От: Направих си лодката дизелова
Значи ли, че гори 10 на час? Ти трябва да прецениш къде можеш да имаш грешка в измерванията и да я коригираш. Ако си под 10 звучи добре. Не претоварваш двигателя - ползваш 40 - 50 к.с. и лодката върви може би достатъчно.
Почти задължително е да сложиш термометър веднага след турбината в ауспуха.
Първоначално публикуван от charki91
Преглед на мнение
Почти задължително е да сложиш термометър веднага след турбината в ауспуха.
За управлението на ЕКУ-то на сегашния сетъп ти трябва къстъм ремап с настройки според двигателя ти. Ако беше всичко това оставено в купето на голфа щеше да е лесно да го закараш да ти го мапнат. Супер е и това че ще го правиш със чарджкулер(интеркулер с водно охлаждане). Добра идея е освен МАП сензора да си сложиш един бууст метър да следиш за налягането на турбото защото не си споделил как ще изкараш живи данни от МАП сензора. Ако се чудиш към кого да се обърнеш да ти направи компа с горивни карти за този сетъп ми пиши на ЛС. Малко е кофти да се прави на двигател без да се тества но този сетъп е най-разпространения за 110ките и е нещо обикновенно. В Русе има добър мапер и ако си от него край може да говориш с него за мапване на екуто в лодката.
Коментар