Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Форсажните режими...?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Форсажните режими...?

    Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
    Забрави да кажеш че форсажните режими могат да са повече от един.
    Например на някои руски изтребители освен "номинальный" "полный" и "максимальный" има още и "черезвычайный"
    3-5 минути такъв форсаж и няколко тона керосин стават на газове а двигателя отива за ремонт...
    Малко е извън темата, но искам да отбележа, че не е точно така. Няма толкова много положения на форсажните режими и останалото не е напълно вярно, защото при форсаж се подава допълнително гориво след двигателя /турбината/ и може да се оперира с обороти и тяга от горивото подавано преди турбината. Но въпросът е по-обстоятелствен и е за друго място. Просто крейсерски режим трябва да се разбира оптимален!
    JEEP KJ 3.7 V6

  • #2
    Re: Креисерска скорост-при какви обороти?

    Първоначално публикуван от Косьо Преглед на мнение
    Малко е извън темата, но искам да отбележа, че не е точно така. Няма толкова много положения на форсажните режими и останалото не е напълно вярно, защото при форсаж се подава допълнително гориво след двигателя /турбината/ и може да се оперира с обороти и тяга от горивото подавано преди турбината. Но въпросът е по-обстоятелствен и е за друго място. Просто крейсерски режим трябва да се разбира оптимален!
    Съгласен съм да го обсъдим в друга тема защото не съм съгласен с изказаното мнение. За справка виж МиГ-23 МЛД
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #3
      Re: Креисерска скорост-при какви обороти?

      Айде и аз щях да предложа- да отворите нова тема за дискусия, че ми стана интересно !!! Иначе ще се наложи да ходиме с Димата на по бира

      Коментар


      • #4
        Re: Креисерска скорост-при какви обороти?

        Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
        Съгласен съм да го обсъдим в друга тема защото не съм съгласен с изказаното мнение. За справка виж МиГ-23 МЛД
        Защо пък точно и само МЛД, а защо не и МЛА, МФ, БН- при все, че последните два са ТРДФ 55-то изделие? Ти ако си пилот и имаш поне още 3 положения на РУД преди форсажа, дали няма да се ошашавиш от още многото изброени след "МАКСИМАЛ". Дай да го говорим в друга тема!
        JEEP KJ 3.7 V6

        Коментар


        • #5
          Re: Креисерска скорост-при какви обороти?

          Явно ще оспамиме съвсем темата но само уточнение, това "изделие 55" не е нищо толкова секретно че да го именуваш с това име (щот е въведено да си придават важности нашите техници които го поддържат), иначе си има ясен модел и име: Р-35-300, разработен от КБ на Хачатуров, максимална тяга 83,8kN/8550kgf и форсажна тяга 124,6-127,5kN/12 700 -13 000 kgf.
          Не напразно споменах МЛД, защото при него има и четвърто положение на стреловидност на крилото 33 градуса, така че на практика управляваш 4 различаващи се по поведение самолита. Нали се сещаш че положенията на РУД-а тогава са ти предпоследна грижа... Изобщо това с РУД-а напоследък гледат да го отрекат специалистите по авиационна ергономика, идеята е да са тензометрични и промяната в тягата да се осъществява от промяна в силата на натиска върху ръкохватката без неговото движение...
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #6
            Re: Форсажните режими...?

            Хайде пишете де!!!
            Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

            Коментар


            • #7
              Re: Форсажните режими...?

              Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
              Хайде пишете де!!!
              Чекай,може да не знаят още...
              0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

              Коментар


              • #8
                Re: Форсажните режими...?

                Ето бе! Един интересен случай:

                Коментар


                • #9
                  Re: Форсажните режими...?

                  Това трябва да е двоен форсаж. Или ентусиазиран двоен форсаж. Освен ако не е крайното положение на всички рудове "есеасиебамайката".
                  Или нови разсекретени снимки от изпитанията.
                  На тоя, за да не се пречка постоянно на десният летец, му направили телескопичен лост който потъва в пода на кабината. И за да не е сгъваем, като на някъв плебейски Миг. Между двете седалки - мигновенно изскачаща титанова щора. Да пази от пламъците на катапултите. При не знам си кой изпитателен полет - ЧП. Десният катапулт гръмнал още преди да тръгнат. Като резултат сменили ръчката със сгъваема щото тя била виновна, и махнали щората, щото се оказало че и без нея няма ядове. Обаче при разследването на най-първия въпрос Кво стана бе бах мааму??? десният:
                  Де да знам. Влизам, сядам, закопчавам се, взрив, пламъци, удар, гледам - отсекъде небе, самолета го няма. Викам Бах мааму, бах, гледам - парашут".
                  Левият: Де да знам. Влизам, сядам, закопчавам се, взрив, пламъци, удар, гледам - отдясно небе, Пашка го няма. Викам Бах мааму, бах, и в това време - взрив, пламъци, удар, гледам - отсекъде небе, самолета го няма. Викам Бах мааму, бах, гледам - парашут".
                  Сигурно тоя Головастик си пуска пламъци понякога. Огнедишащ Головастик.

                  Коментар


                  • #10
                    Re: Форсажните режими...?

                    Успях да те заблудя! Това на снимката не е задължително да става на форсаж, а е една особеност на Аardvark и Raven, която използват при шоу-полети. Просто клапана за аварийно изхвърляне на гориво е разположен между двата двигателя и при изпускане то се пали от струята на двигателите, за да може публиката да вика "уаауу" А в бойни условия естествено предназначението му е друго.









                    Коментар


                    • #11
                      Re: Форсажните режими...?

                      Навремето летците на Су-15 (спомняте ли си го? ) при патрулните полети над неутрални води са се забавлявали с НАТОвските летци летящи на Томкет например по подобен начин. Лети отпред Су-то и рязко издренирва известно количество керосин, което както виждате се разпрашава доста добре на облак, при прелитането през който от Ф-14 последва страшен гръм...Всички мнооого се забавляват, особенно летците на Томкета
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #12
                        Re: Форсажните режими...?

                        HTML Код:
                        ...Су-15 (спомняте ли си го? )...
                        Мда, помним го. А пък южно корейците разправят,че направо бил незабравим
                        There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
                        No wahalla.

                        Коментар


                        • #13
                          Re: Форсажните режими...?

                          Първоначално публикуван от Tramp Преглед на мнение
                          HTML Код:
                          ...Су-15 (спомняте ли си го? )...
                          Мда, помним го. А пък южно корейците разправят,че направо бил незабравим
                          Почерпка от мен, браво!
                          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Форсажните режими...?

                            Su 15 или Миг 15 за корейската война

                            Коментар


                            • #15
                              До: Форсажните режими...?

                              Не става въпрос за Корейската война, а за корейските "пътнически" Боинги!
                              Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X