Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сухой Т-50 ПАК ФА.

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

    Първоначално публикуван от biol Преглед на мнение
    Поредно смислено мнение на фили в темата
    Имах предвид руски самолет по цървул.Нито съм инженер , нито компютърен специалист.Ма ти дробиш едни дивотии , като спец по ...,
    Сърдиш се , че те апострофират , изфърляш се , от не знам къде.А кротни се , щот много фил без нищо се пъчиш.
    Не разбра ли , че става дума за програма .Мисли с главата , другото заблуждава.Правят си опити руснаците , а ти искаш баш това да е фърчилото.
    Аз съм една специална гадина , която не може да мрази.Обаче си държа на специалните прав , че никой не ме задължава да обичам!
    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

    Коментар


    • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

      Първоначално публикуван от Любенов Преглед на мнение
      Малко снимки от производителя на СВЧ модули на Т-50, има и снимка на цисти стаи без котки вътре уж.

      http://twower.livejournal.com/1167078.html
      Поишите 10 разницей

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:cleanroom2_nocap.jpg
Прегледи:1
Размер:63.6 КБ
ID:5765051
      байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
      Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
      Суперспам - спама на суперите

      Коментар


      • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

        Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
        Не разбра ли , че става дума за програма .Мисли с главата , другото заблуждава.Правят си опити руснаците , а ти искаш баш това да е фърчилото.
        А-бе и това не е баш така, защото те тези опити, не ги правят по липса на семки за чоплене, а защото искат самолет.
        Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

        Коментар


        • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

          Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
          Тази плоска спекулация като я правиш, земи обърни по кои години се приема това съкращение! Става въпрос за края на Студената война и това далеч не е единствената съкратена военна програма. Нещо повече, много проекти изобщо бяха и закрити, също и течащи производства.


          Су 35 къде е нареден до работните коне?

          Заявени бройки в началото на програмата, реално произведени бройки. Толкова. Па ти се върти както искаш, няма да ти е за първи път.

          Гагич казва, че турците са свалили су35, питам го кога. Не си доразбрал нещо ли? Да ти го напиша бавно ако трябва?

          Коментар


          • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

            А сега разбрахме, че и самолет не било. Добре че написаха хората, че иначе тънем в заблуда. То така и се губи смисъла да се обсъжда това нещо (щот нали обсъждаме самолет), интересното е обаче, че и тия които знаят че не е самолет, и те от началото на темата обсъждат.
            То и рафала , примерно, не е самолет, а е платформа.
            Всеки трети е шести

            Коментар


            • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

              Първоначално публикуван от ak101 Преглед на мнение
              Гагич казва, че турците са свалили су35, питам го кога. Не си доразбрал нещо ли? Да ти го напиша бавно ако трябва?
              Там е работата, че Гагич нищо такова не казва!

              А за другото, не се съмнявам, че ще се правиш на ударен, разбира се.
              Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

              Коментар


              • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                А сега разбрахме, че и самолет не било. Добре че написаха хората, че иначе тънем в заблуда. То така и се губи смисъла да се обсъжда това нещо (щот нали обсъждаме самолет), интересното е обаче, че и тия които знаят че не е самолет, и те от началото на темата обсъждат.
                То и рафала , примерно, не е самолет, а е платформа.
                Всеки самолет на съответен етап е бивал експериментална програма, но не всяка експериментална програма приключва със самолет!
                Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                Коментар


                • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                  Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
                  Явно руснаците са го измислили 20 год. по-рано и 3 пъти по-добре:...
                  Отново е пример за това как не може едно решение автоматично да се 'приписва' на невъзможност на другата страна да го произведе/изобрети и т.н....
                  Имат различно закачане, различна аеродинамика (в зоната на откачане) и т.н....
                  Напълно е възможно в дадено приложение да има нужда от стабилизатори, а в друго - не...
                  Обикновено такъв тип стабилизатори отстраняват дефекти при конструирането, които са установени при изпитания...
                  Между другото - ако се бе назорил дори да прочетеш, щеше да се убедиш, че някои модели, на които първоначално е имало стабилизатори, след уточняване на форма и аеродинамика са им премахнати стабилизаторите...
                  Навярно няма да твърдиш, че американците изведнъж са 'забравили' как се правят стабилизатори
                  Например http://www.anft.net/f-14/f14-detail-extfuel.htm
                  Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                  Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                  Коментар


                  • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                    Първоначално публикуван от ak101 Преглед на мнение
                    Tука постоянно се вдига пара как били малко бройките, как се изпускали срокове, та да видим как стоят нещата от другата страна, при F22.
                    1981г. ВВС на САЩ обявяват конкурс на нов изтребител за въздушно превъзходство.
                    1986г. ВВС на САЩ подписва договор за разработка с двата концерна Lockheed/Boeing/General Dynamics and Northrop/McDonnell Douglas
                    1991г. Първи тестов полет на YF22, прототипът на F22
                    1997г. Първи полет на F22
                    2005г. Достига оперативни възможности
                    2007г. Доставен 100-ят произведен самолет
                    2011г. Прекратяване на производството

                    Първоначалната заявка е за 750 самолета. В крайна сметка са произведени 187 бойни и 8 тестови бройки.
                    Па да видиме

                    1997г. Първи полет на F22 _______________________ 2010 - първи полет на Су 57 (братушки цитирам)
                    2005г. Достига оперативни възможности ______________________2018 - достига оперативни възможности?
                    2007г. Доставен 100-ят произведен самолет __________________2020 - Доставен 100-ят произведен самолет

                    с F35 пък съвсем е смешно
                    нейде 2001 първи полет
                    2017 - над 230 произведени

                    пп
                    тема за размисъл: колко машини от цеховете и "чистите стаи" имат надпис "Сделано"
                    байо, кажи ти моите и аз твоите кривици, па да се поправим и все (за)едно да вървим, ако ще бъдем хора.
                    Един луд: на много простите хора всичко им се вижда сложно…
                    Суперспам - спама на суперите

                    Коментар


                    • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                      Първоначално публикуван от DBRS Преглед на мнение
                      Па да видиме

                      1997г. Първи полет на F22 _______________________ 2010 - първи полет на Су 57 (братушки цитирам)
                      2005г. Достига оперативни възможности ______________________2018 - достига оперативни възможности?
                      2007г. Доставен 100-ят произведен самолет __________________2020 - Доставен 100-ят произведен самолет

                      с F35 пък съвсем е смешно
                      нейде 2001 първи полет
                      2017 - над 230 произведени

                      пп
                      тема за размисъл: колко машини от цеховете и "чистите стаи" имат надпис "Сделано"
                      Смешно смешно колко да е смешно?
                      Ф-22
                      1981- американците обявяват изискванията към бъдещия АТФ
                      1983- са избрани 7 фирми, които да представят дизайн на планера
                      1984- са заявени окончателните изисквания към бъдещия самолет
                      1986- от всички участници в програмата остават Локхийд и Нортроп
                      1990- първи полети на двата прототипа
                      1997- официален полет на първия сериен Ф-22

                      6 години след финалното уточнение на характеристиките от военните политат прототипите
                      7 години след първия полет, официално е произведен първия сериен Ф-22!
                      Общо 13 години проектиране и тестове до първи сериен самолет, като и преди 1984 фирмите не са спали а е имало доста сериозни тестове и проучвания.

                      ПАК-ФА
                      2002-на ОКБ Сухой е дадена задачата за разработка на ПАК-ФА, по това време а и сега са единственото реално работещо ОКБ в Русия
                      2005-чичко Путин отпуска финансирани и почва работа по проекта
                      2010-полет на първи прототип
                      2018- всички изпитания са приключени

                      Сухой също не почват от нулата но от официалния старт до първия полет има 8 години + още 8 до края на изпитанията, общо 16 което прави "колосално" изоставане от 3 години! При това едните са най силната икономика на света, с най мощния ВПК, другите в началото на програмата са една фалирала държава.

                      А чистите стаи и машините ако са японски кое им пречи да си вършат работата? След като роботите в цеховете на Локхийд са японски това какво показва?

                      Коментар


                      • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                        Първоначално публикуван от DBRS Преглед на мнение
                        Поишите 10 разницей

                        [ATTACH=CONFIG]928049[/ATTACH]
                        Тая тъпотия какво трябва да покаже освен, че имаш нужните качества за комсомолски секретар...Разбрахме, уса са най попо велики. Сега можеш да замениш уса със ссср, и давай със същия плам.
                        0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                        Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                        Суперскан България www.decbg.com
                        Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                        Коментар


                        • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                          Първоначално публикуван от Любенов Преглед на мнение
                          Смешно смешно колко да е смешно?
                          Ф-22
                          1981- американците обявяват изискванията към бъдещия АТФ
                          1983- са избрани 7 фирми, които да представят дизайн на планера
                          1984- са заявени окончателните изисквания към бъдещия самолет
                          1986- от всички участници в програмата остават Локхийд и Нортроп
                          1990- първи полети на двата прототипа
                          1997- официален полет на първия сериен Ф-22

                          6 години след финалното уточнение на характеристиките от военните политат прототипите
                          7 години след първия полет, официално е произведен първия сериен Ф-22!
                          Общо 13 години проектиране и тестове до първи сериен самолет, като и преди 1984 фирмите не са спали а е имало доста сериозни тестове и проучвания.

                          ПАК-ФА
                          2002-на ОКБ Сухой е дадена задачата за разработка на ПАК-ФА, по това време а и сега са единственото реално работещо ОКБ в Русия
                          2005-чичко Путин отпуска финансирани и почва работа по проекта
                          2010-полет на първи прототип
                          2018- всички изпитания са приключени

                          Сухой също не почват от нулата но от официалния старт до първия полет има 8 години + още 8 до края на изпитанията, общо 16 което прави "колосално" изоставане от 3 години! При това едните са най силната икономика на света, с най мощния ВПК, другите в началото на програмата са една фалирала държава.

                          А чистите стаи и машините ако са японски кое им пречи да си вършат работата? След като роботите в цеховете на Локхийд са японски това какво показва?
                          Смешното е това че за 2 години и 3 месеца до 2020 трябва да призведат над 90 бройки. Но ще иде Путя, ще тропне по масата, и хоп - ще започнат да вадят по 1 брой всяка седмица. МисУиш Уи?
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Смешното е това че за 2 години и 3 месеца до 2020 трябва да призведат над 90 бройки. Но ще иде Путя, ще тропне по масата, и хоп - ще започнат да вадят по 1 брой всяка седмица. МисУиш Уи?
                            А ако произведат 10 броя Т-50 по лош самолет ли ще е? Кой и кога е казал че трябва да сделат 200 Су-57? Какво общо има бройката на самолета с техническите му характеристики?

                            Коментар


                            • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                              Специално за инженера с малките лопатки.

                              http://kak-eto-sdelano.ru/kak-proizvodyat-aviadvigateli/

                              Коментар


                              • От: Сухой Т-50 ПАК ФА.

                                Първоначално публикуван от Любенов Преглед на мнение
                                При това едните са най силната икономика на света, с най мощния ВПК, другите в началото на програмата са една фалирала държава.
                                Този факт винаги удобно го пропускат, а той значи много в контекста на разглеждането самолета. Ма нема нищо, там конструктори, производители, тия-ония са пияни некадърници. Па на самолета му еб@ майката.
                                Всеки трети е шести

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X