Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стратегически транспортни самолети за ВВС

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Стратегически транспортни самолети за ВВС

    България участва в групата SAC (Strategic Airlift Capability),
    http://en.wikipedia.org/wiki/NATO_St...ift_Capability
    На няколко места попадам на информация, че ВВС трябва да придобият три стратегически транспортни самолета но нищо поче.
    Ако някой знае нещо повече моля да сподели, ще бъда благодарен на всякаква информация по въпроса!


    За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
    0878 79 20 61 Борис

  • #2
    От: Стратегически транспортни самолети за ВВС

    Първоначално публикуван от gabocvet Преглед на мнение
    ...
    На няколко места попадам на информация, че ВВС трябва да придобият три стратегически транспортни самолета но нищо поче. ...
    Цъ! То си го пише в линка, че 3-те С-17 са придобити от консорциума (SAC). Не виждам да става въпрос всяка от страните да има по 3 такива самолета.
    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #3
      От: Стратегически транспортни самолети за ВВС

      ЕЕЕЕ ако са за нас най-после ще има какво да лети.

      А какво ще превозва казват ли?
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #4
        От: Стратегически транспортни самолети за ВВС

        Отдавна има един пилот(а дано има и други) на C-17 и е командир на екипаж. Няма как да имаме собствен С-17, много е скъп.Камо ли цели 3 броя, то Великобритания мисля че няма повече от 5-10 самолета.
        За този имаме участие, тоест пилота е наш.

        http://www.airliners.net/photo/Hunga...ter/1800141/L/

        Мъкнали са такива нещица.

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1084.jpg
Прегледи:1
Размер:157.0 КБ
ID:5618231Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1140.jpg
Прегледи:1
Размер:109.7 КБ
ID:5618233 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1085.jpg
Прегледи:1
Размер:196.9 КБ
ID:5618240


        Тук има тъй да се каже историята по-подробно и разкази от пилота.

        http://forum.aeropress-bg.com/viewtopic.php?f=1&t=354

        Коментар


        • #5
          От: Стратегически транспортни самолети за ВВС

          Първоначално публикуван от Чавдар (V93)
          Цъ! То си го пише в линка, че 3-те С-17 са придобити от консорциума (SAC). Не виждам да става въпрос всяка от страните да има по 3 такива самолета.
          Чавдаре може да не съм се изразил правилно в групата имаме право на 65 часа годишно на самолет, говоря за отделно закупуване на други 3 самолета.
          А по въпроса, че са голяма лъжица за нашата уста спор няма.
          За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
          0878 79 20 61 Борис

          Коментар


          • #6
            От: Стратегически транспортни самолети за ВВС

            Много ме съмнява да се изхвърлим да купуваме С-17,еле пък цели 3,те поръчката за Спартаните я намалиха от 5 на 3 и миналата година отказаха 2 Херкулеса(С-130Н) на "политическа цена" че сега ще се бръкнат по 300 милиона $ за самолет.Вярно е , че производството на С-17 спира догодина и имат произведени и отказани 10 самолета които така си седят в завода ама баш нас да натиснат да ги купуваме,те австралийците вече обявиха че купуват още 3 с опция за още 2 ама те не се спират да летят.

            Коментар


            • #7
              От: Стратегически транспортни самолети за ВВС

              Не говоря за закупуване на С-17, а по принцип за закупуване на стратегически превоз примерно от типа на С 130 или А 400, поне на това съм попадал случайно и това беше във връзка със задграничните мисии на БА.
              Директно се говореше за недостатъчния капацитет и обсег на Спартан.
              За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
              0878 79 20 61 Борис

              Коментар


              • #8
                От: Стратегически транспортни самолети за ВВС

                След като догодина прекратяваме мисията ни в Афганистан незнам за какво ще са ни тези самолети.А 400М е нов самолет току що започна да постъпва във ВВС на поръчали те го страни и е още скъп за нас.Винаги съм бил за за купуването на поне 2 С-130,двигателите и авиониката на С-130J са същите като на нашите Спартани-така поне няма да имаме проблеми с подръжката и експлоатацията.Освен това употребявани Херкулеси след КВР могат да се намерят на добри пари.

                Коментар


                • #9
                  От: Стратегически транспортни самолети за ВВС

                  Говорите за тактически( Херкулес не е малък) и стратегически транспортни.Знаете че не са евтини въобще и ако нямаме някакъв контингент някъде, смисъл от тях никакъв.А ако имаме армейски части нейде в света има един куп фирми с основно занимание транспорт на товари от точка А до точка Б. Ако щеш и Ан-124 Руслан можеш да си наемеш, та даже и от ВВС на Русия.Няма смисъл просто.Дайте да вземем големи самолети та и не да сме "барабар Петко с мъжете".Защо?Имаме част във вид на часове за С-17, стигат ни.А-400 тепърва влиза в строя, а и намаля бройката на самолетите които ще се произведат, от там им скача цената.Това че авиониката на С-130J била като на Спартана с какво го прави по евтин?Нашите Спартани доста време прекараха по пистите в стоене от колкото в летене.Имахме проблеми с части и т.н. докато не сключиха един договор за обслужване за 10 години за сериозна сума, та поне да са в движение дето се казва.Друг въпрос, то ние и пилоти много нямаме.И такъв проблем имаше по едно време.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X