Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Галеона " La Pepa "
Свий
X
-
От: Галеона " La Pepa "
Първоначално публикуван от darkrose Преглед на мнениеИзвинявам се ако е офф-топик.
Две бързи снимки от тукашното копие на Cutty Sark:
Снимките са от преди няколко дена.
Мястото е Greenwich, London, UK


Поздрави,
Калин
Той не горя ли преди две-три години?Последно редактирано от Тодоров009 (Войводата); 06-03-13, 00:30.Тука трябваше да стои една умност, ама по-насетне ще спиша някоя.
Коментар
-
От: Галеона " La Pepa "
Дам, явно е имало нещо такова. Не съм се интересувал, но сега се зачетох:Първоначално публикуван от Тодоров009 (Войводата) Преглед на мнениеТой не горя ли преди две-три години?
Пожарът:Cutty Sark on fire
On the morning of 21 May 2007, the Cutty Sark, which had been closed and partly dismantled for conservation work, caught fire, and burned for several hours before the London Fire Brigade could bring the fire under control. Initial reports indicated that the damage was extensive, with most of the wooden structure in the centre having been lost.[27]
In an interview the next day, Richard Doughty, the chief executive of the Cutty Sark Trust, revealed that at least half of the "fabric" (timbers, etc.) of the ship had not been on site as it had been removed during the preservation work. Doughty stated that the trust was most worried about the state of iron framework to which the fabric was attached.[27] He did not know how much more the ship would cost to restore, but estimated it at an additional £5–10 million, bringing the total cost of the ship's restoration to £30–35 million.[28]
After initial analysis of the CCTV footage of the area suggested the possibility of arson, further investigation over the following days by the Metropolitan Police failed to find conclusive proof that the fire was set deliberately.
The day after the fire, 21 May 2007
Aerial video footage showed extensive damage, but seemed to indicate that the ship had not been destroyed in its entirety. A fire officer present at the scene said in a BBC interview that when they arrived, there had been "a well-developed fire throughout the ship". The bow section looked to be relatively unscathed and the stern also appeared to have survived without major damage. The fire seemed to have been concentrated in the centre of the ship. The chairman of Cutty Sark Enterprises said after inspecting the site: "The decks are unsalvageable but around 50% of the planking had already been removed; however, the damage is not as bad as originally expected."[citation needed]
As part of the restoration work planned before the fire, it was proposed that the ship be raised three metres, to allow the construction of a state of the art museum space beneath. This would allow visitors to view her from below.
На следващият ден след пожарът:
Източник:
http://en.wikipedia.org/wiki/Cutty_Sark.
Коментар
-
От: Галеона " La Pepa "
Платноходите са направени от мечтатели
Представете си в онези времена каква смелост е трябвала да тръгнеш към неизвестното. Завиждам им за тази възможност! Една от най-красивите гледки е платноход в морето тръгнал към хоризонта!
''Хубави сте, но сте празни..''- продължи малкият принц. - ''За вас не може да се умре.''.
Коментар
-
От: Галеона " La Pepa "
И от 200 човека са се връщали по 30. И нито един със здрав зъб в устата. На Колумб и много други, екипажа е бил съставен от затворници. И за това задната част на кораба е надигната. По лесно се отбранява от разбунтувалия се екипаж. Там е кормилото, оръжието и храната... Не им е било никак лесно...
Коментар
-
От: Галеона " La Pepa "
Има една приказка, че нищо не радва мъжкото око така, както кораб с опънати платна, тичащ жребец и танцуваща жена...Първоначално публикуван от green Преглед на мнение....Една от най-красивите гледки е платноход в морето тръгнал към хоризонта!
Красота!!
Интересно, каква ли е общата дължина на въженцата (или такелажа, де), дето е накичена на гемията?Последно редактирано от Veni1; 06-03-13, 10:08.
Коментар
-
От: Галеона " La Pepa "
Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
Интересно, каква ли е общата дължина на въженцата (или такелажа, де), дето е накичена на гемията?
10 415 m за въжетата между 16 до 80 мм.
На едната табелка пише.
Коментар
-
От: Галеона " La Pepa "
Това е баркентината "Роял Хелена", строена в България. Една от визуалните разлики от другата баркентина-"Калиакра" е жълтият пояс по дължината на бордовете.Първоначално публикуван от faster Преглед на мнениеЕдин красавец от Несебър.Бяха пуснали бариери ,не видях кой е![ATTACH=CONFIG]555307[/ATTACH]
Венци, с такъв екипаж ще оправите ли километрите въжета или съвсем ще се огелпите
?
There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
No wahalla.
Коментар
-
От: Галеона " La Pepa "
Благодарности на колегата ,че подхвана страхотна тема,та от галеона почнахме да я разширяваме,ще трябва сигурно да я прекръсти!
Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар