Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помощ за Kawasaki STX-15F

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Помощ за Kawasaki STX-15F

    Здраейте на всички!Това е първият ми пост във ФОРУМА!Изказвам възхищението си от обема на информацията и начина по който е поднесена !
    Ето и моята история .Имам приятел,който е голям фен на водомоторните спортове ,Има и възможностите да си позволи да си кукпува каквото му хареса Първо купи 3 бр , БОМБАРДЕРИ по 800куб. на старо ,но след сагата със стартери ,пукнати корита и изядени муфи .......купи 2 бр----(заглавието на темата) ЕЕЕЕХХ славно си поживяхме ,аз поприпечелвах някой лев на плажа на Приморско (2008 ) грижех се за машините ,приятеля идваше отвреме навреме да си вдигне адреналина ...и всичко си вървеше по мед и масло.Миналото лято (2009) нямах възможност да си взема отпуска и за джетовете се "грижеше " друг .Зада не ви отекчавам повече ,ще напиша крайния резултат .....единият джет е оставен без масло и...биелата на 4-ти цилиндър е излязла през картера! Разпределителните валове са черни и 99% съм сигурен че и кол.вал е усукан На другия пък е подменен дисплея и тъй като компа не го разпознава ,машината работи на аварииен режим !
    Наскоро подочух че е Щатите имало фирма (и) където като изпратиш стария счупен мотор ,след подобаващо заплащане ,получаваш рециклиран мотор с 2 години гаранция !Тъй като с англииския съм на ВИЕ , моля ако някой е чувал за подобна размяна да пусне едно инфо !
    По всяка вероятност догодина аз ще се занимавам с машините ,затова гледам да мина по-тънко !Новия мотор е около 2000$ ,а и 2 години си е гаранция все пак ! Благодаря ви!
    Последно редактирано от miro460; 06-11-09, 18:29. Причина: правописна грешка

  • #2
    До: Помощ за Kawasaki STX-15F

    Привет.
    Става въпрос за SBT. Направи търсене в гугъла с sbt on the web.

    Двете години гаранция обаче са само за премиум двигателите, които са 2400$. Останалите са с една година гаранция.

    Имай предвид че транспорта на твоя двигател до тях и на техния до теб ще е кошмар откъм пари. Да не се озъбиш. За някои много разпространени двигатели могат да ти продадат техен двигател без да пращаш твоя, но трябва да доплатиш депозит. Струва си ако надценката струва под цената на превоза от Бг до САЩ. За 15F обаче силно ме съмнява. Звъннах им но се оказа че в петък са отворени до обед. Ще ги проверя в понеделник.


    За таблото - не си в авариен режим. В режим SLO си (бавен режим за начинаещи, знаеш го). По принцип джета трябва да е с работещо и изправно табло за да мине в нормален режим. При всякакъв проблем с таблото минава в бавен.

    Щом в момента си в бавен, значи или таблото не е сменяно, или е сменяно с друго развалено (класика), или нещо се губят връзки.

    Това ти е буксата за таблото която те интересува:




    По сиво-жълтия кабел (отляво) таблото пуска сигнал към компютъра и го светва че е на фулл режим. Намери здраво табло (може би на джета със счупения двигател ?), подай контакт, и измери какъв ток тече - 12 волта ли, някакъв по-слаб ли. Дали е постоянен сигнал, или само в началото. Дали е някакъв сложен импулс - всичко това нямам идея как е. Но силно те съветвам да го премериш читаво, и тогава да пускаш тоци, за да няма рев за ECU после. Всеки читав жичкаджия може да ти го измери според мен.

    Конкретно за таблото - интересува ме коя година са ти джетовете. След 2007ма почнаха да дават проблеми, заради пълна глупост - ей тая планка :




    държи таблото прекалено стегнато и го суче. Нещо не е май разпробита както трябва. Държи си го под напрежение, и по някое време завалийката се пропуква и почва да пуска влага. От там - солена водица, и рано или късно (най-често рано) вътрешностите стават една ръждива буца. Огромен процент от таблата които се продават на старо в ибей вече са пътници, а цената на ново в Щатите гони 900$ редовна цена и над 700 с всички възможни намаления. Та не е здравословно да се чупи.

    При всички положения ако имаш още въпроси се обади в магазина, 02 957 12 46, търси Жоро. Открил им е повечето кусури по трудния начин. На мен лични не знам дали можеш да пишеш, мисля че все още не. Ако има нещо пиши в темата, после ще забърсвам ако е излишно.

    Успех.
    Последно редактирано от Goblin; 06-11-09, 21:01.
    Издъних се на Тюринг теста

    Коментар


    • #3
      До: Помощ за Kawasaki STX-15F

      Изумен съм от бързия ,адекватен и компетентен отговор !
      да джетовете са с тая планка !Да навлажняването е факт! Просто "майсторите " са взели дисплея на прецакания джет и са го сложили на работещия !Ужас ,поне да бяха ни казали!
      колкото до замерването се наемам да го направя ! и пак Благодаря за насоката !
      п.с на Жоро сме звъняли !Познаваме се ,макар и задочно и точно той ни насочи към вариянта за Щатите! сега търся преводач и започва голямото търсене !

      Коментар


      • #4
        До: Помощ за Kawasaki STX-15F

        Е, и тая информация я дължиш на него, събрана с труд, пот и безброй вълшебни слова

        Ако работещото табло е сложено на другия джет, би трябвало да работи без други проблеми. Щом не работи - най-тънкото е ако просто буксата не е вкарана добре, но уви не ми се вярва. Да не би да е работило нормално, и по някое време и второто табло да е дало фира ?

        Между другото не ми каза годината на джетовете. Ако са от по-новите и са с ел. инсталация в един сноп - трябва да я провериш.

        Предишните години ел. инсталацията беше от две части - два отделни снопа. Със смъкването на цените се наложи кавазаки да избият парите отнякъде, и смениха инсталацията с такава в един сноп. Няма лошо, но тези с новата инсталация имат бездарно монтиране в предната част, и при някои снопа се протрива в предната планка която държи релетата. Ако не се хване навреме по някое време се оголва и става много весело. Не е толкова от по-некачествена инсталация, колкото от тъп монтаж.

        Другото което е - в какво състояние е водометната помпа на счупения джет ?
        Ако твоя човек я е оставил да свири дълго време (което в Бг е редовен номер), като заминат семерингите на помпата - за нула време поддава също и опорния лагер. И тягата вместо да бута коритото на джета един вид почва да бута директно коляновия вал. От там поддава предния аксиален лагер, и каквото още си харесаш.

        Абе въобще - за мен по-добра машина няма, продължавам да го твърдя, но си иска поддръжка като хората, и отворен ум. Предвид каква експлоатация минава, няма начин.
        Издъних се на Тюринг теста

        Коментар


        • #5
          До: Помощ за Kawasaki STX-15F

          годината е 2005 -та .Оносно подръжката ,до миналата година ( слагам ръката на сърцето си ) всичко си бе по книга !единствената грешка която допуснах беше да сложа препарат за отпушване на инжекторите и да не сменя филтрите сещате се какво се получи нали ? Гаснене на празен ход !!!след смяната на филтрите и на 1 бр. стъпков мотор ,всичко си беше ОК.Просто това лято нямам наблюдение в/у машините ,освен едно каране на единия и всичко си изглеждаше нормално .
          Имам въпрос !Някой тъпкал ли е по тая пътечка ?
          http://www.kawasaki.eu/
          по- специално за Румъния и Кипър ?

          Коментар


          • #6
            До: Помощ за Kawasaki STX-15F

            Ако имаш предвид за пазаруване на машини - не се занимавай с глупости. За машини по-евтино от Еди няма да намериш. Но при всички положения официалните цени на джетовете в Европа са си високи, просто няма как да се приравнят с американците.

            За части - друга история. Но пак САЩ си остава основната пътека.

            За гасненето - мисля че стъпковия ти е бил проблема, не е било от препарата.
            Издъних се на Тюринг теста

            Коментар


            • #7
              Живея във Варна ,можем ли да се видим ?

              филтрите си бяха затлачени ,сложих от турските бошовчи ,да завърща сезона !Колкото за линковете по-горе ,просто исках да попитам ,дали някой е ползвал услугите им и да каже мнение ако ги е ползвал!не си правя илюзии ,пределно ми е ясно ,че всички подизпълнители ще ми продадат стоката си с надценка .......но всепак сондирам мнение ..нали ?!
              Последно редактирано от Goblin; 07-11-09, 17:40.

              Коментар


              • #8
                До: Помощ за Kawasaki STX-15F

                С удоволствие, но аз живея в Щатите. Нямам идване скоро. Живот и здраве като минеш през София свирни на Жоро.

                А за линковете - пробвай, но имам биещи съмнения да е по-евтино от Еди, поне що се отнася до машините. За части не знам. Драсни на румънците един имейл, надали ще ти откажат отговор. Просто не вярвам да има приятни изненади там. При всички положения сезона е далеч, имаш време да си събереш нужното овреме. Само за двигателя ти стискам палци, там трябва да почнеш от сега. В понеделник ще звънна на сбт и ще видя може ли да се измисли нещо с тях.
                Издъних се на Тюринг теста

                Коментар


                • #9
                  До: Помощ за Kawasaki STX-15F

                  ОК Ще разчитам на помоща ти!Ако се чуете с Жоро ,кажи му ,че става въпрос за Петър Цанев ---той ще се сети веднага !

                  Коментар


                  • #10
                    До: Помощ за Kawasaki STX-15F

                    Чухме се с SBT, по никакъв начин не може да стане без да пратиш първо стария двигател. Освен това, пробития картер трябва да го огледат - ако не става за поправка ще ти струва още $995 отгоре за техен. По принцип могат да поправят картера в повечето случаи, но без да го огледат на място първо - няма как да са сигурни.

                    В смисъл не че ще ти поправят твоя двигател и ще го върнат, просто трябва частите от твоя да са използваеми до известна степен за следващия клиент.
                    Издъних се на Тюринг теста

                    Коментар


                    • #11
                      До: Помощ за Kawasaki STX-15F

                      Разбрано!утре ще направя малко снимки .Не за друго ,а всеки да види до какво води немърливоста

                      Коментар


                      • #12
                        До: Помощ за Kawasaki STX-15F

                        Извинявам се за закъснението.оказа се че снимки на счупения картер не мога да покажа.Просто мотора е събран а картера се заккива оъ алуминиев капак--нещо като втори картер
                        та смятаме да подготвяме двигателя за пътуване до САЩ
                        въпросът ми е ,как трябва да го пратя ,в смисъл какво да махна .стартер ,водна помпа......?
                        И понеже живея в БГ-то пак да попитам ? могат ли да ме изцакат хамериканците,айде за картера е ясно ,но каква е гаранцията че няма да ми кажат ,че от моя двигател ---части не им трябват ?/
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                        • #13
                          До: Помощ за Kawasaki STX-15F

                          Пропуснал съм отговора ти. Днес ще ги питам в какъв точно вид трябва да пратиш двигателя. Ти почвай да търсиш превозвач. Във Варна мисля няма да липсват, виж с някоя от транспортните фирми дали могат да ти уредят групаж, това ще е най-безболезнено откъм цена.

                          За цакане - гаранцията ти е че SBT преработват 60000 (словом - шейсет хиляди ) двигателя на година. Джетовите им двигатели са само част от бизнеса, основният им бизнес са щатските осмаци. Достатъчно скубят от тях та да се занимават със скубане на твоя милост.
                          Последно редактирано от Goblin; 23-11-09, 17:25.
                          Издъних се на Тюринг теста

                          Коментар


                          • #14
                            До: Помощ за Kawasaki STX-15F

                            Чухме се, единственото което може да е потенциален проблем е картера. За останалото не им пука в какво състояние е. Трябва да махнеш всичко, до блок. Капаци, тампони, планки за тампони, можеш да махнеш и масления картер отдолу. Тоя капак вдясно (откъдето излиза масленото съединение) можеш да го оставиш, но махни маркуча. В общи линии коментарът им беше "трябва ни блока с главата". Капака на клапаните само не разбрах дали го искат или не, ще питаме допълнително. Всички датчици, електрики, стартери, алтернатори, бендикси ги махни.
                            За превозвачите ти - на настоящия етап данните които им трябват са щат Флорида, пощенски код 33755. Те могат също така да ти кажат дали можеш да спестиш мито от износ/внос и каква е процедурата. Понеже имай предвид че в противен случай ще платиш обратно мито и ддс при вноса като си получиш новия двигател.
                            Издъних се на Тюринг теста

                            Коментар


                            • #15
                              До: Помощ за Kawasaki STX-15F

                              Привет! Днес със собственика на Джетовете изчетохме цялата тема !Той се нае да организира доставката ,а аз да приготвя двигателя за път!
                              Още веднъж изказвам ОГРОМНА БЛАГОДАРНОСТ на Колегата Goblin !!!!!
                              да обобщя . Машините са закупени чисто нови от САЩ.Произведени са 2005г. Планката на таблото я има ... инсталацията е двуредова !
                              Отук нататък -----да се смееш ли?да плачеш ли?!
                              Машината е минала в аварииен режим поради падане на нивото на маслото!на дисплея е мигала предупреждаваща червена светлина !Но нашите "юнаци " вместо да вдигнат щеката ,са решили ,че проблема е в таблото и са решили да "пробват " от другия джет! И докато е траяла цялата тая веселба ,биелата е излязла да види кой ще се сети да налее масло
                              Това е !Смятам като приготвя двигателя за път ,пак да пусна някоя снимка .Ако не ви досаждам разбира се !

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X