Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съотношение между тяга и инфрачервена сигнатура при плоско сопло

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Съотношение между тяга и инфрачервена сигнатура при плоско сопло

    При съвременните ракети пак да кажа въобще не е нужно нагрято сопло за захват, триенето на корпуса и породената от това температурна разлика са напълно достатъчни на ракетата да види целта. Баш най стелта дето е с най плоски и разположени от отгоре сопла "видян" от ИРИС-Т , Натиснете снимката за да я уголемите

Име:air_b-2_close_view_ir_lg.gif
Прегледи:1
Размер:75.9 КБ
ID:5600406 Ф-22 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20fs0pf.jpg
Прегледи:1
Размер:7.3 КБ
ID:5600407
    и Ф-4 сниман от саидуйндърНатиснете снимката за да я уголемите

Име:ORD_AIM-9X_Seeker_Sees_QF-4_lg.jpg
Прегледи:1
Размер:46.5 КБ
ID:5600408

    Коментар


    • #32
      От: Съотношение между тяга и инфрачервена сигнатура при плоско сопло

      Да види целта да, но за стабилен захват мисля, че не е достатъчно. Ако беше така, ИЧ капаните щяха да са безполезни.

      Коментар


      • #33
        От: Съотношение между тяга и инфрачервена сигнатура при плоско сопло

        Сега остава да си припомним, ракетите с ИЧ глава за насочване с какъв обсег са.

        Коментар


        • #34
          От: Съотношение между тяга и инфрачервена сигнатура при плоско сопло

          Шорт рейндж, разбира се.
          И аз да питам, ИЧ снимката по-горе на В2 поглед отгоре ли е, или отдолу?

          Коментар


          • #35
            От: Съотношение между тяга и инфрачервена сигнатура при плоско сопло

            Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
            И аз да питам, ИЧ снимката по-горе на В2 поглед отгоре ли е, или отдолу?
            Отдолу.Обаче дали е инфрарот снимката да кажат разбиращите от фотография.
            Всеки трети е шести

            Коментар


            • #36
              От: Съотношение между тяга и инфрачервена сигнатура при плоско сопло

              При всяко положение, няма невидим самолет. Борбата е за няколко процента шанс в повече. Според мен, с тези допълнения ги постигат. Дали си струват парите инвестирани в тази технология е трета тема.

              Коментар


              • #37
                От: Съотношение между тяга и инфрачервена сигнатура при плоско сопло

                Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                Да види целта да, но за стабилен захват мисля, че не е достатъчно. Ако беше така, ИЧ капаните щяха да са безполезни.
                Относно снимката на Б2, ако е реална, то мисля че няма как да няма ефективен захват и където и да го удари, все ще го свали.
                Всеки трети е шести

                Коментар


                • #38
                  От: Съотношение между тяга и инфрачервена сигнатура при плоско сопло

                  Снимката на В2 е реална, но не е в ИЧ спектъра, а най-вероятно във видимия. Не може да няма и следа от газовете на двигателите. Виж на другите две снимки кое свети най-силно. А тази на F-22 даже е в момент на пускане на ИЧ капани.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Съотношение между тяга и инфрачервена сигнатура при плоско сопло

                    Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                    Снимката на В2 е реална, но не е в ИЧ спектъра, а най-вероятно във видимия. .
                    Ми значи е нереална инфрарот снимка
                    Всеки трети е шести

                    Коментар


                    • #40
                      От: Съотношение между тяга и инфрачервена сигнатура при плоско сопло

                      Здравейте! На стр. 1 снимките на раптора ф-22 не са от неговия инфрачервен силует, а са във видимия спектър на светлината и показват турболизирането на потока след самолета при може да се каже големи ъгли на атака и са с такъв визуален ефект в зависимост от ъгъла на снимката и пречупването на светлината от Слънцето през турболизираните зони. Всяка промяна на посоката на газа по тракта на двигателя води до термодинамични загуби на тягата, затова и движоците на машините с изменяем / управляем/ вектор на тягата са по-надути с по-голяма тяга в сравнение с тези без УВТ. Ракетата не я интересува , че газовете се охлаждат на 20 м след мотора /което е невъзможно при условие че газовете излизат от соплото с температуги близки до 1000-1200 градуса по Келвин/, тя не цели да влезне в соплото , а да порази самолета с бойната си част / общо казано осколки- за увеличаване вероятността от попадение / и няма никакво значение дали е точка , кръг или цял силует на самолет резултата е деин. Топлинните капани излъчват топлина в тази част от невидимия спектър на светлината , в която излъчва и мотора- само това би могло да отклони ракетата! Тези опити за намаляване на ИЧ-ата сигнатура на даден самолет сами ви оставам да прецените дали са подходящи като ви споделя един факт: топлопеленгатора на МиГ-23 открива взвод в окопи на 25 км. отдалечения, а съм срещал данни , че ТП-то на Юрофайтера има далечинана откриване на цел с размерите на изтребител на 120 км.Хаиде да свалим дори двойно пак остават едни 60 км , на които ТП-то на Юрофайтера да си свърши работата-това е директна препратка и към оборудването на Юрофайтера. Поздрави!

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X