Първоначално публикуван от quadra
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Форсажните режими...?
Свий
X
-
Форсажните режими...?
JEEP KJ 3.7 V6Тагове: Няма
-
Re: Креисерска скорост-при какви обороти?
Първоначално публикуван от Косьо Преглед на мнениеМалко е извън темата, но искам да отбележа, че не е точно така. Няма толкова много положения на форсажните режими и останалото не е напълно вярно, защото при форсаж се подава допълнително гориво след двигателя /турбината/ и може да се оперира с обороти и тяга от горивото подавано преди турбината. Но въпросът е по-обстоятелствен и е за друго място. Просто крейсерски режим трябва да се разбира оптимален!Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
-
Re: Креисерска скорост-при какви обороти?
Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнениеСъгласен съм да го обсъдим в друга тема защото не съм съгласен с изказаното мнение. За справка виж МиГ-23 МЛДJEEP KJ 3.7 V6
Коментар
-
Re: Креисерска скорост-при какви обороти?
Явно ще оспамиме съвсем темата но само уточнение, това "изделие 55" не е нищо толкова секретно че да го именуваш с това име (щот е въведено да си придават важности нашите техници които го поддържат), иначе си има ясен модел и име: Р-35-300, разработен от КБ на Хачатуров, максимална тяга 83,8kN/8550kgf и форсажна тяга 124,6-127,5kN/12 700 -13 000 kgf.
Не напразно споменах МЛД, защото при него има и четвърто положение на стреловидност на крилото 33 градуса, така че на практика управляваш 4 различаващи се по поведение самолита. Нали се сещаш че положенията на РУД-а тогава са ти предпоследна грижа... Изобщо това с РУД-а напоследък гледат да го отрекат специалистите по авиационна ергономика, идеята е да са тензометрични и промяната в тягата да се осъществява от промяна в силата на натиска върху ръкохватката без неговото движение...Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Re: Форсажните режими...?
Първоначално публикуван от davc Преглед на мнениеХайде пишете де!!!0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"
Коментар
-
Re: Форсажните режими...?
Това трябва да е двоен форсаж. Или ентусиазиран двоен форсаж. Освен ако не е крайното положение на всички рудове "есеасиебамайката".
Или нови разсекретени снимки от изпитанията.
На тоя, за да не се пречка постоянно на десният летец, му направили телескопичен лост който потъва в пода на кабината. И за да не е сгъваем, като на някъв плебейски Миг. Между двете седалки - мигновенно изскачаща титанова щора. Да пази от пламъците на катапултите. При не знам си кой изпитателен полет - ЧП. Десният катапулт гръмнал още преди да тръгнат. Като резултат сменили ръчката със сгъваема щото тя била виновна, и махнали щората, щото се оказало че и без нея няма ядове. Обаче при разследването на най-първия въпрос Кво стана бе бах мааму??? десният:
Де да знам. Влизам, сядам, закопчавам се, взрив, пламъци, удар, гледам - отсекъде небе, самолета го няма. Викам Бах мааму, бах, гледам - парашут".
Левият: Де да знам. Влизам, сядам, закопчавам се, взрив, пламъци, удар, гледам - отдясно небе, Пашка го няма. Викам Бах мааму, бах, и в това време - взрив, пламъци, удар, гледам - отсекъде небе, самолета го няма. Викам Бах мааму, бах, гледам - парашут".
Сигурно тоя Головастик си пуска пламъци понякога. Огнедишащ Головастик.
Коментар
-
Re: Форсажните режими...?
Успях да те заблудя! Това на снимката не е задължително да става на форсаж, а е една особеност на Аardvark и Raven, която използват при шоу-полети. Просто клапана за аварийно изхвърляне на гориво е разположен между двата двигателя и при изпускане то се пали от струята на двигателите, за да може публиката да вика "уаауу" А в бойни условия естествено предназначението му е друго.
Коментар
-
Re: Форсажните режими...?
Навремето летците на Су-15 (спомняте ли си го? ) при патрулните полети над неутрални води са се забавлявали с НАТОвските летци летящи на Томкет например по подобен начин. Лети отпред Су-то и рязко издренирва известно количество керосин, което както виждате се разпрашава доста добре на облак, при прелитането през който от Ф-14 последва страшен гръм...Всички мнооого се забавляват, особенно летците на ТомкетаВеднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Re: Форсажните режими...?
HTML Код:...Су-15 (спомняте ли си го? )...
There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
No wahalla.
Коментар
-
Re: Форсажните режими...?
Първоначално публикуван от Tramp Преглед на мнениеHTML Код:...Су-15 (спомняте ли си го? )...
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар