздушно пространство е свободно за прекосяване от всякакви невоенни летателни средства, идващи от Канада или от Мексико. Това го пише у интернето и го знае всяко хлапе
    A хлапето знае, че не всичко е толкова свободно и безконтролно... Щото там май имат един АПИС (eAPIS)
    Пък и се подават и полетни планове
    Май има известна разлика и примера с яхтите не е съвсем коректен...
    Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
    Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

    Коментар


    • #3
      От: F-35

      Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
      A хлапето знае, че не всичко е толкова свободно и безконтролно... Щото там май имат един АПИС (eAPIS)
      eAPIS касае превозвачи, вкл. "аеро-таксита", не и Джош и Ханк с личните им хвърчилки. Всяка от тях си има транспондерче, което показва дали са си платили всички застраховки, разрешителни и дали са заявили (по интернет!) накъде смятат да летят. Одобрение на летателния план не се изисква. Могат също така да кацнат където си искат, не само на определени "entry airports".
      В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

      Коментар


      • #4
        От: F-35

        Викаш да не чета щатските държавни сайтове, a да вярвам на хлапетата:
        The eAPIS Online Transmission System requires new commercial air carriers, air APIS transmitters and private flyers to register and confirm their registration information.
        https://www.cbp.gov/travel/travel-in...ivate-aircraft
        This rule requires private pilots or their designees to transmit electronically to CBP:
        • Traveler manifest information for each individual traveling onboard the aircraft
        • Notice of arrival information
        • Notice of departure information

        This data must be received by CBP no later than 60 minutes prior to departure for flights arriving in or departing from the United States.
        Уж с документи работиш, пък нещо не ти се чете, че ПРЕДИ излитане трябва да си подал информация откъде, за къде и с кого летиш...
        Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
        Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

        Коментар


        • #5
          От: F-35

          Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
          нещо не ти се чете, че ПРЕДИ излитане трябва да си подал информация откъде, за къде и с кого летиш...
          Е, убу, де, нещо да пише за разрешение, за предварително одобрение / съгласуване? Срок от един-два месеца предварително, писмено и плащане на такса за тапия (щото ей сега ще ти изровя правилата в Матушка и ще съжаляваш, че си повдигнал този въпрос )? Просто пускаш по електронен път информацията непосредствено преди да излетиш и толкова.
          В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

          Коментар


          • #6
            От: F-35

            Да де, знаеш кой откъде и за къде лети... Като междувременно можеш да му забраниш кацане на територията на щатите... Или казваш - това е безконтролно - всеки може да си хвърка както и където си иска?
            Та нали тази информация е нужна точно на ПВО-то - за да знае/очаква кой къде ще влезе, и да не вдига изтребителите за щяло и не щяло?
            Знаеш ли за случката в България през 90-те години, когато май МИГ-21 разпиля из страната голяма група западни частни пилоти - всеки кацна кой където свари като ги подгонил изтребителя
            Причината доколкото се сещам бе, че ПВО-то не е получила информация за полетния план...
            Така, че има голяма разлика между това да видиш/прихванеш НЛО, или да следиш полет, за който имаш информация...

            И двата можеш да ги виждаш на радара, ама реакцията е различна....

            Но се отклонихме от Ф-35
            Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
            Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

            Коментар


            • #7
              От: F-35

              Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
              Знаеш ли за случката в България през 90-те години, когато май МИГ-21 разпиля из страната голяма група западни частни пилоти - всеки кацна кой където свари като ги подгонил изтребителя
              Причината доколкото се сещам бе, че ПВО-то не е получила информация за полетния план...
              Не знам за такава случка. А не се ли замисляш тази "голяма група западни частни пилоти" защо си е хвърчала "безпечно" над Мамковината ни? Защото дълго време така се е правело (в нормалния свят), преди да се случи "9/11" и да въведат прословутото "eAPIS". Илиииииии... Сорос им е бил платил да тестват нашата ПВО?
              В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

              Коментар


              • #8
                От: F-35

                С една дума - от многото приказки разбрах, че въпреки изразеното неудоволствие, се съгласи с моята теза Ще ударя една чертичка в бележника

                P.S. благодаря за преместването и се извинявам на модератора - наистина поизцапахме другата тема
                Последно редактирано от slowtraveler; 27-02-17, 15:59.
                Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                Коментар


                • #9
                  От: F-35

                  Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                  С една дума - от многото приказки разбрах, че въпреки изразеното неудоволствие, се съгласи с моята теза Ще ударя една чертичка в бележника
                  Тезата, не разбрах каква е. По-горе имаше теза, че трафиканти на дрога прелитат, без ПВО-то на САЩ да ги засече. Моята теза е, че можеш да си пренасяш дрога с малък самолет през въздушната граница на САЩ, както аз мога да "контрабандирам" крушова ракия и цигари (докато разликата в цената им си заслужаваше) през българо-сръбската граница по шосе. Заявяваш, че не носиш нищо и ако решат да те проверят - ще те хванат. В повечето случаи просто не те проверяват. Какво ПВО, какви изтребители?
                  В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Правила за частни самолети във въздушното пространство на САЩ

                    Дали ги засича или не - не знаем... При всички случаи ще ги засича по-трудно, след като Обама посъкрати там една програма за система с радари, откриващи нисколетящи малки самолети точно за Мексиканската граница...
                    А дали те проверяват - не знам... Това, което съм виждал на видеоматериали - уговаряш къде ще те проверяват, кацаш, заставаш на 'митническата' рампа и чакаш да дойде граничния служител. Дотогава нямаш право да напускаш самолета..
                    Тръгнеш ли да шаваш (особено навлизане в забранени зони) - пращат изтребители..
                    Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                    Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Правила за частни самолети във въздушното пространство на САЩ

                      Правила за частни самолети във въздушното пространство на САЩ
                      Последно редактиран от Чавдар (V93) ; Днес в 15:54
                      Обаче някой, който само гледа заглавията на темите, какво ли ще си помисли? То теми за тунинг, за яхти и плавания, та и проблематиката на пилотирането на частни самолети и то над САЩ вълнуват публиката тука?
                      В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Правила за частни самолети във въздушното пространство на САЩ

                        Ужасници. Ще ме амбицирате да си изкарам тапия и да видя как се лети тук.
                        Издъних се на Тюринг теста

                        Коментар


                        • #13
                          От: Правила за частни самолети във въздушното пространство на САЩ

                          Ами то си е офроуд Току-виж сме решили - PPL в джоба и през мексиканската граница
                          Хаха - Гоблина ме е изпреварил
                          Гоблине, един съвет - обръсни се добре преди да се явиш в тези служби Приятел с мустак всеки път трудно преминаваше граничните проверки в щатите и Великобритания (въпреки, че отдавна има и английски паспорт )....
                          Всеки път го отделяха от масата пасажери за допълнителна проверка
                          Откакто си обръсна мустака - проблеми няма
                          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Правила за частни самолети във въздушното пространство на САЩ

                            Slowtraveler, върна ме в младите години! 14 май бяха, влизаха от юг. Точно в този ден големи учения на ВВС в цяла България. В Графа началник полети "Дядото", планшетист- брат ми. На дежурни машини пилот kapitan Банков, височинник- Аз. Нямаше ги в зададения за деня летателен план /абе с 2 думи, никoй не ги знаеше какви са и какво правят там, летят си във формация/.
                            Като се изсипал Банков с 21то, и понеже лети с няколко пъти над тяхната скорост, се разпилели като пилци. Бяха изпокацали на няколко летища. Ама беше голям ташак- цяла ескадрила дружно нарушава въздушното пространство! Хахахаха
                            Като звънна звънеца, ние псуваме /баш днеска ли бе, у средата на полети...", като се качи Банков в самолета, и го сръга така, че щеше да издуха отражателя, беше интересно. И от отлепянето форсаж, и тегли нагоре все едно го гони някои. Тия от СКПто, като им диктуват целите, "дядото" ги напсувал да не приказват глупости, че ще отиде в Труд /големия радар там, от там ги диктуват/ и ще ги попилее. Въпреки всичката дандания, задачата изпълненя, противника прихванат! хахаха

                            Летателни планове се попълват тук. Не е чак толкова разградена нива, колкото си мислят някои. Има, и може да се докладваш по телефона, и да "оправиш" митница пак по телефона. То и по лодките го има. Ама трябва да си "редовен" и да те знаят. Ние заради такива работи минавахме интервюта, сега имам индетификационен документ издаден от едни служби /демек съм добро момче/.

                            Гоблине, ако ще ставаш пилот, ела учи тук, времето е идеално за начинаещи. Те и за това ония кретени, дето се треснаха в кулите на 9/11 учили тук.
                            https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                            Коментар


                            • #15
                              От: Правила за частни самолети във въздушното пространство на САЩ

                              https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Night_Flier

                              Читали?
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X