Обява

Свий
Няма добавени обяви.

4-тактова Хонда 2.3 к.с. с въздушно охлаждане - става ли за бълбукане в летните жеги по нашите язовири.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • 4-тактова Хонда 2.3 к.с. с въздушно охлаждане - става ли за бълбукане в летните жеги по нашите язовири.

    Здравейте, момчета! Налага се да пусна тази питанка, защото чакам един китайски подарък - надуваема лодка Интекс Маринър 4. Та понеже на харизан кон зъбите не се гледат, се налага да се поинтересувам за двигателче, което няма да го сгъне. По думите на бившия собственик, Сузуки 2.5 набръчква лодката при почти пълна газ, опитвайки се да влезе под нея. Хондата е само малко по-слаба и едва ли ще й е много по-лесно на лодката, но мога да я взема нова с интересна отстъпка. Интересува ме само дали няма да загрява при по-топло време с това въздушно охлаждане. Другия ми вариант е пак Сузуки 2.5 с водно охлаждане и вече известното сгъване на лодката от мощността му. Благодаря предварително за мненията.
    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
    Из "Златния телец"

  • #2
    Един приятел много ми хвалеше електрически двигател за кану, което ми се струва еквивалентно. Имало вече акомулатори, които издържат достатъчно, особено за язовир. При такава мощност на двигателя, това ми се струва по-удачен вариант. Гледам няколко години на Вурвуро един човек бута малка лодка 2.7-3м с електричка.

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от v_0 Преглед на мнение
      Един приятел много ми хвалеше електрически двигател за кану, което ми се струва еквивалентно. Имало вече акомулатори, които издържат достатъчно, особено за язовир. При такава мощност на двигателя, това ми се струва по-удачен вариант. Гледам няколко години на Вурвуро един човек бута малка лодка 2.7-3м с електричка.
      Финансово не се връзва електричката, защото 55 либри двигател с подходящия тягов акумулатор, към 75-80Ач, се завъртат около и над 1000 лева. При това без да броим огромното тегло на акумулатора, което се равнява кажи-речи на два бензинови двигателя от категория четиритактови 2.5-3к.с. Да не говорим, че една 5-литрова туба с резервен бензин ще даде много по-голяма автономност от този акумулатор, когато стане дума за съизмерими скорости. Още повече, че не сме от рибарската гилдия и возенето ще е много по-продължително.
      Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
      Из "Златния телец"

      Коментар


      • #4
        Щом не прегряват на скутери,защо да прегрее на лодката.Предполагам,че има турбина за охлаждане,а не се разчита на въздушния поток от движението.
        Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
        Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
        Враца

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov Преглед на мнение
          Щом не прегряват на скутери,защо да прегрее на лодката.Предполагам,че има турбина за охлаждане,а не се разчита на въздушния поток от движението.
          Естествено, че има някаква турбина, но пък това е единствената марка, която предлага такъв двигател. Всички конкуренти са с водно охлаждане...

          П.П. Всъщност, това е и единственото моторче на Хонда с въздушно охлаждане. Всички по-големи мощности са с водно.
          Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
          Из "Златния телец"

          Коментар


          • #6
            Идеално е моторчето,няма как да го прегрееш,проверено с месеци в Мексиканска жега с какви ли не лодки
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #7
              Аз бих я карал на гребла, докато не събера някоя пара за нещо дето е поне гуменетка. Щото 2 коня мотор, освен за рибарлък, или за резервен , не съм сигурен дали става.
              С други думи - съчетанието Интех с мотор е нонсенс.
              Или поне познатия тук Интех - дето го внася комсед.

              Коментар


              • #8
                А защо четиритактов двигател? Той не трябва ли да се транспортира изправен ?
                Колкото по-проходима ти е колата ..... от толкова по-голяма дупка ще те ВАДЯТ
                За добри дела .....БЪДЕТЕ ГОТОВИ !!!!

                A1+

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от ИВАН НЕДОКЛАНОВ Преглед на мнение
                  А защо четиритактов двигател? Той не трябва ли да се транспортира изправен ?
                  Мисля, че има "правилна" страна, на която може да лежи. Всъщност, до сега не съм имал четиритактов двигател за лодка. А 4-тактов, защото ще мирише бензина при тая кубатура и мощност. Освен това, само двутактовите китайчета са по-евтини в магазина.
                  Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                  Из "Златния телец"

                  Коментар


                  • #10
                    Това ли е лодката?

                    https://comsed.net/%D0%BB%D0%BE%D0%B...82-330-68376np



                    Може пък и да се получи.

                    Успех!

                    Коментар


                    • #11
                      Моторчето си е супер,носи се с едната ръка,ляга на едната страна и нищо не му тече,нямаше трансмисия обаче,въртеше се около оста си,става за резервен като вземеш нещо сериозно след време.

                      В гребането няма лошо ма с това и едно шише бензин ти правя 3 мили ластик преди да се изпотя,а ти само жално гребеш и гледаш точка в далечината.

                      Носи си резервен бензин,че се заплесва човек,една 2 литрова бутилка от Кола те прибира
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                        Това ли е лодката?

                        https://comsed.net/%D0%BB%D0%BE%D0%B...82-330-68376np



                        Може пък и да се получи.

                        Успех!
                        Такава е, но не е чисто нова а малко карана. Важното е, че уж е без лепенки. Освен това не спадала от само себе си.
                        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                        Из "Златния телец"

                        Коментар


                        • #13
                          Имам 4м Интекс и 3кс Танака. Танаката е 2т с въздушно. Няма проблеми с прегряването, при повече газ лодката се сгъва и мотора с транеца влизат отдолу. Значи не може по-голям мотор. Обаче заради големите балони, лодката има голяма парусност. А и е лека. Та голям зор. Същия двигател на пластмасова лодка я бута доста по-бързо. Затова и от нялколко години не съм ги вадил от гаража.
                          Купи си истинска лодка и тогава мисли за двигател.

                          Коментар


                          • #14
                            Mдаа, днес пристигна подаръка и естествено веднага биде надут. За съжаление се оказа, че е седял смотАн почти 2 години на някакъв таван. Като следствие, или поне аз така мисля, има дупка в четвърта секция и си духа стабилно. Другите три секции и кила държат за сега. Ще видим утре по някое време каква ще е ситуацията. А лодката е почти нова наистина. Даже оригиналния под не е ваден от плика, защото човека веднага си е направил още по-истински твърд под от шперплат на две части.

                            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:031-1.jpg Прегледи:0 Размер:264.6 КБ ID:6605770

                            Явно ще се купува ремонтен комплект и вече ще има лепенка за кадем. Трябва да си поръчам и две-три жилетки, защото старите заминаха с последната лодка преди доста време. Появи се ново питане - оказва се, че Хондата е китайско производство, което не съвсем леко ме притеснява, независимо от обявения 5-годишен гаранционен срок. Какво е мнението на по-учените - има ли място за притеснения или да скачам смело в казана.

                            П.П. още едно питане - може ли да се вярва на "бележките", които са нанесени на бордовете, за да се контролира напомпването. Докарах ги до почти абсолютно съвпадане по размери, но ми се видяха много твърди балоните. Ако наистина е наложително, ще взема и помпа с манометър.
                            Последно редактирано от коко келеша; 23-05-20, 14:05.
                            Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                            Из "Златния телец"

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X