здравеите , аз съм от Варна , имам дв.ЯМЗ-238 /КРАЗ/ и Ви моля за техническите му данни
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Търся данни за двигател ЯМЗ 238 монтиран на катер
Свий
X
-
До: КрАЗ
прочетох това което съм написал и разбрах че Ви дължа уточнение.Немога да намеря в саита техническите параметри на всички изброени там дв. тоест/няма на нито един/ -граници на наляг.масло,темпер. на охлаждане, и т. нататък.Кои дб. в кои камион се слага не ме интересува.Ако някои има тези данни /може и да не е точно за този модел 238-100 2011-Р/много моля да ми ги прати
Коментар
-
До: Търся данни за двигател ЯМЗ 238 монтиран на катер
Дай сега и модела на катера. Или кажи на Кострома ли е?
Т.е. КС- колко е?.
Ва пръв поглед евентуално двигателя ти е 238ГМ2-2/може да е без 2/.
Мощность
кВт (л.с.)
132 (180)
Частота вращения
мин-1
1700
Максимальный крутящий момент
Н.м. (Кгс.м)
Частота максимального крутящего момента
мин-1
Минимальный удельный расход топлива,
г/кВт.ч (Г/л.с.ч)
220 (162)
Сцепление
ЯМЗ-238
Коробка передач
Габаритные размеры, (длина, ширина, высота)
мм
1440 / 1005 / 1220
Масса
кг
1170
Генератор, модель
1322.3771 или 959.3701
ТНВД
809.1111005-20
Но това е осъвременения вариант. Т.е. помпата е друга.
Но като харектеристики трябва да е това.
Като дадеш катера ще ти кажа точно.
В общи линии е същия като Кразовия 238М2.
Но с помпа и хитрости е подгонен за катер.
Карето за ГНП текстолитово ли е?.Последно редактирано от uazik; 28-12-07, 13:10.only 4 x 4,sim AWD
Коментар
-
До: Търся данни за двигател ЯМЗ 238 монтиран на катер
Стефан.
ЯМЗ много отдавна са маринизирали този мотор.
Не съм запознат в детайли. Баща ми се занимава с ЯМЗ. Т.е. е дистрибутор от 15 години.
Но доколкото съм запознат,към камбаната е различен, ГНП е друго или отрегулирано по друг начин.
Я да разкажа една история.
Началник съм на един сондаж до Бяла Слатина.
Преди Нова година на времето / за да се усвоят бюджетни пари / имаше огромен напън.
От 6 Нови години помня,че 4 ри съм изкарал на Работа.
Та поради големите студове ръководството решава да не правим циментация на обсадна колона на връх Нова година.
Цимента го прекарваме с Циментосмесители руско производство на база КрАз.
Та прекарваме 4 агрегата на обекта с по 10 т. цимент.,после един вози и прехвърля така до 20-30 т.
Както и да е.
Оставям /изтеглени с жребий/ двама агента да пазят сондата.
Но пичовете към два часа свършили пиенето и решават с Краза да отидат да си набавят в Б.Слатина пиячка.Но понеже не им се ходи пеша.
Палят Краз-а и слизат по Баира покрай база Петрол,
Но завоя до гарата не успяват да го вземат и обръщат Краз-а .
Уплашили се момчетата и бягат. КраЗ-а си лежи обърнат и си работи.
Та отивам с дежурния Кран / гледай каква организация /. Изправяме циментовоза.
Двигателя ЯМЗ-238 си работи,като часовник.
Та извод де - лицензирания от Американците дизелов двигател ЯМЗ-238 е най балансирания д.двигател на Руснаците за всички времена.only 4 x 4,sim AWD
Коментар
-
Re: Търся данни за двигател ЯМЗ 238 монтиран на катер
морското изпълнение е с още една помпа която върти морска вода , а тя охлалажда вътрешния кръг /нещо като серпентина/. има и с радиатори военно изпълнение/десантни/.може вътрешния кръг с тръби да излизе извън корпуса /около кила/ така съм го направил и аз , оригинала беше с радиатор.Та имал съм и други лодки и двигатели но този е стабилен и може да се разчита на него.На ниски обороти не харчи много а в лошо време не ме интересува разхода.Преди няколко години ,лятото вече се пребирахле когато излезе много силен западен вятър.къса и силна вълна,нищо не се вижда.уплаших се признавам.дори сложихми и спасителните жилетки.очаквах наи лошото.но стабилния звук които чувах през цялото време на двигателя ми дававаше кураж.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар