Вчера ходихме на Жребчево с приятел. Прекарахме около 5-6 часа в язовира.Лодката е самоделка с дължина 3.0м и ширина 1.5 м.Общ товар към 220-30 кг. Газене около 10 см. Бях с двигател Меркури 3.5 кс, къс ботуш, 4-ри тактов, водно охл. - чисто нов. Обаче......
1. Лодката се движи нормално около ниските обороти, но при увеличаване на оборотите скоростта се увеличава малко, двигателя реве, и отзад водата се върти /завихря/ зад лодката. Скоростта която максимално вдигаме е около 7-8 км/ч Двигателя е фиксиран на транеца по схемата указана от производителя. Транеца ми обаче е равен от долу /няма скосяване/
2. Двигателя -това ми е първи контакт с двигател за лодка. Изчетох мануала няколко пъти, и преди и след ползването на вода. Според моите технически разбирания, не съм впечатлен от работата на д-ля.
Работи твърдо и с вибрации - ръкохватаката и ръката ми на нея подскачат . Шумен - с отчетливо чукане на клапани - при режим на тролене не можем да се чуем, или да чуем ако ни звънят телефоните.
При рязко подаване на газ в повечето случаи гасне. При увеличаване на оборотите след средните д-ля реве по особено и не ги повишава повече -звучи като че не му стига гориво.
Може и това да е - малък мотор, за малко пари . Но все пак ще се радвам да чуя вашите мнения.
Имам и следните въпроси:
Как да намаля или премахна въртенето на водата на кърмата?
Водата през малкото маркуче която е като индикатор дали работи помпата , нагрява ли се в процеса на работа, и само от там ли изтича.
/ в язовира течеше само хладна, а в къщи на варела по някое време се стопли/
Вала на пропелера ми има около 90-100 градуса халабина?!?
Долу в ботуша има масло или смазка?
Карбуратора има две дрениращи маркучета, един винт за празния ход при др. клапа и това е. Как става регулирането на въздуха, на горивото?
По ваши наблюдения колко трябва да вибрира и да е шумен този д-л или друг такъв от този клас?
Каква трябва да е хлабината при клапаните?
Дали в БГ има оторизиран сервиз на Mercury Mariner ?
Ако имате желание и време помагайте
1. Лодката се движи нормално около ниските обороти, но при увеличаване на оборотите скоростта се увеличава малко, двигателя реве, и отзад водата се върти /завихря/ зад лодката. Скоростта която максимално вдигаме е около 7-8 км/ч Двигателя е фиксиран на транеца по схемата указана от производителя. Транеца ми обаче е равен от долу /няма скосяване/
2. Двигателя -това ми е първи контакт с двигател за лодка. Изчетох мануала няколко пъти, и преди и след ползването на вода. Според моите технически разбирания, не съм впечатлен от работата на д-ля.
Работи твърдо и с вибрации - ръкохватаката и ръката ми на нея подскачат . Шумен - с отчетливо чукане на клапани - при режим на тролене не можем да се чуем, или да чуем ако ни звънят телефоните.
При рязко подаване на газ в повечето случаи гасне. При увеличаване на оборотите след средните д-ля реве по особено и не ги повишава повече -звучи като че не му стига гориво.
Може и това да е - малък мотор, за малко пари . Но все пак ще се радвам да чуя вашите мнения.
Имам и следните въпроси:
Как да намаля или премахна въртенето на водата на кърмата?
Водата през малкото маркуче която е като индикатор дали работи помпата , нагрява ли се в процеса на работа, и само от там ли изтича.
/ в язовира течеше само хладна, а в къщи на варела по някое време се стопли/
Вала на пропелера ми има около 90-100 градуса халабина?!?
Долу в ботуша има масло или смазка?
Карбуратора има две дрениращи маркучета, един винт за празния ход при др. клапа и това е. Как става регулирането на въздуха, на горивото?
По ваши наблюдения колко трябва да вибрира и да е шумен този д-л или друг такъв от този клас?
Каква трябва да е хлабината при клапаните?
Дали в БГ има оторизиран сервиз на Mercury Mariner ?
Ако имате желание и време помагайте
Коментар