Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Реставрация на МиГ-3 в Новосибирск.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Реставрация на МиГ-3 в Новосибирск.

    Вижте как от тези ръждясалите останки



    с нечовешки усилия и много труд се получава този хубавец



    ТукаИ видео със същия самолет:


  • #2
    От: Реставрация на МиГ-3 в Новосибирск.

    Уникална машина ,прилича на ЛА-5,разликата е в торпедото зад витлото,но е със същата скъсена част зад кокпита на пилота.Машини ветерани ,прибирали се често с големи липси от корпусите и разбит фюзелаж имайки впредвид ,че е имало и доста дърво в конструкциите с цел повратливост и скорост при маневрите на тогавашният въздушен бой,пилотите винаги са летели на ръба на възможностите човек и машина, а героизма на Алексей Мересиев с ЛА-5 е безпрецедентен.Тия самолети и историите около тях ми бяха от първите четива като дете!Имаше енциклопедия на руската авиация обхващаше делата на абсолютно всички авиоконструктори.МиГ -3 е един от кошмарите на "Луфтвафе", а за това рециклиране е отишъл зверски труд,но ненапразно!
    Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

    Коментар


    • #3
      От: Реставрация на МиГ-3 в Новосибирск.

      Така се правят истинските неща... А нашите на Крумово ги реставрирахме с блажна боя

      Коментар


      • #4
        От: Реставрация на МиГ-3 в Новосибирск.

        Първоначално публикуван от gkesov Преглед на мнение
        ... ги реставрирахме с блажна боя
        Да го разбираме, че си бил от многото доброволци или спонсори които ги реставрираха, ама си нямал хубава боя?

        Коментар


        • #5
          От: Реставрация на МиГ-3 в Новосибирск.

          Дали им плащат данъци? Ако не се използва от авиокомпания, данъците били нещо в стила на тези за автомобилите, на единица мощност. Което е скъпо.

          Коментар


          • #6
            От: Реставрация на МиГ-3 в Новосибирск.

            Първоначално публикуван от gkesov Преглед на мнение
            Така се правят истинските неща... А нашите на Крумово ги реставрирахме с блажна боя
            И това не е малко...
            А някои правят и повече...виж безмерци
            Всеки трети е шести

            Коментар


            • #7
              От: Реставрация на МиГ-3 в Новосибирск.

              Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
              ... МиГ -3 е един от кошмарите на "Луфтвафе" ...
              Чак пък кошмар ... Височинен изтребител с не особено добри характеристики на по-малките височини, където основно са се водили въздушните боеве на фронта. Доста слабичко въоръжение (1 бр. 12.7 мм и 2 х 7.62 картечници). Не случайно още след първата година на войната повечето оцелели машини от този тип са ги прехвърлили на ПВО в тила ...
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • #8
                От: Реставрация на МиГ-3 в Новосибирск.

                Тоя самолет е създаден с концепцията че СССР ще воюва с Англия и евентуално САЩ в съюз с Германия . А те както е известно имат доста голяма и силна бомбардировъчна авиация . Войната се развива по съвсем друг начин за което конструкторите нямат вина и това си е един прекрасен самолет .
                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                Коментар


                • #9
                  От: Реставрация на МиГ-3 в Новосибирск.

                  Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                  Тоя самолет е създаден с концепцията че СССР ще воюва с Англия и евентуално САЩ в съюз с Германия . А те както е известно имат доста голяма и силна бомбардировъчна авиация . Войната се развива по съвсем друг начин за което конструкторите нямат вина и това си е един прекрасен самолет .
                  Много дълбоко се съмнявам в това ти твърдение. Заданията за разработване на новите изтребители (МиГ-3, Як-1, ЛАГГ-3) непосредствено преди войната са поставени на конструкторските бюра през 1939 г., когато, общо взето, най-сериозната военна заплаха за СССР в Европа е идвала от Германия.


                  ...
                  Поздно ночью, перед тем как отпустить домой, Сталин сказал:
                  — Организуйте изучение нашими людьми немецких самолетов. Сравните их с новыми нашими. Научитесь их бить.

                  Из разговор със Сталин през 1940 г. Ал. Яковлев, "Цель жизни"

                  И още от Яковлев

                  Примерно так же получилось с истребителем МиГ-3, созданным в начале 1940 года. Конструкторы Артем Микоян и Михаил Гуревич воплотили в этой машине все достижения аэродинамики того времени. На самолет установили двигатель Микулина АМ-39. По тому времени МиГ-3 был лучшим по скорости истребителем: максимальная скорость его равнялась 640 километрам в час. Это был также самый высотный из всех истребителей. Его преимуществу в потолке перед другими истребителями придавалось очень большое значение.
                  Тактическая доктрина конца 30-х годов исходила из того, что воздушная война будет происходить на больших высотах. Во всех странах мира стремились поднять потолок боевых самолетов. МиГ-3 обладал серьезными преимуществами перед немецким «Мессершмиттом» не только по высоте и скорости, но и по вооружению. На нем было пять огневых точек вместо трех у «Мессершмитта».
                  Но в первые же месяцы войны оказалось, что немецкие летчики на истребителях «Мессершмитт», обладавших меньшей высотностью, чем МиГ, не желают вести бои на тех высотах, где они были слабее МиГов. Наоборот, они стремились завязать все бои на малой высоте, где более тяжелый МиГ проигрывал в маневре. Большую скорость МиГ развивал на больших высотах, а на малых он этого преимущества не имел. К тому же продолжительность полета МиГа на малых высотах была недостаточной.
                  Излиза, че просто конструкторите са изхождали от грешни предпоставки за характера на бъдещата война във въздуха ...


                  И още в допълнение за "прекрасния самолет" мога само да дам думата на безспорен познавач на тази машина

                  Сравнивая МИГ-3 с МЕ-109, я откровенно сказал, что наш самолет, несмотря на многие его достоинства, все-таки очень тяжел и на малых высотах уступает «мессершмитту» в маневренности. Слабовато у него и вооружение....
                  К тому времени уже все наши летчики отказались от фонаря на кабине МИГ-3. На большой скорости он не открывался, и в критический момент летчик не мог выброситься с парашютом.

                  Александър Покрышкин, Небо войны
                  Не случайно производството на тази машина е било прекратено още през октомври 1941 ...
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Реставрация на МиГ-3 в Новосибирск.

                    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                    Много дълбоко се съмнявам в това ти твърдение. Заданията за разработване на новите изтребители (МиГ-3, Як-1, ЛАГГ-3) непосредствено преди войната са поставени на конструкторските бюра през 1939 г., когато, общо взето, най-сериозната военна заплаха за СССР в Европа е идвала от Германия.
                    Така де само че през 1939 година СССР и Германия са съюзници и братски си поделят Полша . Даже и съвместен военен парад имат . Това че съветската/руската история всячески се опитва да неглижира този период и фактите около него е съвсем друг въпрос . Доста документи около пакта Молотов - Рибентроп все още са секретни и едва ли ще видят някога бял свят . В духа на темата тия дни попаднах на този филм https://www.youtube.com/watch?v=iMWUffOEDys касаещ военната история от това време . Дългичък е но си заслужава да се види .
                    Последно редактирано от sek.1; 28-06-14, 10:52.
                    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                    Коментар


                    • #11
                      От: Реставрация на МиГ-3 в Новосибирск.

                      Е, това, че немците са увличали руснаците да се бият на ниска височина не е заради конструкторска грешка - всеки е гледал да дръпне противника в условия, които са по-изгодни неговата техника...
                      Покришкин все пак ако си спомням правилно е летял основно (и е станал Герой) на Аерокобрата, а не на МИГ... И май бе писал в своята книга (и в 'тефтерчето' също), каква е била тактиката - ако имаш по-добра скороподемност, гледаш да въвлечеш противника във вертикален бой... Ако пък там остъпваш - дърпаш към хоризонтален. Същото е и с височините... Не виждам никаква вина на конструкторите в това - дадено им е задание да създадат самолет при дадени условия - направили са го, и щом е станал от легендарните - значи е бил малко или много успешен проект...
                      Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                      Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Реставрация на МиГ-3 в Новосибирск.

                        Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                        Така де само че през 1939 година СССР и Германия са съюзници и братски си поделят Полша . ...
                        Както са били съюзници, така са се и дебнели. Кой е бил смятан за вероятен противник си личи и от други неща ...

                        Вспоминается книга Н. Шпанова, изданная перед самой войной, летом 1939 года. Она называлась «Первый удар. Повесть о будущей войне». Книга эта посвящена авиации. Повесть Шпанова рекламировалась как «советская военная фантастика», но она предназначалась отнюдь не для детей. Книгу выпустило Военное издательство Наркомата обороны, и притом не как-нибудь, а в учебной серии «Библиотека командира»! Книга была призвана популяризировать нашу военно-авиационную доктрину.
                        ...
                        — …Всем, всем, всем! Сегодня, 18 августа, в семнадцать часов крупные соединения германской авиации перелетели советскую границу. Противник был встречен частями наших воздушных сил. После упорного боя самолеты противника повернули обратно, преследуемые нашими летчиками…»
                        Так, по Н. Шпанову, могла начаться война.
                        Далее автор описывает события первого дня войны по часам. 17.00 — германские самолеты пересекли границу СССР.
                        ...
                        Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                        ... Не виждам никаква вина на конструкторите в това - дадено им е задание да създадат самолет при дадени условия - направили са го, и щом е станал от легендарните - значи е бил малко или много успешен проект...
                        В същност, заданието пред конструкторските бюра е било за фронтови изтребител. А всяко бюро вече си е избрало свой подход. Микоян и Гуревич са заложили на височинна машина и са сбъркали.
                        А думичката "легендарен" мисля че е изтъркала от прекомерна употреба. Това просто е бил един от самолетите, с които
                        руснаците са започнали войната и още след първите няколко военни месеца са стигнали до извода, че тази машина не става за фронтови изтребител и са я спрели от производство. За разлика от направените по същото задание Як-ове например.
                        Последно редактирано от Чавдар (V93); 28-06-14, 14:03.
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Реставрация на МиГ-3 в Новосибирск.

                          Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                          Както са били съюзници, така са се и дебнели.
                          То и сега не е по различно .
                          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                          Коментар


                          • #14
                            От: Реставрация на МиГ-3 в Новосибирск.

                            За stav...

                            Да го разбираме, че си бил от многото доброволци или спонсори които ги реставрираха, ама си нямал хубава боя?

                            Участвал съм, това не е реставрация а смешно подобие на консервация. Неглижиране на авиационната ни история, както и на останалата, за съжаление.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Реставрация на МиГ-3 в Новосибирск.

                              Ако на някой му се занимава да чете:

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1181121756_3123e318a344.gif
Прегледи:1
Размер:37.4 КБ
ID:5596138

                              http://dox.bg/files/dw?a=9a575dc290

                              Ето и едно мнение за Миг-3 от фронтови летец:
                              Вскоре полк двухэскадрильного состава был заново сформирован и отправлен за материальной частью на аэродром в Дягилеве под г. Рязанью. Мы получили самолеты МиГ‑3. Ну, кто на И‑16 летал, тот на любом истребителе сможет летать. И‑16 — это такая юла. Чуть ногу на взлете дал — он заворачивает, и можно подломать шасси. В полете чуть ручку перетянул — «бочка». Самолет маневренный, но скорость маловата. МиГ‑3 по виду был внушительным, с мотором водяного охлаждения, вооруженный крупнокалиберным пулеметом УБС и двумя пулеметами ШКАС. Обучали нас ускоренными темпами, рассказали немного о конструкции, приборах в кабине, показали, где сектор газа, ручка управления самолетом и огнем, познакомили с инструкцией по технике пилотирования, дали несколько провозных на двухместном самолете: «Ну а дальше, ребята, сами». В пилотировании самолет был прост, например, достаточно подвести его поближе к земле, и дальше он почти сам садился. К сожалению, на малой высоте от 2000 до 5000, где в основном и шли воздушные бои, самолет был утюг утюгом, но зато на высотах от 5 до 10 км — непревзойденная машина. Хорошо если нам давали прикрывать войска на 5000 или сопровождать бомбардировщики Пе‑2, которые всегда ходили на высоте от 4 тысяч и выше, но ведь мы, бывало, прикрывали штурмовиков Ил‑2, которые работали с 1000 — 1200. Это было тяжело
                              Последно редактирано от коко келеша; 28-06-14, 17:51.
                              Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                              Из "Златния телец"

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X