Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Катастрофи на един Тъндърбърд и един Блу Ейнджъл в един и същи ден?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Катастрофи на един Тъндърбърд и един Блу Ейнджъл в един и същи ден?

    За да не останат по-назад, днес Су-27 на Руските Витязи също е паднал.Пилота е загинал.Лека им пръст на всички летци.
    А да попитам във връзка с тези отвори - защо на един (трети) са по-отворени, отколкото на останалите?
    Летят във формация, с (приблизително) еднакво натоварване на двигателите...
    Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
    0887/осемпет 66 4осем

    Коментар


    • #17
      От: Катастрофи на един Тъндърбърд и един Блу Ейнджъл в един и същи ден?

      Първоначално публикуван от Маркони Преглед на мнение
      За да не останат по-назад, днес Су-27 на Руските Витязи също е паднал.Пилота е загинал.Лека им пръст на всички летци.
      А да попитам във връзка с тези отвори - защо на един (трети) са по-отворени, отколкото на останалите?
      Летят във формация, с (приблизително) еднакво натоварване на двигателите...
      Бог да прости и Витяза...

      Ако са отвори, натоварването не е било еднакво няколко секунди преди снимката. Преди да се съберат са идвали отвсякъде - единия от долу, другия от горе, единия по права линия, другия във вираж и прочее.
      Последно редактирано от Goblin; 09-06-16, 16:20.
      Издъних се на Тюринг теста

      Коментар


      • #18
        От: Катастрофи на един Тъндърбърд и един Блу Ейнджъл в един и същи ден?

        Бог да го прости и вечна памет на пилота от Витязи-те!
        Ако това са отвори , участващи в регулировката на подаването на количеството въздух към ТРД-то , то те са различно отворени защото двигателите са различно износени, различно е оптичането на всеки един самолет поради различното му място в групата/формацията/ . Различават се и натоварванията на моторите или най-ненатоварен е този на водача и най-натоварен е този на най-крайния/външния воден. Най-външния воден, ляв или десен , работи най-много с ръчката за газ /РУД-ръчка за управление на двигателя/ защото постоянно трябва да компенсира и да пази стриктно мястото си в строя.
        Лека Вечер!

        Коментар


        • #19
          От: Катастрофи на един Тъндърбърд и един Блу Ейнджъл в един и същи ден?

          Причината за катастрофата със Су-27 на Русские витязи е инсулт на пилота.

          https://lenta.ru/news/2016/06/12/samolet/
          За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
          0878 79 20 61 Борис

          Коментар


          • #20
            От: Катастрофи на един Тъндърбърд и един Блу Ейнджъл в един и същи ден?

            Това звучи малко като собствените статии от Блиц (чуждите ги превеждат що годе добре) - търси се сензация без никакви данни или дори следа от мисъл.....
            Инсулт, ама май преди това писаха, че е започнал катапултиране (изкаран, но не разтворен парашут)..
            Освен това забраниха полетите на СУ-шките до установяване на причината...
            Между другото и руските демонстрационни групи летят на дърти машинки - падналата май бе 1991г, като преди да отиде при Витязите е била спряна за известно време от полети (и изведена от строя) в поделение заради открити пукнатини по силови елементи..
            Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
            Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

            Коментар


            • #21
              От: Катастрофи на един Тъндърбърд и един Блу Ейнджъл в един и същи ден?

              Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
              ...
              Освен това забраниха полетите на СУ-шките до установяване на причината...
              Това е стандартна процедура в подобни случаи. И тук отмениха следващите изяви на ангелите след катастрофата. Подозирам че са спрели полетите на демонстрационните, не на всички. Няма логика да спрат полетите на всички 27ци, тия витязките вероятно са от най-старите.
              Издъних се на Тюринг теста

              Коментар


              • #22
                От: Катастрофи на един Тъндърбърд и един Блу Ейнджъл в един и същи ден?

                Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                Подозирам че са спрели полетите на демонстрационните, не на всички.
                На всички, то пак си е в рамките стандартната процедура, ма във вариант: "По католик от папата". А витязките самолети съвсем не са от най-старите, този, бидейки от '91-ва, е произведен 10 години след началото на същото.
                Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                Коментар


                • #23
                  От: Катастрофи на един Тъндърбърд и един Блу Ейнджъл в един и същи ден?

                  Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                  Няма логика да спрат полетите на всички 27ци....
                  Зависи текущия командващ колко се е спекал. Имам предвид този който нарежда спирането.
                  Снимките с "дупките" - за мен това е нещо абсолютно нещатно, дали е дупка, дали е лепната мръсотия не мога да преценя
                  Има ли клипчета със самите инциденти?
                  0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                  Коментар


                  • #24
                    От: Катастрофи на един Тъндърбърд и един Блу Ейнджъл в един и същи ден?

                    Ти пък, мръсотия. Гледал съм ги отблизо, муха да е залепнала, веднага се почиства от едни пичове които не се навеждат, винаги са изправени като бастуни.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Катастрофи на един Тъндърбърд и един Блу Ейнджъл в един и същи ден?

                      Клипчета - не. Поне не за щатските.
                      За дупките ще огледам снимките от предишните години като си изровя диска. Хубавото при моята щракалница е че през годините мога да сравнявам
                      Издъних се на Тюринг теста

                      Коментар


                      • #26
                        От: Катастрофи на един Тъндърбърд и един Блу Ейнджъл в един и същи ден?

                        Няма клипове и за руските...
                        Последните заснети кадри са как компактната група преди разпускането започва да 'закача' в набор и крен долния край на ниската плътна облачност...
                        Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                        Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X