Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Изтребител-аматьор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Изтребител-аматьор

    Падам си по идиотски въпроси, и съм благодарен, че все пак отговаряте!
    Та по темата:почвам романтично-още като малък обичам самолетите и си кривя врата в небето по тях.
    Така или иначе пилот не станах...А много исках.И още искам, де!И то не какъв да е пилот...А от тези дето се возят на скъпи и бързи реактивни изтребители.
    Та на идиотския въпрос:
    Имам много пари, примерно...(всъщност нямам и малко)И искам да си сбъдна детската мечта...
    С две думи:
    Има ли кой да ми даде разрешително за пилот на самолет от тип МиГ-23-25-29, или Су- 27, или F-14-15-16-18, без да съм бил военен летец никога?Говоря за някаква легална школа, без разни мушингии!
    Има ли откъде да си купя легално подобна машина (естествено без бойно оборудване, авионика, и т.н.), и да имам правото да си я експлоатирам за превоз?Да кажем да си литна до Мадрид?Вместо да го направя с някой Гълфстрийм, или да се чекирам за Луфтханза два часа по-рано, просто си паля Су-то...
    Кратко и ясно за последно:
    Може ли аматьор без никакви летателни навици да управлява свръхзвуков изтребител легално?
    Ако може, има ли откъде да го купи легално, и дали може да си врътка кръгчета където му скимне?
    Уговорката е че пари има много, и за всичко, и самолета си е цивилен-ракети, бомби и друго оръжие не може да носи.
    Сори, въпроса може да е тъп, но съм на две ракии, а това верно ми е било мечта...и още е...
    Последно редактирано от Маркони; 19-11-14, 22:34. Причина: Правопис...
    Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
    0887/осемпет 66 4осем

  • #2
    От: Изтребител-аматьор

    Без да претендирам за познания по темата, си спомням, че по някое от Дискавъритата имаше сериал за подобни сбъднати детски мечти, където хора с много пари караха какво ли не. Обаче най-опасния чист изтребител май беше МИГ-17 или 19. Та при много-много пари сигурно и твоята детска мечта може да се сбъдне ако си физически годен за пилот и преминеш медицинските прегледи.
    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
    Из "Златния телец"

    Коментар


    • #3
      От: Изтребител-аматьор

      Значи шанс има!!!
      Марси, Коко!!!
      Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
      0887/осемпет 66 4осем

      Коментар


      • #4
        От: Изтребител-аматьор

        Шанс има , ама няма да е баша така :
        "...просто си паля ..."
        Щото нали се сещаш , ще излиташ от летища , въздушни коридори .. .тинтири минтири .... все контролирани работи изискващ време
        Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
        За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

        A1+

        Коментар


        • #5
          От: Изтребител-аматьор

          Факт.
          Има един тон бумащина преди всеки полет.Ако щеш да пръскаш лозя над Мелнишко, примерно...
          Какво остава за международен полет, със "необичаен" транспортьор...
          Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
          0887/осемпет 66 4осем

          Коментар


          • #6
            От: Изтребител-аматьор

            Първоначално публикуван от Маркони Преглед на мнение
            ..........просто си паля Су-то...
            ...
            Това не е така просто. Не е автомобил!

            Иначе успех с мечтите и да дадеш едно кръгче!
            Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

            Коментар


            • #7
              От: Изтребител-аматьор

              В Щатите преди четири години имаше поне три Су-27 в частни ръце (фирма), един продаден, два чакащи продажба (ремонтирани до ново състояние). Продадения замина за пет милиона зелени (това беше навръх кризата, сега не знам колко ще е), срещу необходимата сума фирмата също провеждаше курсове по обучение и подготвяше за лиценз.

              И това са само модерните, иначе по-стари мигове якове и каквото се сетиш си има и си се продават.

              При положение че тези машини са купени от Русия, предполагам аналогични услуги има и там.

              Ако е само за връткане на кръгче - в Русия подобни центрове са да речем не под път и над път, но не липсват. Ако не ме лъже паметта да те повозят в тренировъчна 29ка (или нещо поне толкова модерно) почваше от 6 бона зелени (с няколкодневна подготовка), по-скъпите пакети май те оставяха да подърпаш ръчката.
              Издъних се на Тюринг теста

              Коментар


              • #8
                От: Изтребител-аматьор

                Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                ......
                По презумпция с парите нямаме проблеми .
                Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                Из "Златния телец"

                Коментар


                • #9
                  От: Изтребител-аматьор

                  Гоблине, знам за тези в Русия...
                  Ама там са си под наем.Виж, тези в щатите...За нещо такова говоря.
                  Не държа да е Су.Някой прашасал Ф-14 е чудесен вариант.
                  Ама май в Европата няма да те пуснат с нещо подобно хвърчащо на Хийтроу, Шарл дьо Гол, или Амстердам...
                  Пък може и да те пуснат...Ако си платиш коридора и летищните такси...И всичко друго дето не го знам, и не се сещам...
                  Младежи, уважавайте старостта - тя е вашето бъдеще...
                  0887/осемпет 66 4осем

                  Коментар


                  • #10
                    От: Изтребител-аматьор

                    И аз не го знам, но по никакъв начин не вярвам да те пуснат - не само в Европа. За отворени летища и транспорт въобще забрави.

                    Тези в Щатите се карат като колекционерски, участват по изложения, демонстрации и подобни. Но по никакъв начин не се мотаят като частни самолети по летищата, нито се ползват като транспорт. Предполагам че преди всеки полет представят план до последния завой.

                    В момента някаква фирма обещава свръхзвуков "частен изтребител" - Saker S1, за 2019та. Май това ще е оптималния вариант, зер ще е регистриран и прочее, с поведение на относително модерен боен. Почвай да пестиш.
                    Издъних се на Тюринг теста

                    Коментар


                    • #11
                      От: Изтребител-аматьор

                      Един летателен час на боен самолет в зависимост от модела варира от 5 до 25 и нагоре хиляди евро . Това предполагам е даже доста по малко от реалното защото военните не плащат летищни такси и всичко останало което ще трябва да плащаш като цивилен . Предполагам че това не включва и летищната инфраструктура която те имат налична от много години . Освен ако не си в топ 10 на най богатите поне в България това са си доста сериозни разходи .
                      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                      Коментар


                      • #12
                        От: Изтребител-аматьор

                        Не знам дали изобщо и в частност кой от руските изтребители ще покрие изискванията за шум. Не напразно почти на целия по-стар цивилен руски авиопарк е забранено да лети по международни линии.
                        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                        Из "Златния телец"

                        Коментар


                        • #13
                          От: Изтребител-аматьор

                          Филма по Дискавари беше точно за такива любители и беше за летище някъде в Южна Африка!
                          ''Хубави сте, но сте празни..''- продължи малкият принц. - ''За вас не може да се умре.''.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Изтребител-аматьор

                            Не вярвам да има формално ограничение по летищата... Ограничението ще е от друго естество - трябва ти достатъчно голяма писта.
                            А такива имат регионалните, но не и частните малки летища. За по-голямо летище и заемане на голяма писта навярно плана трябва да е одобрен доста време напред, защото може просто да няма лот. Ако си спомняте навремето БГА БАЛКАН продаде за няколко милиона правото си за кацане на някакво английско летище (май Хийтроу) в определеното време.
                            Наскоро май унгарци бяха възстановили, и потрошили МИГ-15 (има и видео на възстановяването, пробните полети и аварията в тубата)...
                            Имаше и много голяма частна операция за възстановяване на катастрофирал преди 50-60г бомбардировач в Гренландия, който след възстановяването на място и точно преди полета до континента се запали и бе напълно унищожен заради скъсана горивна тръбичка...

                            И за 'закуска' - няколко забавни реални истории с изтребители и други военни самолети в 'цивилно' небе:
                            1. На руснаци (бяха някоя от пилотажните им групи) им дали 'цивилен' код на полета, който се използва предимно за дадена пасажерска авиокомпания. На запитване за по-голяма височина кулата из централна Европа разрешава: наберете FL280 . След секунди получава потвърждение - 'достигната/заета'. Последва запитване за по-висок ешалон, разрешение и след секунди отново - потвърждение че височината е заета. Кулата започва да чеше черепа -руснаците са непредвидими, ама що за пасажерски самолет го прави този номер, и предлага височина на границата на възможностите на пасажерските самолети - отново след секунди - 'там сме'. Накрая питат за типа на самолета - СУ-27 (май хвъркаха за изложението за Ла Бурже)

                            2. Американци: нов диспечер на кулата в 'цивилен' район, където често хвъркат У-2 и SR-71. Та цивилните чуват следния разговор: Кулата, искам да заема височина 60х.фута. Кулата с насмешка: ами ако можете да я наберете - имате я. Отговор - разбрано, спускам се до 60х.фута. А насреща - гузно мълчание
                            Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                            Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Изтребител-аматьор

                              Има една игра-авиосимулатор,war thunder се казва.Пробвай там,поне е безплатно-освен ,ако не се обурудваш с ръчки,педали,джойстици и 3D очила.Докато натрупаш милиончетата за истински самолет.
                              Последно редактирано от gimax; 20-11-14, 07:25.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X