Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Су27, Миг 29, Raptor, B2...и т.н.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Су27, Миг 29, Raptor, B2...и т.н.

    От конкретното в такъв въпрос, след много центрофугиране виждам единствен смислен елемент. От класа "кой джип е най-супер". Правилният отговор е Ми-8, обаче трудно се паркира където има жици за трамвая. И излиза че и той не е баш супер.
    Кво искаш от него? Защо пък тъкмо това? За колко пари след ей тоя пън между колелата?
    На Вушев УАЗа пребива конкурентите пет секунди след старта. С нови гуми и пълен резервоар сигурно ще струва 3 000. Без шофьора не струва нищо. На слави трифонов кашона в Капитол може и да има табелка "200 000", с шофьора не струва пак нищо. Има 300 причини една и съща машина да е джип или да не е...
    Моето се продава на цената на нов Майбах, размислих. Пазарна политика на собственика. Не бързам с продаването, има още да си правя кефа.

  • #2
    Ти си непоправим русофил.Тези дни ходих до Истанбули и мина един БЛЕК ХОУК,да ти кажа изглеждаше по добре от МИ 8.Скоро във Варна караха на пристанището 2 МИ 24,които мязаха на мумии.До Варна имама вертолетно поделение с МИ-4 или 14 за борба с подвони лодки.Момчетата казват,че гледат да летят по ниско до морето щот няма катапулт,пък и да има я сработи я не.

    Коментар


    • #3
      В тая терминология съм българофил. Просто съм се родил българин. И джипа ми е български. И никога не съм имал УАЗ. Малко съм се возил, нищо повече и нищо лично.
      Блек Хоук имаше претенцията да е от класа на Ми-24, нищо общо с транспортно-десантният Ми-8/17. Само че до ошмуления Ми-24 не му стигат две поколения конструктори, които да научат някви инженери да проектират подобни неща. И да построят заводите, които да произведат инструментите, с които да бъдат произведени заводите, които могат да правят такива въртолети. Ако се заинтересуваш, нали все пак си инженер, сигурно с известно учудване ще забележиш че пилотажните характеристики на 24-ката са на нивото на върховите изтребители от 45-та, возеният в същите маневри ракетно-бомбен БК е колкото на американските летящи крепости от това време, и между другото в търбуха си вози 7 души десант със всичкото по тях. Бронирането е на нивото на малко известният Ил-10, и превъзхожда всичко летящо и до момента. А-10 Тъндърболт, само че може и да зависва. С десанта и последствията)
      Единствените въртолети с катапулти на света са Ка-50/52. Вътре има К-46, КБ "Звезда". 0/0, 450/5 000. 105 градуса, време за ръчно сработване под 0,3 сек, автоматично - по приемане на решението. Вероятност за сработване - не по-малко от 0,99.
      )) Там има дребен проблем, трябва да можеш да натикаш пироболтове във втулките на винтовете, които да разкарат лопатите далече-далече, когато ракетата изтегли черупката с раненото човече вътре... И летящите кой знае накъде високотехнологични, ама по същество талпи да не ударят другият хеликоптер. Те не обичат да летят сами. Това пък води до промяна на тактиката на цялата авиация ... И тъй нататък, с две думи - имало е и автоматични арбалети, оше преди десет века, има и въртолетни полкове с такива тъпи руски машини. Технологичната разлика с европейските и американските е точно едно поколение.

      Коментар


      • #4
        В тоя дух направи сравнение м/у SU-27 и F22RAPTOR.Май пак ги делят поколения.Онези колички на картинката вляво горе,какво ли ги дели?

        Коментар


        • #5
          Ей,Стефане,да не мислиш,че се заяждам,нищо лично.Просто лаф да става.Ако мислиш ,че съм минал границата отвъд добрия тон,казвай,няма да се обидя.Нядявам се това се отнася и за теб.Противното е тъпо.

          Коментар


          • #6
            Затруднявам се. Няма данни.
            Невидимостта на Раптора е крачка в нищото, остаряла пасивна технология разчетена на безнаказаност. Там играта е на геометрията и радиопоглъщащите материали. Час полет струва чудовищни пари на земята, нещо като Ф-117 и Б-2. Невидимостта на Су-тата, и по-старите от 30 е плазмена, система, която можеш да монтираш на какъвто ти скимне сандък. Технологично е нещо като електрошоковата палка, просто по-голяма. Неприятното е че трябва да знаеш достатъчно физика за да я накараш да работи. И не пречи на свръхманевренността, която може и да е спорна, ама се явява търсена)

            Коментар


            • #7
              СУ-та след 27 няма.Има 31 и т.н. но те са модификации на 27-цата.Има и палубен вариант с променлив вектор на тягата.Главния конструктор на Сухой е бил на ти с партийното и държавно ръководство и във военната авиация той е колел и бесел,също както е и с Туполев в гражданската.Затова днес в Русия е по актуален СУ-27,а МИГовете са натикани малко в задния двор.От гледна точка на авиация русите са капацитети,задругото може да поспорим.

              Коментар


              • #8
                Мда. Забелязва се известно изоставане от живота.
                Су-27 е достатъчно старо нещо, от разгара на студената война. Това е тежък изтребител за завоюване на въздушно превъзходство и изолиране на театъра на бойните действия. Той си е голям като среден пътнически самолет, значи просто огромен. Типичният район на действие на звено (4 машини) е 100 000 кв.км. Типови цели са оперативни и стратегически бомбардировачи, крилати ракети, влитащи от космоса балистични ракети, това вече във вариан изтребител за далечно ПВО и ПРО. Като фронтови изтребител е безсмислен, за пробиване на ниската и близка ПВО към тях са били придавани "спътници" - МИГ-29. Това е малкия, който се мотае около Су-то, и даже да го свалят, не е толкова страшно. Те са замисляни като спарка.
                Някаква модификация на това чудо може да се изкара Су-24. Тандемна кабина, 10 часов полет, ама уж фронтови бомбардировач. Прочее, два такива почти кацнаха на палубата на Нимиц за отмъщение на нещо си, истерията в американския Конгрес беше като в нашите жълти вестници "Бабичка изнасилва трудовак".
                Су-30/МК, МКИ, МКхх, други, вече не е модификация, а друг и по-лек самолет. Така или иначе за мнения трябва да се учат други езици, те са на въоръжение само в Индия, Виетнам и Китай. Русия няма пари да си ги купи...

                Коментар


                • #9
                  А, да. Докато партията беше една, на коня беше МИГ, не СУ. Тогава на въоръжение бяха Су7/9, чисти прехващачи и по съвместителство крилати ракети с водородна бомба управлявана от земята. Су-25, Расческа, то и гребенче по нашему, тежко брониран фронтови щурмовик, още уж живее полка в Ямбол, съществени успехи в много локални войни и даже с откровенно неграмотни пилоти, Су-22, Голямото Су, което др. Паси с особено удоволствие измъкна от ръцете на последните му пилоти. БК в района на 2 тона, смайващи възможности за работа по земни цели, уникална навигационна и прицелна системи. МИГ-29 в сравнение с него е техническо недоразумение. Обаче така или иначе СУ-тата са малък процент от произведените МИГове. От 15 и до І-42 - това са примерно 100 000 самолета, друго такова историята не е и чувала...
                  Прочее, въпроса вече не стои, двете КБ и четирите им завода от три месеца вече са една фирма. Няма да заявявам мнение по въпроса, също като московската прокуратура.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X